Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 december 2019, 20:07   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.630
Standaard Opsluiting Dutroux

Ik stel mij de vraag of de advocaten en misschien rechters die dit forum sieren er kunnen met leven met wat de advocaat van Dutroux uit zijn nek sloeg?

De man wil een einde maken aan de 'levenslange' gevangenisstraffen. (was niet bereikbaar voor commentaar)

Hij ziet het zo:


'Opsluiting van Dutroux heeft maar één nut: het genoegen dat hij lijdt'


Een steriele foltering noemde hij het.

Toen ik dat bericht zag verschijnen verslikte ik mij haast in mijn boke met choco.

Ok, dat men aan de levenslange opsluiting voor dat soort van figuren een einde maakt en ze de strop geeft tot daartoe nog want anders zitten ze toch maar de rest van hun leven op de kosten van de brave belastingbetaler.

Ik denk dat de mensen, ouders, familieleden,vrienden, die door de acties van Dutroux (dik vet en rond gevreten en nog wuiven naar de mensen ook vanuit de gevangenis) en zijn kompanen een kind verloren/misbruikt is geweest zijn er ook niet echt met gaan kunnen lachen.

Serieze vijs los bij die advocaat of mis ik de essentie. (<- niet echt denk ik want het is idiotie ten top wat die advocaat aanhaalde)

p.s.

Het heropenen van vergeetputten een optie?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 december 2019 om 20:09.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2019, 20:23   #2
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of de advocaten en misschien rechters die dit forum sieren er kunnen met leven met wat de advocaat van Dutroux uit zijn nek sloeg?

De man wil een einde maken aan de 'levenslange' gevangenisstraffen. (was niet bereikbaar voor commentaar)

Hij ziet het zo:


'Opsluiting van Dutroux heeft maar één nut: het genoegen dat hij lijdt'


Een steriele foltering noemde hij het.

Toen ik dat bericht zag verschijnen verslikte ik mij haast in mijn boke met choco.

Ok, dat men aan de levenslange opsluiting voor dat soort van figuren een einde maakt en ze de strop geeft tot daartoe nog want anders zitten ze toch maar de rest van hun leven op de kosten van de brave belastingbetaler.

Ik denk dat de mensen, ouders, familieleden,vrienden, die door de acties van Dutroux (dik vet en rond gevreten en nog wuiven naar de mensen ook vanuit de gevangenis) en zijn kompanen een kind verloren/misbruikt is geweest zijn er ook niet echt met gaan kunnen lachen.

Serieze vijs los bij die advocaat of mis ik de essentie. (<- niet echt denk ik want het is idiotie ten top wat die advocaat aanhaalde)

p.s.

Het heropenen van vergeetputten een optie?
In een democratie is het normaal dat je aanvaardt dat iemand een mening heeft, waar je helemaal niet achter staat, dat je zelf verwerpelijk vindt. Het is niet de eerste keer dat je optie eerder bij een diktatuur ligt.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2019, 20:37   #3
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of de advocaten en misschien rechters die dit forum sieren er kunnen met leven met wat de advocaat van Dutroux uit zijn nek sloeg?

De man wil een einde maken aan de 'levenslange' gevangenisstraffen. (was niet bereikbaar voor commentaar)

Hij ziet het zo:


'Opsluiting van Dutroux heeft maar één nut: het genoegen dat hij lijdt'


Een steriele foltering noemde hij het.

Toen ik dat bericht zag verschijnen verslikte ik mij haast in mijn boke met choco.

Ok, dat men aan de levenslange opsluiting voor dat soort van figuren een einde maakt en ze de strop geeft tot daartoe nog want anders zitten ze toch maar de rest van hun leven op de kosten van de brave belastingbetaler.

Ik denk dat de mensen, ouders, familieleden,vrienden, die door de acties van Dutroux (dik vet en rond gevreten en nog wuiven naar de mensen ook vanuit de gevangenis) en zijn kompanen een kind verloren/misbruikt is geweest zijn er ook niet echt met gaan kunnen lachen.

Serieze vijs los bij die advocaat of mis ik de essentie. (<- niet echt denk ik want het is idiotie ten top wat die advocaat aanhaalde)

p.s.

