Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 augustus 2019, 16:47   #121
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ja man, dat is onze snowflake generatie, de mannen worden steeds vrouwelijker en de vrouwen steeds veeleisender binnen 10 a 20 jaar zullen de soy-boys buigen en hun vriendin aanbieden telkens ze een veroveraar op straat of elders tegenkomen.
Geen enkele hetero vrouw wilt zo'n "man".
Daarom zijn al die feministen van die niet-binaire potten
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2019, 10:00   #122
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wegens medische redenen ben ik dezer dagen verplicht waar dan ook wijdbeens te zitten, en rechtstaan wordt na luttele tijd erg pijnlijk.

Als ik het openbaar vervoer neem (voor langere afstanden heb ik geen andere keuze), zullen mijn eventuele medepassagiers daar toch wel enig begrip voor moeten kunnen opbrengen.


Dien ik een pancarte te maken met de nodige uitleg?
Zo ja, in hoeveel talen?

Of zou een foto van de medische redenen voldoende zijn?

Ik zou het openbaar vervoer in die omstandigheden toch maar even vermijden. Anders zal men u als gezond uitziende man raar bekijken als u in uw eentje twee plaatsen inneemt in de bus.
Medische uitleg moet uzelf weten maar als u het doet dan zult u inderdaad behalve de 4 standaardtalen nog een hoop Afrikaanse, Oost-Europese en Midden-Oosterse talen moeten gebruiken. Ik hoop dat uw pancarte groot genoeg is...
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2019, 11:08   #123
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2019, 16:29   #124
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wegens medische redenen ben ik dezer dagen verplicht waar dan ook wijdbeens te zitten, en rechtstaan wordt na luttele tijd erg pijnlijk.

Als ik het openbaar vervoer neem (voor langere afstanden heb ik geen andere keuze), zullen mijn eventuele medepassagiers daar toch wel enig begrip voor moeten kunnen opbrengen.


Dien ik een pancarte te maken met de nodige uitleg?
Zo ja, in hoeveel talen?

Of zou een foto van de medische redenen voldoende zijn?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik zou het openbaar vervoer in die omstandigheden toch maar even vermijden. Anders zal men u als gezond uitziende man raar bekijken als u in uw eentje twee plaatsen inneemt in de bus.
Medische uitleg moet uzelf weten maar als u het doet dan zult u inderdaad behalve de 4 standaardtalen nog een hoop Afrikaanse, Oost-Europese en Midden-Oosterse talen moeten gebruiken. Ik hoop dat uw pancarte groot genoeg is...
Doe toch maar op. Er is erger. Er zat een donkergekleurde "dame" daarstraks op mijn bus met zo'n gebloemde legging aan en haar benen zo ver open dat het niet schoon meer was. Haar sacoche naast haar. Ze nam zonder zich te generen 2 plaatsen in beslag.
Een oud, sukkelachtig koppel stapte op en zocht wankelend een plaats, ik moest de man op een gegeven moment tegenhouden want hij viel bijna (ik stond recht). Het zittende wijf keek even ongeïnteresseerd en praatte toen weer verder in haar door het OCMW betaalde smartphone.
Bah. Soms krijg ik bijna begrip voor mensen die schandalige termen gebruiken.
Vorige week zat er ook zo'n "dame" op de bus die van een belachelijk incident een rassenkwestie maakt. "White intimidates black" zei ze nadat ze zonder aanleiding haar poussette tegen iemand zijn benen reed.
Ik trek naar de Noordpool.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 13:44   #125
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Doe toch maar op. Er is erger. Er zat een donkergekleurde "dame" daarstraks op mijn bus met zo'n gebloemde legging aan en haar benen zo ver open dat het niet schoon meer was. Haar sacoche naast haar. Ze nam zonder zich te generen 2 plaatsen in beslag.
Een oud, sukkelachtig koppel stapte op en zocht wankelend een plaats, ik moest de man op een gegeven moment tegenhouden want hij viel bijna (ik stond recht). Het zittende wijf keek even ongeïnteresseerd en praatte toen weer verder in haar door het OCMW betaalde smartphone.
Bah. Soms krijg ik bijna begrip voor mensen die schandalige termen gebruiken.
Vorige week zat er ook zo'n "dame" op de bus die van een belachelijk incident een rassenkwestie maakt. "White intimidates black" zei ze nadat ze zonder aanleiding haar poussette tegen iemand zijn benen reed.
Ik trek naar de Noordpool.
Tof he, dat feminisme.

