Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 september 2013, 05:00   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.655
Standaard Regelrechte schande is zo iets ...

Bron


En dat kan allemaal zomaar in dit klotelandje?

Regelrechte schande is dat.

Ik hoop dat er een paar luchtverkopers (lees: Politici) er het hoofd over buigen.

En maar geld uitgeven om nieuwe gevangenissen te bouwen
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 05:07   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Da's discipline...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 05:09   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.655
Standaard

Vraag ik mij terdege af welke vorm van discipline?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 05:18   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.329
Standaard

Je titel zegt niet waarover het gaat.
In je openingspost hebben we er ook maar het raden naar.
Als morgen de link niet meer zou werken, dan ...

Inhoudelijk:
ze geven liever een paar miljoenen aan een opera, omdat daar pas echte 'cultuur' gesmaakt kan worden door enkele liefhebbers, in plaats van aan de zwakste zieken.

Ik vraag me ook wel af hoe zo'n patiëntje opgevangen werd, 5, 10, 20 .. jaar geleden.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 07:12   #5
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Waarover gaat dit? Een vage titel, geen toelichting over het onderwerp. Gewoon een linkje en rara...
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 07:17   #6
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Waarover gaat dit? Een vage titel, geen toelichting over het onderwerp. Gewoon een linkje en rara...
Gewoon dat alles slecht, rot en een regelrechte schande is.
De samenvatting van 95% van alle post op dit forum.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 07:27   #7
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Waarover gaat dit? Een vage titel, geen toelichting over het onderwerp. Gewoon een linkje en rara...
Het feit de gedetineerden hun invaliditeitsuitkering behouden wanneer zij in de gevangenis belanden. Om de zaken een beetje "spectaculairder" te maken geeft men uiteraard het voorbeeld van een van de moordenaars van Kitty Van Nieuwenhuize (wat al langer geweten was).

Los van het sensationele moet ik zeggen dat die regel inderdaad aangepast mag worden...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 07:46   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.655
Standaard

Citaat:
Regelrechte schande is zo iets ...
Ok, Ok, een vage titel blijkbaar.

Misschien was het wel mijn bedoeling om op die manier meer lezers aan te trekken (wat zo te merken zwaar mislukt is) zodat men notie kon nemen van dingen/toestanden die niet echt door de beugel kunnen, misschien wel geen daglicht mogen zien

Citaat:
Als morgen de link niet meer zou werken, dan ...
Daar heeft u natuurlijk ook gelijk in.

Citaat:
Gewoon dat alles slecht, rot en een regelrechte schande is.
De samenvatting van 95% van alle post op dit forum.
Dat staat ook als een paal boven water.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 september 2013 om 07:46.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 08:08   #9
NognenNVAer
Partijlid
 
Geregistreerd: 11 september 2013
Berichten: 231
Standaard

Citaat:
Autistisch meisje in isoleercel wegens geen plaats in jeugdinstelling

Een 13-jarig, zwaar autistisch, meisje uit Oost-Vlaanderen verblijft wegens plaatsgebrek in de kinderpsychiatrie al enkele dagen tussen drugsverslaafden en geïnterneerden in een psychiatrische instelling voor volwassenen, zo melden Het Nieuwsblad en De Standaard vandaag.
Het meisje verbleef in een instelling in Brugge, maar daar vreesden ze dat ze zichzelf of anderen iets zou aandoen. Een jeugdrechter beval daarom de gedwongen opname, maar omdat er nergens een plaats vrij was in de opvangplaatsen voor minderjarigen, werd het meisje naar een psychiatrisch centrum voor volwassenen gebracht.

"Dit is een schrijnende situatie", geeft de instelling uit Zelzate toe. "Dat meisje hoort hier helemaal niet thuis." Haar moeder is helemaal wanhopig. "Mijn kind moet dringend geholpen worden, maar wat doen ze met mijn dochter? Ze steken haar in een isoleercel op een afdeling tussen psychopaten en drugsverslaafden."

De jeugdrechter moet binnen tien dagen een bezoek brengen aan het psychiatrisch centrum om te oordelen of een langere gedwongen opname nog nodig is. De rechter kan dan beslissen om de collocatie met veertig dagen te verlengen.
NognenNVAer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be