Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 december 2019, 08:08   #1201
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Naam whistleblower please?

Geen lappen text.
Ja, ge moet zeker niet te veel lezen. Stel u voor dat ge moe wordt.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 08:11   #1202
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Het interesseert mij geen knijt.
Daarom gaat Trump ook winnen door types als u ; dit soort ongeïnteresseerd gedrag is kerosine voor Trumps aahang.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 december 2019 om 08:14.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 08:13   #1203
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja, ge moet zeker niet te veel lezen. Stel u voor dat ge moe wordt.
Waarom uw text lezen als ge niet eens de moeite doet te verdiepen in zaken?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 december 2019 om 08:15.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 08:16   #1204
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Geert heeft zich weer eens bewezen een trol te zijn. Hij schijnt blijkbaar niet de moeite kunnen of willen doen zich te verdiepen in zaken.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 december 2019 om 08:19.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 08:18   #1205
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Daarom gaat Trump ook winnen door types als u ; dit soort ongeïnteresseerd gedrag is kerosine voor Trumps aahang.
Ok, da's prima, ik wil nl. dat Trump wint.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 08:19   #1206
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Waarom uw text lezen als ge niet eens de moeite doet te verdiepen in zaken?
Tja, ik weet er véél méér van dan gij. Is het u niet opgevallen hoe ik u constant betrap op verkeerde feiten?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 08:20   #1207
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ok, da's prima, ik wil nl. dat Trump wint.
Knap hoor.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 08:56   #1208
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.718
Standaard

Ik denk ook wel dat Trump zal winnen met dank aan Pelosi haar wartaal.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 14:11   #1209
Aenigma
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 21 maart 2013
Berichten: 363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik denk ook wel dat Trump zal winnen met dank aan Pelosi haar wartaal.
het feit dat Pelosi eerst spreekt van hoogdringendheid en erna weigert om de artikels van impeachment af te geven aan de senaat zegt ook genoeg bij vele gematigde amerikanen wat voor spel ze speelt.
Aenigma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 14:45   #1210
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Ik ga bij deze de weddenschap aan dat Trump ook de popular vote wint — 2020. De dems maken zich namelijk schandalig belachelijk met de Deep State impeachment. Constante leugens via MSM verspreiden..

*

In 2016 zat ik ook goed met de uitslag — electoral vote.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 december 2019 om 14:48.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 14:55   #1211
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik ga bij deze de weddenschap aan dat Trump ook de popular vote wint — 2020. De dems maken zich namelijk schandalig belachelijk met de Deep State impeachment. Constante leugens via MSM verspreiden..

*

In 2016 zat ik ook goed met de uitslag — electoral vote.
en waarom schrijft gij 'deep state' met hoofdletters?

Ik vind dat eigenlijk een goed idee.

Ik ga volgende woorden ook met hoofdletters beginnen schrijven:

Luchtkasteel
Flat Earth
Lizard People
Iluminati
Roze Balletten...
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 17:08   #1212
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Massavernietigingswapens Sadam. Bleek niets van waar dus. Dank aan inlichtingdiensten en MSM / Deep State. Bush achtte deze info geloofwaardig om vervolgens de schuld te krijgen ; enfin off topic.


Pissende hoertjes op Trump, ergo bekende Steel rapport, door MCain aan FBI afgegeven ; waardoor Trump mocht/kon worden afgeluisterd in 2016. Steele rapport compleet uit de duim gezogen. Dank aan inlichtingdiensten.



Hoe lang wilt Geert nog doorgaan ; werkelijk ge staat met je broek onder je knieën en nog steeds gelooft onze forum~dwaas de inlichtingdiensten / Deep State. Hilarisch gewoon.

Nu begint ge over pizzagate en flat earth en andere onzin om aan te tonen dat Saddam wel massavernietigingswapens had en Trump tegenover het Kremlin op een hotelkamer zich inderdaad liet natpissen door hoertjes ; dit op een bed waar Obama op had geslapen.