Het heropenen van vergeetputten een optie?
Neen, het zijn nu vergeetputten.

Ik meen dat dat net de essentie is die je, zoals je jezelf eerder afvroeg, mist.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2019, 20:46   #4
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.996
Standaard

'Opsluiting van Dutroux heeft maar één nut: het genoegen dat hij lijdt'( grap?)…. IS Vrouwen veroordeeld voor 4 Jaar .... (grap?). Gevolg van politieke Linkse implantaten bij Justitie.

Klungelaars, profiteurs, nietsnutten moeten aangeworven en in dienst gehouden worden, moeten even veel betaald worden als mensen die nog beroepseer kennen en dagdagelijks hun uiterste best doen>>>de "goede" die er niet financieel voor beloond mogen worden, niet sneller mogen op klimmen op de bedrijfs-ladder...<<< want dat zou discriminerend zijn! (grap?) Gevolg van politieke Linkse implantaten via belangengroepen allerhande.....

Allemaal gevolg van chaotische Linkse kritiek op onze samenleving om toch maar hier een dictatuur te kunnen verwezenlijken met massa eenheidsworst volgzame schapen..

En dan zou PS, Ecolo, Franstalige PVDA + wat collaborateurs hier de baas willen spelen via sjoemel Federaal gedrocht>> om mensen van midden tot rechts die willen instaan voor hun eigen daden financieel te pluimen ten voordeel van hun partijleden en hun kiesvee .

Enige zinnige dat ik de laatste tijd in de pers gelezen heb:
Dat extreme partijen per definitie van het bestuur worden uitgesloten, is een politieke keuze, geen verplichting. Zelfs tussen gematigde partijen worden veto’s uitgesproken. Dan wordt het speelveld wel erg klein. Politici horen te spelen met de kaarten zoals de kiezer die geschud heeft. Ze opnieuw schudden tot ze bepaalde partijen beter uitkomen, is geen optie.

Stilaan rijpt het besef dat ons kiesstelsel aan correctie toe is. Dat dit land op zoek moet naar een kiessysteem dat zowel de keuze van de kiezer respecteert als een werkbare meerderheid garandeert.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2019, 20:46   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
In een democratie is het normaal dat je aanvaardt dat iemand een mening heeft, waar je helemaal niet achter staat, dat je zelf verwerpelijk vindt. Het is niet de eerste keer dat je optie eerder bij een diktatuur ligt.
De vraag die daarbij rijst is dan: leven wij nog wel in een democratie of wat er nog van overschiet?

Ik vond de gedachte van de advocaat van Dutroux niet alleen verwerpelijk maar echt iets wat totaaaaaaaal niet door de beugel kan.

Een dictatuur hoeft niet altijd een alleenheerser aan het 'stuur' te hebben maar kan best een groep mensen (partij) zijn die de macht heeft.

Komt de vrijheid van meningsuiting in een democratie ook al niet wat in het gedrang?

Van mij mag die advocaat dat denken maar ik vind het totaal verkeerde denkpiste.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2019, 20:47   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, het zijn nu vergeetputten.

Ik meen dat dat net de essentie is die je, zoals je jezelf eerder afvroeg, mist.
Damn! weer wat gemist.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2019, 20:51   #7
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.996
Standaard

Dutroux..... kan alleen maar als zéér gevaarlijke gek tot einde zijn dagen vastzitten.

Deze Advokaat wil op die gortige wijze reclame in pers en TV maken voor zijn eigen persoon.....alles draait om geld, ook deze bagger
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2019, 21:17   #8
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Damn! weer wat gemist.
Ik probeer maar te helpen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 00:25   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik probeer maar te helpen.
Waarvoor dank

p.s.

Advocaat van Dutroux pleit in open brief voor afschaffing van levenslange gevangenisstraf: “Steriele foltering”
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 00:34   #10
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

De rechten van de mens mogen niet geschonden worden...

Zij hebben hoedanook nog altijd het recht om te hopen op een menswaardig bestaan,en géén oneindige straf horen te ondergaan...

Dat zij de rechten van hun slachtoffers op een lang en gelukkig leven hebben ontnomen moeten we bijgevolg maar classificeren als een fait divers...

