Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: 9-11, wat denkt u n�* het bekijken van de DVD's?
Deze DVD’s bevestigen wat ik al wist of vermoedde, 9-11 is een inside job 9 36,00%
Deze DVD’s brengen me aan het twijfelen, het officiële 9-11 verhaal vertoont gaten 3 12,00%
Deze DVD’s tonen niets nieuw aan, het officiële 9-11 verhaal blijft staan 12 48,00%
Ik ben een Debunker, dus kan hierop niet anwtoorden 1 4,00%
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 februari 2014, 11:06   #221
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
We zullen maar niet over de lijst "US terrorism" gaan beginnen, alleen het uittypen ervan duurt al jaren.
Zonder de tussenkomst van de USA in 1945 kon je misschien nu niet je vrije mening poneren in de media of internet.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 15:52   #222
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zonder de tussenkomst van de USA in 1945 kon je misschien nu niet je vrije mening poneren in de media of internet.
Is dat reden om hen voortaan onvoorwaardelijk te steunen bij alles wat ze doen?
ongeacht het effect van hun optreden?
Hun tussenkomst in 45 pakte voor ons gunstig uit, maar dat gaat helemaal niet op voor de bevolkingen van al die andere landen waar men besloot te interveniëren, sinds WO2.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 16:32   #223
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dus alle moslimaanslagen in de wereld zijn verzinsels van CNN. Bent u een moslim?
Lukkaske toch

A. Ik ben geen moslim, wel attheïst tot in de kist
B. Niet alle moslimaanslagen in de wereld zijn verzinsels, maar de vitale in de opbouw van de naam Al Qaeda zijn dat wel:
  • Aanslag in de haven van Aden in Jemen (1992)
  • Bomaanslag op het World Trade Center in New York (1993)
  • Terroristische aanslag in Luxor (Egypte) op toeristen (1997)
  • Bomaanslag op de Amerikaanse ambassades in Nairobi (1998)
  • Bomaanslag op de Amerikaanse ambassades in Dar es Salaam (1998)
  • Zelfmoordaanslag op het Amerikaanse marineschip USS Cole (2000) in de haven van Aden in Jemen
  • Kaping van een viertal vliegtuigen, waarvan vervolgens twee tegen het World Trade Center in New York en een derde tegen het Pentagon aanvlogen. Hierbij vielen bijna 3000 slachtoffers (2001)
  • ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 16:47   #224
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Mijn God wat heb jij een hoge dunk van jezelf zeg. Als er hier eentje is die weinig of geen 'inhoud' heeft, dan ben jij het wel: het enige wat jij hier doet is wat roepen, en vanaf het moment dat iemand écht met je in discussie gaat over de beweringen van die DVD's en de vele onjuistheden erin blijk je niet alleen al zeer snel volledig vast te zitten en met je mond vol tanden te staan, maar ga je ook al heel snel gewoon van de discussie lopen.
Beste vriend Scorpio, het enig wat nozems als Dixies, Ikkwills & Antoons hier in dit soort draden komen uitvoeren is eenzijdige opmerkingen maken zonder enige inhoud. Ik heb van geen van hen ooit een inhoudelijke post zien schrijven in deze draad.

En wat jouw schrijfsel hier betreft, blijf maar dromen, zowel over die zogezegde bezewen onjuistheden als over het feit dat ik geen inhoud breng, ... de laatste dagen was er enig respect gegroeid voor jou omwille van jouw manier van communiceren ... intussen blijft daar niet veel meer van over

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Het laat ook zien hoe de vork bij jou écht in de steel zit: je wil koste wat het wil blijven geloven dat 9/11 een 'inside job' was, en geen enkel argument gaat jou ooit van gedacht doen veranderen. Wanneer dan iemand met onderbouwde argumenten afkomt die jullie theorie ondergraaft, en je zelf geen tegenargumenten hebt, ga je liever gewoon lopen ipv toe te geven dat jullie theorie rammelt. Dat zegt genoeg voor mij: jij bent gewoon niet geïnteresseerd in een feitelijke discussie, of in feiten die een samenzwering tegenspreken. Dus doe je gewoon alsof ze niet bestaan.
Onze theorie? Het officiële verhaal is net pure theorie, want kan in realiteit nooit hebben plaats gevonden.

