Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 januari 2011, 11:39   #4061
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je klinkt enigzins gefrustreerd.
Integendeel, voel me zielsgelukkig, want in augustus stappen mijn ventje en ik in het huwelijksbootje.
We hebben ons verloofd op Kerstmis en hebben er fantastische week opzitten.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 01:29   #4062
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Integendeel, voel me zielsgelukkig, want in augustus stappen mijn ventje en ik in het huwelijksbootje.
We hebben ons verloofd op Kerstmis en hebben er fantastische week opzitten.
Alvast proficiat! Ik en heel veel anderen gunnen je dit geluk van harte.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2011, 19:41   #4063
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Alvast proficiat! Ik en heel veel anderen gunnen je dit geluk van harte.
Dank u wel Fozzie we gaan er in alle geval een prachtige onvergetelijke dag van maken.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2011, 08:21   #4064
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Integendeel, voel me zielsgelukkig, want in augustus stappen mijn ventje en ik in het huwelijksbootje.
We hebben ons verloofd op Kerstmis en hebben er fantastische week opzitten.
Ik wens je en je ventje het allerbeste. Weet je, ik ben een 40-er; mijn vader is een 70-er en we zijn over de jaren beiden positief geevolueerd ivm jullie rechten.

Laatst gewijzigd door longhorn : 17 januari 2011 om 08:22.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2012, 19:10   #4065
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.754
Standaard

Het meest bekeken topic van dit subforum gaat over anaalkanaalvandalen.

O tempora, o mores.

In ons land maken ze een homo premier, een andere mag de senaat leiden en is er één minister van onderwijs. De meest populaire politicoloog over de taalgrenzen heen is ook een homo.

Wat heeft Filip De Winter hier over te vertellen ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 23:08   #4066
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.754
Standaard

Louis Laurent doet Filip De Winter vergeten door Elio Di Rupo aan te spreken als "Meneer de pedofiel" in het federaal parlement.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 20:43   #4067
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.754
Standaard

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140301_029?pid=3183268




Bovenstaand cartoon verscheen niet in "het Palieterke" maar in "De Standaard".
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 maart 2014 om 20:48.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 09:43   #4068
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Dewinter wordt echt een karikatuur van zichzelf..........

http://www.nieuwsblad.be/article/det...40224_00997206


Laatst gewijzigd door Henri1 : 30 maart 2014 om 09:44.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 09:58   #4069
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Waar fiets ik om heen?

Ik ben tegen homoseksuele en polygame relaties voor allerlei verschillende redenen.
Tja...

Kijk, homofilie is evenmin "my cup of tea", maar wat kun je eraan doen wanneer een jonge snaak niet het minste spoor van erectie krijgt wanneer een bloedmooi meisje hem komt knuffelen? IK begrijp het ook niet. We weten nog steeds niet met 100 % zekerheid waar het precies aan gelegen is, ondanks verwoede pogingen van (homofiele) wetenschappers om in het menselijk lichaam de "homo-factor" te vinden.

Ik denk dat het uitermate moeilijk is om een homofiele jongen om te turnen tot een enthousiaste hetero. Het enige wat we kunnen doen is ervoor te zorgen dat ze, ingevolge hun gerichtheid, niet het slachtoffer worden van discriminatie (of in het ergste geval misdadigheid) door anderen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 10:02   #4070
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het meest bekeken topic van dit subforum gaat over anaalkanaalvandalen.

O tempora, o mores.

In ons land maken ze een homo premier, een andere mag de senaat leiden en is er één minister van onderwijs. De meest populaire politicoloog over de taalgrenzen heen is ook een homo.

Wat heeft Filip De Winter hier over te vertellen ?
Is dat zo? Wist ik niet.

Je hebt het toch over die Waalse politicus met zijn indrukwekkende dubbele kin, ja?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 10:12   #4071
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tja...

Kijk, homofilie is evenmin "my cup of tea", maar wat kun je eraan doen wanneer een jonge snaak niet het minste spoor van erectie krijgt wanneer een bloedmooi meisje hem komt knuffelen? IK begrijp het ook niet. We weten nog steeds niet met 100 % zekerheid waar het precies aan gelegen is, ondanks verwoede pogingen van (homofiele) wetenschappers om in het menselijk lichaam de "homo-factor" te vinden.

