Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 april 2024, 17:32   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard Els Ampe is boos....

kWou het gewoon maar zeggen....

Haar koffiekransje was niet opgenomen in de Stemtest blijkbaar....twas nochtans "Voor Ons"
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 10:15   #2
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Ik was verbaasd dat Open VLD er in stond, die halen toch niet veel meer stemmen dan Els haar partij.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 12:36   #3
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik was verbaasd dat Open VLD er in stond, die halen toch niet veel meer stemmen dan Els haar partij.
De vraag is of Ampe, als verstokte Belgiciste, wel stemmen gaat halen. Tenslotte stemmen de Belgicisten al op anti-Vlaamse partijen en zit er weinig tot niemand te wachten op een nieuw pruts partijtje, waar - al was het maar uit rancune, niemand van de gekende Belgicistische partijen (CD&V, OVLD, Vooruit, Groen) mee zal samenwerken.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 12:41   #4
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De vraag is of Ampe, als verstokte Belgiciste, wel stemmen gaat halen. Tenslotte stemmen de Belgicisten al op anti-Vlaamse partijen en zit er weinig tot niemand te wachten op een nieuw pruts partijtje, waar - al was het maar uit rancune, niemand van de gekende Belgicistische partijen (CD&V, OVLD, Vooruit, Groen) mee zal samenwerken.
Ik zou ze CD&a-V en Oa-VLD noemen om consequent te blijven.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 21:04   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Vanaf eind juni, vermoed ik dat we niets meer van dat meisje gaan horen.

Ze zal haar genereuze parlementaire opzegvergoeding opstrijken en wel tijdig iets vinden om te voorzien in haar levensbehoeften.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 21:12   #6
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Vanaf eind juni, vermoed ik dat we niets meer van dat meisje gaan horen.

Ze zal haar genereuze parlementaire opzegvergoeding opstrijken en wel tijdig iets vinden om te voorzien in haar levensbehoeften.
Ik denk het ook, maar al bij al moet je het haar toegeven dat ze iets geprobeerd heeft en niet zoals die poenpakker JMDD zit te dreigen met een eigen partij om dan het lijsttrekkerschap ergens anders in te pikken.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : Gisteren om 21:12.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 05:20   #7
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard

Hier op de gemeente zijn die ....euhm....paarsachtige.....affiches de eersten die aan de gemeentelijke aanplakborden verschenen zijn.....

Els kruipt voor
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : Vandaag om 05:21.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be