Mij van gedacht doen veranderen? Neen, inderdaad, gewoonweg omdat het niet kan, 9-11 kan NIET hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Bush junta. (punt)

En waar zie jij die onderbouwde argumenten? Ach ja, jouw +150% belasting zeker?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 16:50   #225
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zonder de tussenkomst van de USA in 1945 kon je misschien nu niet je vrije mening poneren in de media of internet.
Woehaa ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 17:03   #226
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Zullen we hier eens mee beginnen?

http://skeptoid.com/episodes/4211
Een historicus Yog Sothoth ... geen anonieme website die steeds in 'we' termen spreekt ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 18:05   #227
Gambassi
Parlementsvoorzitter
 
Gambassi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2012
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.360
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
neen hoor moest ik alle moslimterrorisme laten zien is een pakje meer zenne
waarschijnlijk kan je brein dit niet bevatten
moslimterrorisme is een therm die ontstond na 2001.
Dankzij....jawel : CNN
Raar hé.
De oorlogsindustrie lag op apegapen in 2001.....
Nu niet meer !
OOrzaak?
Gevolg?
Wie zijn de winnaars ?


Voor het gemak vergeten we efkes Vietnam, Irak, Korea en Japan
Da was geen terrorisme, da was zelfverdediging.


Laatst gewijzigd door Gambassi : 22 februari 2014 om 18:12.
Gambassi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 18:29   #228
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Islamitische verzetstrijders.

Citaat:
http://forums.marokko.nl/showthread....4&pp=15&page=1

10-08-2012 00:39

Islamitische Verzetsstrijders doden 17 bezetters in Afghanistan

17 US-Nato invaders killed in martyr attack in Kunar
Met Nederlandse ondertitels: (Ron Paul legt het uit)

http://www.youtube.com/watch?v=e0wYT6YBt1s#t=50

Gepland vóór de 9/11-trigger.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 22 februari 2014 om 18:50.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 19:50   #229
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Een historicus Yog Sothoth ... geen anonieme website die steeds in 'we' termen spreekt ...
Heb je wel de moeite gedaan om alle links die ik gegeven heb te bekijken? Nee, waarschijnlijk niet, want die zeggen niet wat jij wil horen!
En ga je mij nog de namen van die vermoordde troeters bezorgen of hoe zit dat? Je beweerde dat er al een stuk of vijftig vermoord waren, en ik heb nu al drie keer of zo om namen en details gevraagd. Voor de dag ermee!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 20:08   #230
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Beste vriend Scorpio, het enig wat nozems als Dixies, Ikkwills & Antoons hier in dit soort draden komen uitvoeren is eenzijdige opmerkingen maken zonder enige inhoud. Ik heb van geen van hen ooit een inhoudelijke post zien schrijven in deze draad.
Ik heb jou ook nog niet veel 'inhoudelijks' zien schrijven. Wat copy-pasten en achterhaalde theorietjes gewoon blijven herhalen telt bij mij niet als 'inhoudelijk' posten. Meer nog: vanaf het moment DAT het inhoudelijk wordt loop je weg: Wanneer ik stukken van de DVD analyseer en onderbouwd onderuit haal, geef je het al na één vrij zwakke poging op om de inhoud van mijn analyse te bespreken en schakel je over op 'ja en?' argumentatie. Wanneer atmosphere een stuk van de DVD onderuit haalt door zeer duidelijk foute uitgangspunten aan te halen, reageer je daar zelfs totaal niet op!

Je bent helemaal niet geïnteresseerd in inhoudelijke discussie. Het enige wat je wil is mensen die, zoals jij, blindelings de conspiracy-DVD's aannemen. Het kritisch bekijken ervan is kennelijk absoluut 'verboten'.

