Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?"
Ja, en dat zeg ik als moslim 0 0%
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim 11 14,67%
Nee, en dat zeg ik als moslim 2 2,67%
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim 62 82,67%
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 maart 2016, 15:48   #21
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het is begonnen

Luister eens naar de woorden van Wilders in de rechtbank. Voorgedrukte aangifteformulieren tegen hem, ondertekend door mensen die amper Nederlands spreken. Toegewezen rechters waarvan bewezen is dat ze partijdig zijn.

Dit is een politiek proces om de Islamiseringsagenda verder te laten gaan

Slotwoord Geert Wilders regiezitting
Ik heb een beetje door het slotwoord heen gezapt. Geert Wilders zijn klaagzang over doodsbedreigingen is calimeropraat. Wie betaalt zijn beveiliging eigenlijk ?

Ik begrijp Nederlandse justitie niet. Ik zie niet in hoe een rechtbank de feiten als ernstig genoeg kan aanzien om er een zaak van te laten komen. Ik begrijp ook niet wat ten laste wordt gelegd.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2016, 16:03   #22
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Het was van de kant van Wilders niet zo snugger om zijn gekende retorische vraag op die wijze te formuleren. Hij had kunnen denken dat gans het poco wereldje daar ging op vliegen. In Wilders zijn plaats zou ik de vraag gesteld hebben: "Willen jullie meer of minder islam?". Daarmee kon men hem toch geen racisme in de schoenen schuiven.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2016, 16:57   #23
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik heb een beetje door het slotwoord heen gezapt. Geert Wilders zijn klaagzang over doodsbedreigingen is calimeropraat. Wie betaalt zijn beveiliging eigenlijk ?

Ik begrijp Nederlandse justitie niet. Ik zie niet in hoe een rechtbank de feiten als ernstig genoeg kan aanzien om er een zaak van te laten komen. Ik begrijp ook niet wat ten laste wordt gelegd.
Pim Fortuyn, Theo Van Gogh: allebei Calimero's. Indien Wilders geen bescherming had, was hij al dood geweest.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2016, 17:09   #24
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Pim Fortuyn, Theo Van Gogh: allebei Calimero's. Indien Wilders geen bescherming had, was hij al dood geweest.
En dan ? Is Geert Wilders soms te proper om martelaar te zijn ? Als hij zo laf is om in een bunker te kruipen en niet buiten te komen zonder veiligheidsmensen dan is het zijn keuze. Als hij zijn publiek beklag daarover doet is dat voor mij calimerogedrag. Hij heeft evengoed de keuze om daarover te zwijgen.

Hoor je de POTUS ooit zijn beklag doen voor een rechtbank over zijn leven onder constante persoonsbescherming ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2016, 17:29   #25
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als het tot een effectieve oproep tot geweld leidt dan kan die imam strafrechtelijk worden veroordeelt:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Aanzet...n_wanbedrijven
In het politiek correcte België? Daar heb ik zwaar mijn twijfels bij. Trouwens De Gucht mocht indertijd ongestraft één miljoen Belgen beledigen door hen mestkevers te noemen. Hoelang heeft Verafstoot moeten zoeken naar een politieke rechter om het VB te LATEN veroordelen? De Belgische justitie hanteert duidelijk twee maten en twee gewichten.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 maart 2016 om 17:37.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2016, 21:15   #26
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
In het politiek correcte België? Daar heb ik zwaar mijn twijfels bij. Trouwens De Gucht mocht indertijd ongestraft één miljoen Belgen beledigen door hen mestkevers te noemen. Hoelang heeft Verafstoot moeten zoeken naar een politieke rechter om het VB te LATEN veroordelen? De Belgische justitie hanteert duidelijk twee maten en twee gewichten.
Waarom zou justitie De Gucht moeten straffen omdat hij vlaams blok politici mestkevers noemde ? Dat is een gangbare term daarvoor, vrij plastisch weliswaar maar dekt toch goed de lading ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2016, 22:58   #27
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
En dan ? Is Geert Wilders soms te proper om martelaar te zijn ? Als hij zo laf is om in een bunker te kruipen en niet buiten te komen zonder veiligheidsmensen dan is het zijn keuze. Als hij zijn publiek beklag daarover doet is dat voor mij calimerogedrag. Hij heeft evengoed de keuze om daarover te zwijgen.

Hoor je de POTUS ooit zijn beklag doen voor een rechtbank over zijn leven onder constante persoonsbescherming ?
Laat het martelaar zijn maar over aan religieuzen.
Wat een walgelijke visie zeg. Ik denk niet dat er andere forumleden zijn die zich bij deze onzin aansluiten.
Een lafaard omdat hij zegt wat miljoenen onder ons denken, maar niet over hun lippen krijgen omdat het maatschappelijk niet aanvaardbaar is.
Veel eerder een held dan een lafaard
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2016, 23:18   #28
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als het tot een effectieve oproep tot geweld leidt dan kan die imam strafrechtelijk worden veroordeelt:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Aanzet...n_wanbedrijven
Ik gaf dit voorbeeld ivm homo's van een brug af gooien omdat de Koran er letterlijk toe oproept.