Kinderen van verschillende mannen.
Plusmama's en pluspapa's.
Open grenzen.

Er is een reden dat vrouwen vroeger niets te zeggen hadden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 13:47   #126
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
de vrouwen steeds veeleisender
Komkom, ze willen gewoon een BV met veel geld.
Een zanger ofzo.

Is dat zo veel gevraagd?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 14:28   #127
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.987
Standaard

Onder meer in de VS woedt de "manspreading"-discussie al enige tijd.

Er lijken me objectieve en minder objectieve factoren in het spel. Uiteraard is met de benen tegen elkaar of gekruist zitten voor veel mannen een onprettig gevoel. Dus is het natuurlijk voor een man om min of meer met de benen uiteen te zitten. Dat van dat vet lijkt me geen factor van belang aangezien vrouwen net zo goed vet aan hun dijen kunnen hebben. Gelukkig zijn de meeste mensen niet zo obees dat ze daar veel vet hebben hangen.

Tenzij men ernstige infecties aan de ballen heeft is een lichte spreiding voldoende en is het onnodig het scrotum ten volle te etaleren. Zeker niet in trein, tram of bus, waar een zekere hoffelijkheid en begrip voor de noden van anderen van belang zijn. Het probleem is nu ook weer niet van die aard dat een halfuurtje de benen sluiten ondoenbaar is. Je zal trouwens maar met twee mannen naast elkaar op de tram zitten. Lage stoelen of banken maken de zaak moeilijker.

De subjectieve factor is dat het lekker macho is om zo te zitten. Je etaleert met een doorgedreven spread de boodschap 'wie doet me wat' en stuurt een signaal uit dat gelijkaardig is aan het bezit van een dikke auto. Overigens wil dit niet zeggen dat het klokkenspel groter is naarmate de spread groter is. Er wordt al eens een schijn gewekt die niet strookt met de werkelijkheid.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 14:31   #128
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Onder meer in de VS woedt de "manspreading"-discussie al enige tijd.

Er lijken me objectieve en minder objectieve factoren in het spel. Uiteraard is met de benen tegen elkaar of gekruist zitten voor veel mannen een onprettig gevoel. Dus is het natuurlijk voor een man om min of meer met de benen uiteen te zitten. Dat van dat vet lijkt me geen factor van belang aangezien vrouwen net zo goed vet aan hun dijen kunnen hebben. Gelukkig zijn de meeste mensen niet zo obees dat ze daar veel vet hebben hangen.

Tenzij men ernstige infecties aan de ballen heeft is een lichte spreiding voldoende en is het onnodig het scrotum ten volle te etaleren. Zeker niet in trein, tram of bus, waar een zekere hoffelijkheid en begrip voor de noden van anderen van belang zijn. Het probleem is nu ook weer niet van die aard dat een halfuurtje de benen sluiten ondoenbaar is. Je zal trouwens maar met twee mannen naast elkaar op de tram zitten. Lage stoelen of banken maken de zaak moeilijker.

De subjectieve factor is dat het lekker macho is om zo te zitten. Je etaleert met een doorgedreven spread de boodschap 'wie doet me wat' en stuurt een signaal uit dat gelijkaardig is aan het bezit van een dikke auto. Overigens wil dit niet zeggen dat het klokkenspel groter is naarmate de spread groter is. Er wordt al eens een schijn gewekt die niet strookt met de werkelijkheid.
Dat je deze feministische blubber zo analyseert, zegt genoeg.

Mannen zijn slecht, mannelijkheid is slecht.
Vrouwen aan de top.

Meer is het niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 14:32   #129
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.987
Standaard

Nog wat manspreading-science:

https://www.thesun.co.uk/news/735120...nna-dovgalyuk/
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 14:34   #130
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dat je deze feministische blubber zo analyseert, zegt genoeg.

Mannen zijn slecht, mannelijkheid is slecht.
Vrouwen aan de top.

Meer is het niet.
Is gewoon een kwestie van rekening houden met anderen in de publieke ruimte.