Stukje bij beetje worden hier onwaarheden, stropopargumenten en verkeerde uitgangspunten aangehaald, telkens duidelijk onderbouwd. En die negeer je gewoon ALLEMAAL. Niet door met degelijke tegenargumenten te komen, maar door gewoon te doen alsof ze niet bestaan. Je manier van 'discussiëren' beperkt zich grotendeels tot 'Ha, jij denkt dat je iets onderuit gehaald hebt, maar dat is niet waar. Ha!' Geen uitleg over waarom onze punten niet kloppen, geen onderbouwde tegenargumenten, neen, gewoon 'ik zeg dat je geen onjuistheden hebt gevonden. Waarom? Omdat ik het zeg!'

Speaking of which:

Citaat:
En wat jouw schrijfsel hier betreft, blijf maar dromen, zowel over die zogezegde bezewen onjuistheden als over het feit dat ik geen inhoud breng, ... de laatste dagen was er enig respect gegroeid voor jou omwille van jouw manier van communiceren ... intussen blijft daar niet veel meer van over
...dit bedoel ik dus. Weeral geen inhoud, opnieuw beperken we ons tot 'het is niet waar, want ik zeg dat het niet waar is'.

Maar goed, we doen nog eens een waarschijnlijk vergeefse poging: WAT klopt er niet aan mijn argumenten, waarom klopt het niet, en wat is het dan wél? Als het kan, even mét onderbouwing, en een paar bronnen zouden ook niet misstaan.

Je weet wel: beargumenteer je standpunt nu eens.
Want tot nu toe ben je nog nooit verder gekomen dan holle frasen zoals:
Citaat:
Onze theorie? Het officiële verhaal is net pure theorie, want kan in realiteit nooit hebben plaats gevonden.
Wel, leg eens precies uit waarom het niet kan plaatsgevonden hebben. Wat klopt er niet? Wees nu eens concreet.

Het probleem is dat je dat niet durft. Je hebt namelijk ook al gemerkt dat de paar keren dat je (per ongeluk) concrete zaken hebt aangehaald of verdedigd, je argumenten zeer snel werden onderuitgehaald, en dat bleek dat ze gebaseerd waren op ofwel foute uitgangspunten, foute informatie, of een compleet foute redenering. En geen enkele keer ben je er in geslaagd om dat te weerleggen. Telkens weer beperkt dat zich tot 'Phuh, jullie hebben juist niks aangetoond! Na!' De discussietechnieken van een 12-jarige.

Citaat:
Mij van gedacht doen veranderen? Neen, inderdaad, gewoonweg omdat het niet kan, 9-11 kan NIET hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Bush junta. (punt)
Blijf het mantra vooral herhalen.

Citaat:
En waar zie jij die onderbouwde argumenten? Ach ja, jouw +150% belasting zeker?
Onder andere ja. Zoek dat gerust eens op, net als de andere argumenten die ik heb aangehaald. Als ik verkeerd ben, dan hoor ik zeer graag tegenargumenten van jou. Ik veronderstel dat ook jouw computer Google heeft, ik snap dus niet goed wat je tegenhoudt.

Je zit hier te roepen dat mensen niet 'inhoudelijk' bijdragen tot de discussie. Wel, ik wil dat wél doen. Waarom loop jij dan steeds weg?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 20:10   #231
Gambassi
Parlementsvoorzitter
 
Gambassi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2012
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.360
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Heb je wel de moeite gedaan om alle links die ik gegeven heb te bekijken? Nee, waarschijnlijk niet, want die zeggen niet wat jij wil horen!
En ga je mij nog de namen van die vermoordde troeters bezorgen of hoe zit dat? Je beweerde dat er al een stuk of vijftig vermoord waren, en ik heb nu al drie keer of zo om namen en details gevraagd. Voor de dag ermee!
Het merendeel van de oosterlingen gelooft geen reet van het 9/11-sprookje.
Alles wat een tulband draagt zijn moslimbroeders en dus terroristen volgen de Westese media (CNN)
Hoeveel doden zijn er intussen al gevallen In Afghanistan/Pakistan/Irak?
100.000 en ?