Moeten we nu 1.5 miljard moslims veroordelen?
Of moeten we hun homofobie respecteren wegens godsdienstvrijheid?
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 03:45   #29
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik heb een beetje door het slotwoord heen gezapt. Geert Wilders zijn klaagzang over doodsbedreigingen is calimeropraat. Wie betaalt zijn beveiliging eigenlijk ?
.
Dezelfde personen die de beveiliging van de koning betalen die pakken meer kost.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 04:29   #30
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het was van de kant van Wilders niet zo snugger om zijn gekende retorische vraag op die wijze te formuleren. Hij had kunnen denken dat gans het poco wereldje daar ging op vliegen. In Wilders zijn plaats zou ik de vraag gesteld hebben: "Willen jullie meer of minder islam?". Daarmee kon men hem toch geen racisme in de schoenen schuiven.
Sinds wanneer is "Marrokaan" een ras? Probeer maar eens het verschil te zien tussen een noordoostelijke Marrokaan en een westelijke Tunesiër.

En de alternatieve vraag "willen we meer of minder islam?" gaat regelrecht in tegen het rechtsbeginsel "vrijheid van godsdienst".
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 07:41   #31
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Wanneer moslims oproepen tot haat en zelfs tot geweld tegen westerlingen worden ze ongemoeid gelaten door hetzelfde zootje dat nu Wilders aanklaagt.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 08:41   #32
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Wanneer moslims oproepen tot haat en zelfs tot geweld tegen westerlingen worden ze ongemoeid gelaten door hetzelfde zootje dat nu Wilders aanklaagt.
Een mening is blijkbaar erger dan oproepen tot geweld.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 12:22   #33
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Een mening is blijkbaar erger dan oproepen tot geweld.
"Thought crime".... Waar hebben we dat nog gehoord? Ik vind Wilders zijn vraag geeneens zo gekke vraag: ik ben geboren en getogen in Vilvoorde en ik heb mijn stad zien verallochtonen en verworden tot een kweekvijver voor Nieuwe Oostfronters.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 12:25   #34
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.880
Standaard

Hij moet er niet voor vervolgd worden. Het is wat hij altijd beoogde met die uitspraak, dus is de Nederlandse justitie dom om deze aandachtshoer zijn zin te geven.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 12:28   #35
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Hij moet er niet voor vervolgd worden. Het is wat hij altijd beoogde met die uitspraak, dus is de Nederlandse justitie dom om deze aandachtshoer zijn zin te geven.
Veel van de voorspellingen van deze "aandachtshoer" zijn anders wel uitgekomen. En veel van de voorstellen van deze "aandachtshoer" worden gewoon klakkeloos overgenomen door andere politici.

Er bestaat ook een grote kans dat deze "aandachtshoer" de volgende democratisch verkozen MP van Nederland wordt.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 12:30   #36
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Veel van de voorspellingen van deze "aandachtshoer" zijn anders wel uitgekomen. En veel van de voorstellen van deze "aandachtshoer" worden gewoon klakkeloos overgenomen door andere politici.

Er bestaat ook een grote kans dat deze "aandachtshoer" de volgende democratisch verkozen MP van Nederland wordt.
Zou zomaar kunnen. Nederlanders zijn niet slimmer dan andere mensen. Zeg ik ergens van niet misschien?

Laatst gewijzigd door dalibor : 20 maart 2016 om 12:49.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 13:10   #37
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
En dan ? Is Geert Wilders soms te proper om martelaar te zijn ? Als hij zo laf is om in een bunker te kruipen en niet buiten te komen zonder veiligheidsmensen dan is het zijn keuze. Als hij zijn publiek beklag daarover doet is dat voor mij calimerogedrag. Hij heeft evengoed de keuze om daarover te zwijgen.

Hoor je de POTUS ooit zijn beklag doen voor een rechtbank over zijn leven onder constante persoonsbescherming ?
U praat daarmee moorden omwille van het hebben van een mening goed. Heeft elke belgisch-nationalist een erecode van een lafaard en een landverrader? Het lijkt er op.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 20 maart 2016 om 13:13.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 13:14   #38
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dezelfde personen die de beveiliging van de koning betalen die pakken meer kost.
Bron ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 13:15   #39
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik gaf dit voorbeeld ivm homo's van een brug af gooien omdat de Koran er letterlijk toe oproept.

Moeten we nu 1.5 miljard moslims veroordelen?
Of moeten we hun homofobie respecteren wegens godsdienstvrijheid?
Als die 1.5 miljard effectief aanzetten tot geweld plegen ze strafbare feiten.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2016, 13:16   #40
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
U praat daarmee moorden omwille van het hebben van een mening goed. Heeft elke belgisch-nationalist een erecode van een lafaard en een landverrader? Het lijkt er op.
Ik ken geen enkele belgisch-nationalist dus ik kan jouw vraag niet beantwoorden.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be