Die hadden maar op een andere plaats moeten passeren...

De famillieleden die moeten leven met het verlies van hun dierbaren moeten maar tevreden zijn om het individu dat daar voor verantwoordelijk is géén levenslange opsluiting te wensen....

Dat zij door dit individu zélf levenslang hebben gekregen is blijkbaar géén issue...

Daarom verzoeken wij voor beide kanten om de juiste oplossing...

Men kan kiezen,de kogel of de strop...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 00:36   #11
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.537
Standaard

Ik dacht dat de opsluiting van Dutroux ook ging over de bescherming van de maatschappij tegen een 'ongeneeslijk psychopaat'.
Is men de bevolking aan het masseren om zijn vrijlating te accepteren misschien? Wie weet waar de Dutroux bende allemaal handlangers heeft zitten?...

Laatst gewijzigd door Bach : 27 december 2019 om 00:37.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 00:45   #12
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik dacht dat de opsluiting van Dutroux ook ging over de bescherming van de maatschappij tegen een 'ongeneeslijk psychopaat'.
Is men de bevolking aan het masseren om zijn vrijlating te accepteren misschien? Wie weet waar de Dutroux bende allemaal handlangers heeft zitten?...
Juist....

Er zitten er nog meer levenslang vast die minder hebben uitgepeuterd...

De vampier van Muizen bijvoorbeeld...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 00:47   #13
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Juist....

Er zitten er nog meer levenslang vast die minder hebben uitgepeuterd...

De vampier van Muizen bijvoorbeeld...
Staf van Eyken....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 02:01   #14
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of de advocaten en misschien rechters die dit forum sieren er kunnen met leven met wat de advocaat van Dutroux uit zijn nek sloeg?

De man wil een einde maken aan de 'levenslange' gevangenisstraffen. (was niet bereikbaar voor commentaar)

Hij ziet het zo:


'Opsluiting van Dutroux heeft maar één nut: het genoegen dat hij lijdt'


Een steriele foltering noemde hij het.

Toen ik dat bericht zag verschijnen verslikte ik mij haast in mijn boke met choco.

Ok, dat men aan de levenslange opsluiting voor dat soort van figuren een einde maakt en ze de strop geeft tot daartoe nog want anders zitten ze toch maar de rest van hun leven op de kosten van de brave belastingbetaler.

Ik denk dat de mensen, ouders, familieleden,vrienden, die door de acties van Dutroux (dik vet en rond gevreten en nog wuiven naar de mensen ook vanuit de gevangenis) en zijn kompanen een kind verloren/misbruikt is geweest zijn er ook niet echt met gaan kunnen lachen.

Serieze vijs los bij die advocaat of mis ik de essentie. (<- niet echt denk ik want het is idiotie ten top wat die advocaat aanhaalde)

p.s.

Het heropenen van vergeetputten een optie?
Die optie komt te laat.

Dat hij een einde wil maken aan zijn levenslange gevangenisstraf dat had hij al moeten gedaan hebben aan het begin van zijn straf dan had dat de maatschappij een boel geld bespaard.

Laatst gewijzigd door Garry : 27 december 2019 om 02:02.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 02:07   #15
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
De rechten van de mens mogen niet geschonden worden...

Zij hebben hoedanook nog altijd het recht om te hopen op een menswaardig bestaan,en géén oneindige straf horen te ondergaan...

Dat zij de rechten van hun slachtoffers op een lang en gelukkig leven hebben ontnomen moeten we bijgevolg maar classificeren als een fait divers...

Die hadden maar op een andere plaats moeten passeren...

De famillieleden die moeten leven met het verlies van hun dierbaren moeten maar tevreden zijn om het individu dat daar voor verantwoordelijk is géén levenslange opsluiting te wensen....

Dat zij door dit individu zélf levenslang hebben gekregen is blijkbaar géén issue...

Daarom verzoeken wij voor beide kanten om de juiste oplossing...

Men kan kiezen,de kogel of de strop...
Wie een ander het recht ontneemt om een menswaardig leven te kunnen leiden heeft geen recht op mensenrechten. Ze hadden hem de nek moeten omdraaien dan had hij zijn verdiende loon gehad en zou hij nu niet moeten klagen.