Knap hoor.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 december 2019 om 17:17.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 17:47   #1213
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.946
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Massavernietigingswapens Sadam. Bleek niets van waar dus. Dank aan inlichtingdiensten en MSM / Deep State. Bush achtte deze info geloofwaardig om vervolgens de schuld te krijgen ; enfin off topic.
Bush zocht wel actief naar redenen om Irak binnen te vallen, het was met tegenzin dat hij hoorde dat het duidelijk Afghanistan was. De schuld op zijn kop zetten is zeker correct.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Pissende hoertjes op Trump, ergo bekende Steel rapport, door MCain aan FBI afgegeven ; waardoor Trump mocht/kon worden afgeluisterd in 2016. Steele rapport compleet uit de duim gezogen. Dank aan inlichtingdiensten.
Met medewerking van de Britse en Oekraïense geheime dienst, dus duidelijk buitenlandse inmenging voor de Democraten. Al wat ze Trump proberen van te beschuldigen doen ze zelf in overtreffende vorm.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Hoe lang wilt Geert nog doorgaan ; werkelijk ge staat met je broek onder je knieën en nog steeds gelooft onze forum~dwaas de inlichtingdiensten / Deep State. Hilarisch gewoon.

Nu begint ge over pizzagate en flat earth en andere onzin om aan te tonen dat Saddam wel massavernietigingswapens had en Trump tegenover het Kremlin op een hotelkamer zich inderdaad liet natpissen door hoertjes ; dit op een bed waar Obama op had geslapen.
Trump is dan nog een redelijke germaphobe wat de aantijging nog belachelijker maakt. Volgens mij kijken de Democraten naar hetgeen ze zelf doen en gaan er dan vanuit dat Trump ook wel van hetzelfde bedje ziek is, niet dus.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 18:37   #1214
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
De deep state bestaat enkel in uw verbeelding.
Het is een positieve evolutie dat de werkelijke bedreiging voor de democratie in het westen (en in Europa) nu openbaar genoemd kan worden. Establishment propagandisten krijgen dat deksel niet meer terug op de pot.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 19:52   #1215
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Bush zocht wel actief naar redenen om Irak binnen te vallen, het was met tegenzin dat hij hoorde dat het duidelijk Afghanistan was. De schuld op zijn kop zetten is zeker correct.
Bush wilde wraak voor zijn vader. Aanslag op zijn vader in Koeweit door Saddam getrouwen. En gedrag Saddam na Golfoorlog 1 jegens zijn vader.

Bush 2 hoefde maar het ideetje opperen van Saddam of MSM, via inlichtingendiensten natuurlijk, stonden klaar met bewijzen dat Saddam massavernietigingswapens in bezit had. Het werd hem dus verdomd makkelijk gemaakt.

Ik denk niet dat Bush zo snugger was dat hij Deep State kon sturen. Deep State ging gewoon op de wraakfantasieen van Bush 2 in. Om deze vervolgens verder in te kleuren. Toen Saddam werd afgezet is toch, na jaren, de waarheid naar boven gekomen. De inlichtingdiensten kozen er blijkbaar niet voor om verder te beliegen. Ook MSM dachten hiermee makkelijk weg te komen. Het bleef hen achterhalen om gemakshalve alles in de schoenen van Bush te schuiven. Niet dus ; publiek pikt de leugens niet meer zo makkelijk. Nu met dat Pissende hoertjes en Trump als Russische spion gedoe belanden we op een kantelpunt.

Enkel debielen, of degeen die blind van haat zijn tegen Trump gelooft de propaganda rommel nog.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 december 2019 om 20:04.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2019, 20:14   #1216
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het is een positieve evolutie dat de werkelijke bedreiging voor de democratie in het westen (en in Europa) nu openbaar genoemd kan worden. Establishment propagandisten krijgen dat deksel niet meer terug op de pot.
Idd, Trump wordt zeker herverkozen. Zijn rally's zijn enorm. En de democraten zijn ongeloofwaardig.

En er is zeker een deepstate, dat wordt meer en meer duidelijk.

Ik hoop enkel dat Trump er als controlled opposition er geen deel van uit maakt.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2019, 12:28   #1217
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.718
Standaard

Als Trump niet meer zou verkozen worden dan zal het niet meer zijn:

"God bless America" maar wel "God save America"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2019, 12:47   #1218
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Idd, Trump wordt zeker herverkozen. Zijn rally's zijn enorm. En de democraten zijn ongeloofwaardig.

En er is zeker een deepstate, dat wordt meer en meer duidelijk.
Oei, meer en meer … het is dus nog niet 100% duidelijk.