Maar aangezien het u niets uitmaakt zal ik bij een volgende gelegenheid staand in de tram een wind in uw gezicht laten. De natuur zijn gang laten gaan.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 14:41   #131
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Is gewoon een kwestie van rekening houden met anderen in de publieke ruimte.

Maar aangezien het u niets uitmaakt zal ik bij een volgende gelegenheid staand in de tram een wind in uw gezicht laten. De natuur zijn gang laten gaan.
Als een vrouw in de trein haar sacoche op de zetel naast haar zet, is dat dan een toxisch wijf?

Of een straffe madam?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 14:43   #132
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Als een vrouw in de trein haar sacoche op de zetel naast haar zet, is dat dan een toxisch wijf?

Of een straffe madam?
Dat is ook ergerlijk. Ben al eens op een sacoche gaan zitten. Kun je echt niet anders naar zoiets kijken dan een strijd in twee kampen?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 14:47   #133
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dat is ook ergerlijk. Ben al eens op een sacoche gaan zitten. Kun je echt niet anders naar zoiets kijken dan een strijd in twee kampen?
Er is tegenwoordig nogal een grote focus om alle smetjes van mannen te analyseren.

Veel jonge mannen gamen liever dan achter een vrouw te zoeken.
Dat mag natuurlijk niet verbazen.

Dat fenomeen is nefast voor onze samenleving, en het is wel degelijk de schuld van de onredelijkheid van de vrouwen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 14:49   #134
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Er is tegenwoordig nogal een grote focus om alle smetjes van mannen te analyseren.

Veel jonge mannen gamen liever dan achter een vrouw te zoeken.
Dat mag natuurlijk niet verbazen.

Dat fenomeen is nefast voor onze samenleving, en het is wel degelijk de schuld van de onredelijkheid van de vrouwen.
De generatie van mijn vader kon niet gamen. Moest dat wel mogelijk zijn geweest hadden ze evenveel gegamed. Je verkoopt nonsens met anachronismen erin.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 14:51   #135
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Onder meer in de VS woedt de "manspreading"-discussie al enige tijd.

Er lijken me objectieve en minder objectieve factoren in het spel. Uiteraard is met de benen tegen elkaar of gekruist zitten voor veel mannen een onprettig gevoel. Dus is het natuurlijk voor een man om min of meer met de benen uiteen te zitten. Dat van dat vet lijkt me geen factor van belang aangezien vrouwen net zo goed vet aan hun dijen kunnen hebben. Gelukkig zijn de meeste mensen niet zo obees dat ze daar veel vet hebben hangen.

Tenzij men ernstige infecties aan de ballen heeft is een lichte spreiding voldoende en is het onnodig het scrotum ten volle te etaleren. Zeker niet in trein, tram of bus, waar een zekere hoffelijkheid en begrip voor de noden van anderen van belang zijn. Het probleem is nu ook weer niet van die aard dat een halfuurtje de benen sluiten ondoenbaar is. Je zal trouwens maar met twee mannen naast elkaar op de tram zitten. Lage stoelen of banken maken de zaak moeilijker.

De subjectieve factor is dat het lekker macho is om zo te zitten. Je etaleert met een doorgedreven spread de boodschap 'wie doet me wat' en stuurt een signaal uit dat gelijkaardig is aan het bezit van een dikke auto. Overigens wil dit niet zeggen dat het klokkenspel groter is naarmate de spread groter is. Er wordt al eens een schijn gewekt die niet strookt met de werkelijkheid.
Vrouwenpraat, kijk 2 mannen naast elkaar op de bus bv. kan perfect wij hebben er geen probleem mee dat ons knieën elkaar af en toe raken, een vreemde vrouw met uw knie raken is hoelala aanranding, verkrachting #Mietoe.

In de VS de "manspreading"-discussie is een lachertje daar lopen meer extra dikke vrouwen ronde dan magere, wat dacht je.

Dan is er nog het feit dat toen vrouwen nog vrouwen waren ze van jongs af, zedig met de benen tegen elkaar leerden zitten, je weet wel, rokjes.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2019, 15:07   #136
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Moest dat wel mogelijk zijn geweest hadden ze evenveel gegamed.
Vanwaar die insinuaties?
Rijke verbeelding?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be