Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juli 2003, 12:03   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
En jij stemt VB?
Na het invoeren van die vermaledijde kieswet was voor mij de maat vol en was het inderdaad mijn bedoeling om op het Vlaams Blok te stemmen uit een soort verwoestend protest.
Er was echter 'de tijd' en een hele goeie vriend die perfect samenwerkten om mijn boosheid tot iets positievers om te buigen.
Ik stemde dus op 'de mens', Jos Verhulst ook al heb ik een hekel aan Roland Duchatelet, de 'grote baas' van Vivant.
Voor de kamer wilde ik een kopstem geven aan de N-VA en dit uitsluitend om deze partij over de kiesdrempel te helpen en het Vlaams-nationalisme niet te laten verworden tot een exclusieve Vlaams Blok-aangelegenheid. Mijn vroegere geestesgenoten maakten nochtans de enorme blunder tegen de invoering van referenda te zijn en daar verliezen ze mij als 'vaste klant' door. Vermits de stemcomputer tot tweemaal toe weigerde mijn bevel om de kopstem in te kleuren van de N-VA-lijst, heb ik voor de lijsttrekster op diezelfde lijst gekozen.
Tevreden?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2003, 12:37   #42
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
En jij stemt VB?
Na het invoeren van die vermaledijde kieswet was voor mij de maat vol en was het inderdaad mijn bedoeling om op het Vlaams Blok te stemmen uit een soort verwoestend protest.
Er was echter 'de tijd' en een hele goeie vriend die perfect samenwerkten om mijn boosheid tot iets positievers om te buigen.
Ik stemde dus op 'de mens', Jos Verhulst ook al heb ik een hekel aan Roland Duchatelet, de 'grote baas' van Vivant.
Voor de kamer wilde ik een kopstem geven aan de N-VA en dit uitsluitend om deze partij over de kiesdrempel te helpen en het Vlaams-nationalisme niet te laten verworden tot een exclusieve Vlaams Blok-aangelegenheid. Mijn vroegere geestesgenoten maakten nochtans de enorme blunder tegen de invoering van referenda te zijn en daar verliezen ze mij als 'vaste klant' door. Vermits de stemcomputer tot tweemaal toe weigerde mijn bevel om de kopstem in te kleuren van de N-VA-lijst, heb ik voor de lijsttrekster op diezelfde lijst gekozen.
Tevreden?
heel tevreden.
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2003, 15:07   #43
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

hier se special voor pianolala nu kunde nog wa op u ding spelen en wat muziek maken dan kunde misschien de deftige mensen wa gerust laten







pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be