Kunt ge er een termijn op plakken wanneer het 100% duidelijk zal worden?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Ik hoop enkel dat Trump er als controlled opposition er geen deel van uit maakt.
Maakt hij geen deel uit van Q?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2019, 12:54   #1219
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Bush wilde wraak voor zijn vader. Aanslag op zijn vader in Koeweit door Saddam getrouwen. En gedrag Saddam na Golfoorlog 1 jegens zijn vader.

Bush 2 hoefde maar het ideetje opperen van Saddam of MSM, via inlichtingendiensten natuurlijk, stonden klaar met bewijzen dat Saddam massavernietigingswapens in bezit had. Het werd hem dus verdomd makkelijk gemaakt.
Hij was president, dan krijgt nogal gemakkelijk iets gedaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht

Ik denk niet dat Bush zo snugger was dat hij Deep State kon sturen.
Ok, gij 'denkt' iets, en dat is dan het bewijs dat deep state bestaat? Kunt gij ook eens 'denken' dat ik de lotto win? Dank bij voorbaat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Deep State ging gewoon op de wraakfantasieen van Bush 2 in. Om deze vervolgens verder in te kleuren.
En waren dat eigenlijk? hebt ge de notulen van de vergaderingen van deep state?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Toen Saddam werd afgezet is toch, na jaren, de waarheid naar boven gekomen.
Wat is dit voor dikken BS! iedereen wist dat het niet waar was! Herinnert ge u de massa betogingen niet tegen die oorlog? HALLOOOOO?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
De inlichtingdiensten kozen er blijkbaar niet voor om verder te beliegen. Ook MSM dachten hiermee makkelijk weg te komen. Het bleef hen achterhalen om gemakshalve alles in de schoenen van Bush te schuiven. Niet dus ; publiek pikt de leugens niet meer zo makkelijk. Nu met dat Pissende hoertjes en Trump als Russische spion gedoe belanden we op een kantelpunt.

Enkel debielen, of degeen die blind van haat zijn tegen Trump gelooft de propaganda rommel nog.
Oei, dat zijn deugnieten!

gelukkig dat gij als genie immuun zijt voor propaganda!

Wat is het geheim van uw genie eigenlijk?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 31 december 2019 om 12:55.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2019, 16:22   #1220
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.469
Standaard

Iedereen wist dat het niet waar was - massavernietigingswapens - toch bewezen in eerste instantie, de massamedia en inlichtingdiensten, het tegendeel en gingen dus mee met Bush. Ze hoefden er niets voor te doen ; een sukkel van president (Bush) opperde gewoon dit idee voor de camera's. Ze hoefden het verhaal alleen maar aan te dikken. Leugen op leugen dus — drap.

Net zoiets dat iedereen weet dat het impeachment Trump op drijfzand is gebaseerd, idem Mueller rapport. Nu mogen zgn klokkenluiders, in dienst van inlichtingdiensten, niet bekend worden gemaakt omdat ze voor de overheid werken en dus wel de waarheid moeten spreken aldus Geert logica. Terwijl iedereen net als Bush destijds weten dat ze bij wijze van Jezus van het kruis liegen.

Wat een raar tafereel. Iedereen weet dat het nieuws een leugen is en dat op zulke leugens een president kan worden afgezet en oorlogen worden gevoerd. Het is nu eenmaal de normaalste zaak van de wereld. Degeen die dergelijk overheidsgedrag beu is wordt gemakshalve uitgemaakt in luchtkastelen te geloven. Gewoon omdat een leugen('s) niet langer pikken van staat en media niet in lijn ligt met verplichte kost — de leugen.

Als dat uw mening is dan geeft ge aan dat dus Deep State overal is. Een ecosysteem met raakvlakken in de media, politiek en inlichtingdiensten dat leugens produceert bij de vleet en iedereen als verplichte kost moet slikken. Degeen die degelijke leugens de wereld in helpen moeten beschermd worden en hun namen mogen niet getraceerd worden op Google. Voor de duidelijkheid dit zijn uw woorden, niet de mijne.

De staat heeft naar u aangeeft dus de volmacht om te liegen. Echter in dit idee geloven is weer de stempel conspiracy waard omdat dit niet lijn ligt wat grote broer denkt. Tenzij het boeltje inelkaar klapt en echt niet meer vol te houden is. Massavernietingswaoens Saddam. Dan is weer de norm om de president de schuldte geven. Niet degenen in de media, politiek en inlichtingdiensten die een web leugens hebben geproduceerd — waarvan indertijd aldus Geert iedereen wist dat het niet waar was.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 31 december 2019 om 16:46.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be