Pak de eerste 50 hiervan en ge hebt uw 50 troeters.

Content nu ?
Gambassi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 21:41   #232
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Heb je wel de moeite gedaan om alle links die ik gegeven heb te bekijken? Nee, waarschijnlijk niet, want die zeggen niet wat jij wil horen!
Hoe zou ik anders (kunnen) replyen wat ik reply????

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
En ga je mij nog de namen van die vermoordde troeters bezorgen of hoe zit dat? Je beweerde dat er al een stuk of vijftig vermoord waren, en ik heb nu al drie keer of zo om namen en details gevraagd. Voor de dag ermee!
Richt uw loop op iemand anders, Ik heb dat nooit beweerd...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 21:42   #233
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gambassi Bekijk bericht
Het merendeel van de oosterlingen gelooft geen reet van het 9/11-sprookje.
Alles wat een tulband draagt zijn moslimbroeders en dus terroristen volgen de Westese media (CNN)
Hoeveel doden zijn er intussen al gevallen In Afghanistan/Pakistan/Irak?
100.000 en ?

Pak de eerste 50 hiervan en ge hebt uw 50 troeters.

Content nu ?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 22:07   #234
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

We draaien in cirketltje

Bekijk deze draden eens en kom dan nog eens terug met uw gezever over inhoudsloze posts en copy paste gedoe ..

Evaluatie van THE PENTAGON BUILDING PERFORMANCE REPORT, een Boeing 757-200 zei U?
Evaluatie getuigen Pentagon
De Geschiedenis van ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ik heb jou ook nog niet veel 'inhoudelijks' zien schrijven. Wat copy-pasten en achterhaalde theorietjes gewoon blijven herhalen telt bij mij niet als 'inhoudelijk' posten. Meer nog: vanaf het moment DAT het inhoudelijk wordt loop je weg: Wanneer ik stukken van de DVD analyseer en onderbouwd onderuit haal, geef je het al na één vrij zwakke poging op om de inhoud van mijn analyse te bespreken en schakel je over op 'ja en?' argumentatie.
Waar looop ik weg?
Jij denkt dat je dat je dingen onderuit haalt maar wanneer ik vraag wat je ermee nu tracht te bewijzen komt er geen antwoord

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Wanneer atmosphere een stuk van de DVD onderuit haalt door zeer duidelijk foute uitgangspunten aan te halen, reageer je daar zelfs totaal niet op!
atmosphere die iets onderuit haalt, heb ik gemist want dat is echt opmerkelijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Je bent helemaal niet geïnteresseerd in inhoudelijke discussie. Het enige wat je wil is mensen die, zoals jij, blindelings de conspiracy-DVD's aannemen. Het kritisch bekijken ervan is kennelijk absoluut 'verboten'.
Wat een gezwam alweer, indien er onjuistheden inzitten, toon ze dan aan, in plaats van te beginnen slalommen.

Een voorbeeld: jij vraagt mij waarom de WTC vliegtuigen zo snel moesten vliegen en begint een rand discussie over +150% STATISCHE belasting e.d. ... wat wil je dat ik daar op antwoord? Ik weet niet waarom, het was gewoon een feit dat de vliegtuigen die in de WTC torens vlogen aan een héél hoge snelheid vlogen voor de hoogte waar ze zich op bevonden.
Waarom? Ik WEET dat niet. Dat is ook TOTAAL onbelangrijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Stukje bij beetje worden hier onwaarheden, stropopargumenten en verkeerde uitgangspunten aangehaald, telkens duidelijk onderbouwd.
Allemaal?
Zet ze eens op een rijtje, want naar wat jij hier schrijft moet de lijst intussen immens lang geworden zijn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
En die negeer je gewoon ALLEMAAL.
We zijn hier blijkbaar niet meer aan het discusiëren? Voor mijn part kunnen we hiermee dan ook stoppen ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 22:09   #235
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Jij weet niet hoe een inhoudelijke reactie er uit ziet. Hoe kan je dan oordelen dat anderen niet inhoudelijk reageren?
Bekijk deze draden eens en kom dan nog eens terug met uw gezever over inhoudsloze posts