Ik denk dat het uitermate moeilijk is om een homofiele jongen om te turnen tot een enthousiaste hetero. Het enige wat we kunnen doen is ervoor te zorgen dat ze, ingevolge hun gerichtheid, niet het slachtoffer worden van discriminatie (of in het ergste geval misdadigheid) door anderen.
Wat vind jij van rechten voor homo's ? Mogen hermafrodieten gelijke rechten krijgen ?

Een hermafrodiet die dankzij de voortgang van de medische wetenschap bij zichzelf kinderen verwekt; heeft deze recht op fiscale aftrek van een gezamenlijke aangifte van twee partners ?

Ere aan wie ere toekomt, Filip De Winter is er tot hiertoe in geslaagd een conservatief gezinsleven er op na te houden. Dat kan niet gezegd worden van Paul Magnette, Elio Di Rupo, Freya Van den Bossche, haar vader, Johan Vande Lanotte, Sophie Pecriaux, Laurette Onckelinckx of Philliipe Moureaux.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 10:17   #4072
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat vind jij van rechten voor homo's ? Mogen hermafrodieten gelijke rechten krijgen ?

Een hermafrodiet die dankzij de voortgang van de medische wetenschap bij zichzelf kinderen verwekt; heeft deze recht op fiscale aftrek van een gezamenlijke aangifte van twee partners ?

Ere aan wie ere toekomt, Filip De Winter is er tot hiertoe in geslaagd een conservatief gezinsleven er op na te houden. Dat kan niet gezegd worden van Paul Magnette, Elio Di Rupo, Freya Van den Bossche, haar vader, Johan Vande Lanotte, Sophie Pecriaux, Laurette Onckelinckx of Philliipe Moureaux.
Eerlijk gezegd, dat gaat boven mijn petje!

Uit het door u opgesomde lijstje kunnen we slechts één besluit trekken: fladderen van het ene bloemetje naar het anderen is een activiteit die zowel bij hetero's als bij homo's kan opduiken.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2014, 03:52   #4073
skaldis
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 3.520
Standaard

Tanguy Veys is nu na in de kapel van het parlement ook al betrapt in een publieke wc. Een uur heeft hij erin gezeten.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2014, 17:36   #4074
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter
 
AVV.VVK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2014
Berichten: 2.320
Standaard

Door de heersende tijdsgeest in onze Westerse maatschappij heb ik niets tegen homo's.

Maar mij valt wel het volgende op :

Zelfs nog na de oorlog is Vlaanderen homofoob. Homo's zouden niet thuishoren in de maatschappij zijn zelfs ziekmakend.


Vandaag in het begin van de 21'ste eeuw, worden Homo's geaccepteerd door de maatschappij, de maatschappij zou zelfs campagnes organiseren tegen homofoben.

Maar... in het begin van de 21'ste eeuw is de maatschappij gekeerd tegen iets nieuw/anders : pedofilie.

Er moet maar eens een pedofiele handeling gesteld worden en het haalt al de krant (terecht, volgens mij en de algemene tijdsgeest).

Maar wacht eens een halve eeuw af en mijn (achter)kleinkinderen zullen op school campagnes worden aangeboden die de pedofilie verheerlijken en respect vragen voor de pedofielen met hun aparte geaardheid. Net zoals de 'homorevolutie'.

En iedereen die mijn bericht nu heeft gelezen zal denken : "Pedofilie is toch nog een stapje verder en erger dan homofilie". Meestal antwoord ik hier dan 2 soort dingen op :

-U denkt dus dat pedofilie erger is aangezien een kind te jong is om seks te hebben. Is dan een kind opeens niet te jong om euthanasie te plegen, als het zelfs het begrip dood niet begrijpt? (als ik het heb in de zin van het kind dat in de zwakke ositie stat door zijn jonge leeftijd).

of :

- (zie bijna heel mijn bericht)

Uiteindelijk gaan we naar een losbandige maatschappij en dat doet mij weer denken aan de Oude Grieken die ook op seksueel vlak zeer losbandig waren. De Grieken deden ook aan pedofilie en homofilie, zoal het past in hun tijdsgeest.

De volgende stap in de geschiedenis is een hersteltijd : de middeleeuwen : de Kerk legt seksualiteit volledig aan banden. Vervolgens zijn we nu op het drempelmoment en groeien we terug naar losbandigheid.


Geschiedenis herhaalt zich voortdurend.

De oorzaak daarvan is de tijdsgeest.

Ikzelf heb niets tegen homo's.

Wel tegen het homohuwelijk

en tegen kinderadoptie door homo's.

