Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 24 november 2011, 11:31   #101
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Leuk dat jij in een paar pennenstreken uit de doeken doet wat de politieke ethiek is van belgicisten.
Welke ethiek ? Als je ethische waarden hebt in de politiek dan pakken ze je daarop.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 november 2011 om 11:31.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 november 2011, 11:31   #102
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Denk je echt dat ze dit niet weten? Waarom denk je dat de annexatie van Brussel - open en bloot voor ieder die het wil zien, voorbereid wordt?
Wel, die IS er (gelukkig) nog niet, he.
patrickve is offline  
Oud 24 november 2011, 11:33   #103
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Di Rupo is zowel de beste politicus als de beste staatsleider.
Voor Wallonië.

Hij is helaas (nou ja, helaas ...) de slechtste politicus en de slechtste staatsleider voor Vlaanderen.

Hoe zouden die kwadratuur van de cirkel kunnen oplossen? (Ik weet het !!)


Verouderde banner:
Ga je het zeggen ook?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 24 november 2011, 11:33   #104
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Welke ethiek ? Als je ethische waarden hebt in de politiek dan pakken ze je daarop.
Wat de motivatie duidelijk maakt die belgicisten hebben, om België in stand te houden.

Wil je nu eigenlijk zeggen dat belgicisten eigenlijk een stel crapulen zijn puresang?

Laatst gewijzigd door giserke : 24 november 2011 om 11:35.
giserke is offline  
Oud 24 november 2011, 11:34   #105
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wel, die IS er (gelukkig) nog niet, he.
Het Waalse profitariaat duurt dan ook nog voort. We zullen zien als dat stopt.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 24 november 2011, 11:41   #106
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Wat de motivatie duidelijk maakt die belgicisten hebben, om België in stand te houden.

Wil je nu eigenlijk zeggen dat belgicisten eigenlijk een stel crapulen zijn puresang?
Jaloers ?
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 november 2011, 11:48   #107
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Denk je echt dat ze dit niet weten? Waarom denk je dat de annexatie van Brussel - open en bloot voor ieder die het wil zien, voorbereid wordt?
Het zijn ook geen supermensen hé. Ze kijken verder vooruit dan de Vlamingen - BDW incluis - zoveel is zeker en hebben ergens begrepen dat België wel eens zou kunnen verdwijnen, maar ik durf wedden dat ze nooit gedacht hebben dat het zo snel ging gaan. Volgens mij hebben Di Rupo en Milquet nog niet begrepen dat de financiele crisis België de doodsteek zullen geven. Ze denken dat het wel zal overwaaien.
Kaal is offline  
Oud 24 november 2011, 11:56   #108
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Het zijn ook geen supermensen hé. Ze kijken verder vooruit dan de Vlamingen - BDW incluis - zoveel is zeker en hebben ergens begrepen dat België wel eens zou kunnen verdwijnen, maar ik durf wedden dat ze nooit gedacht hebben dat het zo snel ging gaan. Volgens mij hebben Di Rupo en Milquet nog niet begrepen dat de financiele crisis België de doodsteek zullen geven. Ze denken dat het wel zal overwaaien.
Wat Joëlle Milquet betreft heb ik mijn twijfels. Wat de PS betreft die hebben dit besef wel degelijk en ze zijn er op voorbereid. De Vlaamse belangen bij een doodsteek van België door een financiële crisis en een diepgaande recessie als gevolg zullen veel zwaarder getroffen worden dan de belangen van de PS.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 november 2011, 12:01   #109
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Standaard

Elio Di Rupo... de ramp van Kontich?...
freelancer is offline  
Oud 24 november 2011, 12:02   #110
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Jaloers ?
Op wat? Dat wij wel ethiek hebben en geen crapulen zijn?

Zit er bij U een vijs los ofzo?
Echt vent, geef nu eindelijk eens toe van wie jij een dubbelaccount bent?
giserke is offline  
Oud 24 november 2011, 12:06   #111
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Wat de motivatie duidelijk maakt die belgicisten hebben, om België in stand te houden.

Wil je nu eigenlijk zeggen dat belgicisten eigenlijk een stel crapulen zijn puresang?
Leidinggevende belgicisten zijn inderdaad crapulen. Niet omdat ze er niet voor terugschrikken om vuile truken te gebruiken, want dat doet elke politicus, maar wel omdat ze hun aanhangers onder de bevolkiing altijd al bedrogen en voorgelogen hebben.

De gewone man die oprecht in België gelooft zal eerlang begrijpen dat zijn "kampioenen" geen moer geven om het dierbaar land. België is voor hen enkel een vehikel om macht en aanzien te verwerven en geld en postjes te verdelen onder de vrienden. Op een dag zullen de brave, goedgelovige Belgen in Vlaanderen en Wallonië (en op dit forum) achtergelaten worden door de "staatsmannen". De "democratische en vertwoordelijke" politici zullen verdwijnen naar lang op voorhand geboekte vluchtoorden. De Di Rupo's en Letermes zullen een kaalgeschoren en leeggezogen huls achterlaten met een berg schulden in het midden. Dat staat nu al vast. En de laatste Belgen, die zullen denken "hoe ben ik zo dom kunnen zijn?".

Die mensen zullen dezelfde evolutie meemaken als honderduizenden ex-Belgen die ook ooit in het Belgisch sprookje hebben geloofd. Alleen zal voor hen de ontwaking niet langzaam en stapsgewijs gebeuren, maar ogenblikkelijk en brutaal. Ik heb het met die mensen te doen.
Kaal is offline  
Oud 24 november 2011, 12:06   #112
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ga je het zeggen ook?
Ten getijde paste !