De doodstraf zou in bepaalde omstandigheden nog moeten kunnen toegepast worden al zou ik het geen straf noemen maar eerder verdelging.

Is het menswaardiger iemand heel zijn leven op te sluiten in een hok dan hem te verdelgen? Laat hem anders de keuze zelf maken, euthanasie of opsluiting voor de rest van zijn leven.

Laatst gewijzigd door Garry : 27 december 2019 om 02:16.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 02:23   #16
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Wie een ander het recht ontneemt om een menswaardig leven te kunnen leiden heeft geen recht op mensenrechten. Ze hadden hem de nek moeten omdraaien dan had hij zijn verdiende loon gehad en zou hij nu niet moeten klagen.

De doodstraf zou in bepaalde omstandigheden nog moeten kunnen toegepast worden al zou ik het geen straf noemen maar eerder verdelging.

Is het menswaardiger iemand heel zijn leven op te sluiten in een hok dan hem te verdelgen? Laat hem anders de keuze zelf maken, euthanasie of opsluiting voor de rest van zijn leven.
Tja,wie een ander leven neemt heeft in mijn ogen géén enkele recht op een keuze meer waar het zijn eigen leven betreft...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 02:33   #17
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja,wie een ander leven neemt heeft in mijn ogen géén enkele recht op een keuze meer waar het zijn eigen leven betreft...
Ik ben nog inschikkelijk.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 02:49   #18
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik ben nog inschikkelijk.
Ik ook,ik laat tenminste de keuze tussen een loden of een houten kogel...

Als dat niet mensvriendelijk is...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 07:03   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.306
Standaard

Advocaten. Ze horen thuis bij het crapuul dat ze verdedigen. En steek daar de minister van justitie ook maar bij die Dutroux na zijn eerste misdaden vervroegd vrij liet, zodat hij nog meer kinderen kon opsluiten, verkrachten en vermoorden.
Maar dit is Belgique. Het apenland dat aan de belzieke ziekte lijdt, waar om die reden de verantwoordelijken voor dit soort zaken vrijuit gaan. Wat zeg ik? Waar ze nog voor beloond worden! Of hielp grote staatsman Dehaene zijn vriend Melchior Whatelet na zijn blunder niet aan een postje als rechter bij het Europees Hof van Justitie? De scheiding der machten heet dat. Kennissen en macht, daar draait in de hoogste kringen van dit droevige land alles om. Alles!

Om de toekomstige minister van Justitie hetzelfde pijnlijke lot te besparen werd de wet aangepast. Sindsdien kan de minister van justitie die blunder niet meer maken. De eer om misdadigers vervroegd vrij te laten komt aan anderen dan de minister van justitie toe.

Wat Dutroux betreft, die kan niet genoeg lijden. De ouders van zijn slachtoffers lijden véél meer, levenslang. Ze zullen hun kinderen nooit meer zien, geen kleinkinderen krijgen, niets. Zij leven met de gruwel die hun kinderen hebben ondergaan: wanhoop, pijn, het verlangen naar hun warme thuis, hun ouders, vriendinnetjes, familie, kerstmis, de zon, de blauwe lucht, de vrijheid en de blijheid. DAT is pas lijden! Levenslang lijden! Lijden waar Dutroux voor verantwoordelijk is. Hij zou moeten doodvallen van schaamte dat hij over lijden durft te piepen, en zijn advocaat erbij! Gooi die pedofiel en massamoordenaar godverdomme in een vergeetput! Deksel er op, en laat hem kreperen zoals hij én zijn medeplichtige vrouw twee jonge kinderen lieten sterven. NO MERCY!

Madame Dutroux werd al veel eerder vrij gelaten. Zij zorgde ervoor onvermogend te zijn en heeft de ouders nooit één cent betaald. Een rechter uit Namur nam het medeplichtige moordenaarswijf onder zijn dak. Moet er nog zand zijn?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 december 2019 om 07:28.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 07:24   #20
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, het zijn nu vergeetputten.

Ik meen dat dat net de essentie is die je, zoals je jezelf eerder afvroeg, mist.
Ik zie ne vergeetput net ietske anders.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be