Vlaams Belang is de partij voor het behoudt van het traditionele gezin. Ik denk niet dat men zoiets extreem kan noemen. Ik kan me daar wel in vinden. Elk kind heeft naast recht op onderwijs en vrije tijd ook recht op een vader en een moeder, het recht om te mogen opgroeien in een vrije samenleving in de warmte van een traditioneel gezin.
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2014, 09:37   #4075
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
Ikzelf heb niets tegen homo's.

Wel tegen het homohuwelijk

en tegen kinderadoptie door homo's.

Vlaams Belang is de partij voor het behoudt van het traditionele gezin. Ik denk niet dat men zoiets extreem kan noemen. Ik kan me daar wel in vinden. Elk kind heeft naast recht op onderwijs en vrije tijd ook recht op een vader en een moeder, het recht om te mogen opgroeien in een vrije samenleving in de warmte van een traditioneel gezin.
Waarom tegen kinderadoptie door homo's? Studies hebben uitgewezen dat kinderen van homoseksuele ouders even goed functioneren als andere kinderen. Ze ontwikkelen zich even goed, halen dezelfde punten op school

http://www.bu.edu/today/2013/gay-par...straight-ones/ (Boston University)

http://guardianlv.com/2013/12/same-s...-studies-show/

Wat het huwelijk betreft zie ik niet in waarom homo's niet zouden mogen trouwen. Uiteindelijk is trouwen niets meer dan intreden in een bepaald familie(vermogens)rechtelijk stelsel. Waarom zou iemand de toegang moeten worden ontzegd tot een vermogensrechtelijk stelsel?
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2014, 10:15   #4076
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Waarom tegen kinderadoptie door homo's? Studies hebben uitgewezen dat kinderen van homoseksuele ouders even goed functioneren als andere kinderen. Ze ontwikkelen zich even goed, halen dezelfde punten op school

http://www.bu.edu/today/2013/gay-par...straight-ones/ (Boston University)

http://guardianlv.com/2013/12/same-s...-studies-show/
Er zijn andere deskundigen die deze studies tegenspreken. Ik blijf tegenstanders zoals deskundigen het onder elkaar niet eens zijn, omdat ik vind dat je geen risico's moet nemen met het welzijn van kinderen.

Citaat:
Wat het huwelijk betreft zie ik niet in waarom homo's niet zouden mogen trouwen. Uiteindelijk is trouwen niets meer dan intreden in een bepaald familie(vermogens)rechtelijk stelsel. Waarom zou iemand de toegang moeten worden ontzegd tot een vermogensrechtelijk stelsel?
Homofielen hebben al altijd mogen trouwen, maar wel met iemand van het ander geslacht zoals iedereen. Daardoor is er eigenlijk nooit sprake van enige discriminatie geweest en is discriminatie als argument eigenlijk onjuist. The point is dat het 'huwelijk' veranderd werd. Als het huwelijk niet meer is voor jou dan wat je hierboven beschrijft, kan ik je zeggen dat dit evengoed door de notaris geregeld kon worden. Ook dat is dus geen redelijk argument.


Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2014, 13:46   #4077
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Er zijn andere deskundigen die deze studies tegenspreken. Ik blijf tegenstanders zoals deskundigen het onder elkaar niet eens zijn, omdat ik vind dat je geen risico's moet nemen met het welzijn van kinderen.
Bron?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Homofielen hebben al altijd mogen trouwen, maar wel met iemand van het ander geslacht zoals iedereen. Daardoor is er eigenlijk nooit sprake van enige discriminatie geweest en is discriminatie als argument eigenlijk onjuist. The point is dat het 'huwelijk' veranderd werd. Als het huwelijk niet meer is voor jou dan wat je hierboven beschrijft, kan ik je zeggen dat dit evengoed door de notaris geregeld kon worden. Ook dat is dus geen redelijk argument.


Paulus.
Dat is hetzelfde als zeggen "Met het cijnkiesrecht konden de armen ook stemmen, zo lang ze maar geld hadden". Complete zever.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2014, 14:36   #4078
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Dat is hetzelfde als zeggen "Met het cijnkiesrecht konden de armen ook stemmen, zo lang ze maar geld hadden". Complete zever.
Neen, dat is niet hetzelfde. De voorwaarden om te huwen waren voor iedereen gelijk en vervulbaar. In uw vergelijking is dat niet zo.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 3 augustus 2014 om 14:36.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be