Evaluatie van THE PENTAGON BUILDING PERFORMANCE REPORT, een Boeing 757-200 zei U?
Evaluatie getuigen Pentagon
De Geschiedenis van ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 22:24   #236
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De mensen die verwachten dat we even 6 uur lang naar hun complot promotie videos gaan kijken kunnen vast wel even de moeite nemen om 7 minuten lang naar dit filmpje te kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=3i9ra-i6Knc
Noam Chomsky Has No Opinion on Building 7 ... overwhelming evidence ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Waarom presenteren de complot wetenschappers hun werk niet aan proffesionals /andere wetenschappers? en niet alleen aan een online journal.
Omdat ze weten dat ze helemaal geen zinnige ontdekkingen gedaan hebben!
Zoals reeds eerder gemeld, 100-den wetenschappers, professoren, ... trekken het officiële verhaal in vraag ... onderbouwd ... DVD 2 heeft het er ff over.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Neem die 3e DVD , hier spenderen ze veel aandacht aan het gesmolten metaal dat gevonden is in de puinhopen , vele weken na 9/11. Op de één of andere totaal onduidelijke manier brengt men dit in verband met de instortingen op 9/11, men heeft alleen geen flauw idee hoe. Men wil ons doen geloven dat alleen thermiet staal kan doen laten smelten, en bovendien 6 weken later nog steeds niet is afgekoeld. Men negeert gewoon de reactiviteit van gesmolten aluminium, het metaal dat volop aanwezig was in de puinhopen.
Kan je specifiëren waar dat Aluminium dat 'volop aanwezig was' vandaan kwam?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Die puinhopen waren een hooiberg vol met exotherme reacties die door de branden op 9/11 en de bluswerkzaamheden van start waren gegaan.
Welke reacties waren dat dan wel?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Alleen andere processen dan thermiet op 9/11 kunnen verantwoordelijk zijn voor die enorme hoeveelheid ontwikkelde warmte energie in de puinhopen.
Alleen andere ... aha ... heel overtuigend
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 22:35   #237
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Kan je specifiëren waar dat Aluminium dat 'volop aanwezig was' vandaan kwam?

Ja hoofdzakelijk van de vliegtuigen en de aluminium panelen waar de Twin Towers met bekleed waren. Het is tamelijk beschamelijk om verder aan deze debiele discussie deel te nemen. Good luck verder.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 23:02   #238
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Kan je specifiëren waar dat Aluminium dat 'volop aanwezig was' vandaan kwam?

Ja hoofdzakelijk van de vliegtuigen en de aluminium panelen waar de Twin Towers met bekleed waren. Het is tamelijk beschamelijk om verder aan deze debiele discussie deel te nemen. Good luck verder.
Aluminium van het vliegtuigje (in massa niets te vergelijken met de massa aan staal en beton van de torens)?
Dus Aluminium dat 'volop aanwezig was'?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 23:07   #239
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Aluminium van het vliegtuigje (in massa niets te vergelijken met de massa aan staal en beton van de torens)?
Dus Aluminium dat 'volop aanwezig was'?
Je krijgt een antwoord, en vervolgens negeer je straal de inhoud van dat antwoord...
Zo kan je niet debateren...
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 23:09   #240
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Zoals reeds eerder gemeld, 100-den wetenschappers, professoren, ... trekken het officiële verhaal in vraag ... onderbouwd ... DVD 2 heeft het er ff over.
Dat er 100 en mensen zijn die het officiële verhaal niet begrijpen ontkracht het niet. Wat je moet doen is met een beter verhaal afkomen. En daar wachten we nog steeds op. Je moet een theorie presenteren die de waargenomen feiten beter verklaart, niet continu met de vinger wijzen naar aspecten van de andere theorie die je niet begrijpt.
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be