Niet dat ze het al niet weten hoor ... maar ja.





__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 24 november 2011, 12:10   #113
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Op wat? Dat wij wel ethiek hebben en geen crapulen zijn?

Zit er bij U een vijs los ofzo?
Echt vent, geef nu eindelijk eens toe van wie jij een dubbelaccount bent?
Weet jij dan niet dat de inbreker lacht met de mensen die liever honger hebben dan gaan stelen?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 24 november 2011, 12:39   #114
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja, maar door dat te doen kraakt hij zijn eigen systeem helemaal af he. Zoals de parasiet die zijn gastheer doodt door te gulzig te zijn.
Kleine correctie:

"Parasitoïden zijn organismen die op een gastheer moeten leven voor hun ontwikkeling en die gastheer uiteindelijk doden...

Het criterium dat een parasiet onderscheidt van een parasitoïde is dat de gastheer bij een parasitoïde uiteindelijk aan de interactie doodgaat en bij de parasiet niet.
We onderscheiden ectoparasitoïden die op hun gastheer leven, en endoparasitoïden die in hun gastheer leven.
...

Een parasitoïde onderscheidt zich van een predator doordat de parasitoïde hooguit één enkele gastheer doodt, de predator moet er vele doden om te overleven...

"

http://nl.wikipedia.org/wiki/Parasitoide
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 24 november 2011 om 12:40.
djimi is offline  
Oud 24 november 2011, 12:44   #115
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Leidinggevende belgicisten zijn inderdaad crapulen. Niet omdat ze er niet voor terugschrikken om vuile truken te gebruiken, want dat doet elke politicus, maar wel omdat ze hun aanhangers onder de bevolkiing altijd al bedrogen en voorgelogen hebben.

De gewone man die oprecht in België gelooft zal eerlang begrijpen dat zijn "kampioenen" geen moer geven om het dierbaar land. België is voor hen enkel een vehikel om macht en aanzien te verwerven en geld en postjes te verdelen onder de vrienden. Op een dag zullen de brave, goedgelovige Belgen in Vlaanderen en Wallonië (en op dit forum) achtergelaten worden door de "staatsmannen". De "democratische en vertwoordelijke" politici zullen verdwijnen naar lang op voorhand geboekte vluchtoorden. De Di Rupo's en Letermes zullen een kaalgeschoren en leeggezogen huls achterlaten met een berg schulden in het midden. Dat staat nu al vast. En de laatste Belgen, die zullen denken "hoe ben ik zo dom kunnen zijn?".

Die mensen zullen dezelfde evolutie meemaken als honderduizenden ex-Belgen die ook ooit in het Belgisch sprookje hebben geloofd. Alleen zal voor hen de ontwaking niet langzaam en stapsgewijs gebeuren, maar ogenblikkelijk en brutaal. Ik heb het met die mensen te doen.
Dat ons zware tijden en armoede te wachten staan dankzij die smerige belgicisten, weet ik al lang.
De tactiek van de verschroeide aarde zullen zijn maar al te graag toepassen om de Vlaming uit te roken.
giserke is offline  
Oud 24 november 2011, 12:44   #116
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Leidinggevende belgicisten zijn inderdaad crapulen. Niet omdat ze er niet voor terugschrikken om vuile truken te gebruiken, want dat doet elke politicus, maar wel omdat ze hun aanhangers onder de bevolkiing altijd al bedrogen en voorgelogen hebben.

De gewone man die oprecht in België gelooft zal eerlang begrijpen dat zijn "kampioenen" geen moer geven om het dierbaar land. België is voor hen enkel een vehikel om macht en aanzien te verwerven en geld en postjes te verdelen onder de vrienden. Op een dag zullen de brave, goedgelovige Belgen in Vlaanderen en Wallonië (en op dit forum) achtergelaten worden door de "staatsmannen". De "democratische en vertwoordelijke" politici zullen verdwijnen naar lang op voorhand geboekte vluchtoorden. De Di Rupo's en Letermes zullen een kaalgeschoren en leeggezogen huls achterlaten met een berg schulden in het midden. Dat staat nu al vast. En de laatste Belgen, die zullen denken "hoe ben ik zo dom kunnen zijn?".

Die mensen zullen dezelfde evolutie meemaken als honderduizenden ex-Belgen die ook ooit in het Belgisch sprookje hebben geloofd. Alleen zal voor hen de ontwaking niet langzaam en stapsgewijs gebeuren, maar ogenblikkelijk en brutaal. Ik heb het met die mensen te doen.
Dat ons zware tijden en armoede te wachten staan dankzij die smerige belgicisten, weet ik al lang.
De tactiek van de verschroeide aarde zullen zijn maar al te graag toepassen om de Vlaming uit te roken.
giserke is offline  
Oud 24 november 2011, 13:03   #117
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Leidinggevende belgicisten zijn inderdaad crapulen. Niet omdat ze er niet voor terugschrikken om vuile truken te gebruiken, want dat doet elke politicus, maar wel omdat ze hun aanhangers onder de bevolkiing altijd al bedrogen en voorgelogen hebben.

De gewone man die oprecht in België gelooft zal eerlang begrijpen dat zijn "kampioenen" geen moer geven om het dierbaar land. België is voor hen enkel een vehikel om macht en aanzien te verwerven en geld en postjes te verdelen onder de vrienden. Op een dag zullen de brave, goedgelovige Belgen in Vlaanderen en Wallonië (en op dit forum) achtergelaten worden door de "staatsmannen". De "democratische en vertwoordelijke" politici zullen verdwijnen naar lang op voorhand geboekte vluchtoorden. De Di Rupo's en Letermes zullen een kaalgeschoren en leeggezogen huls achterlaten met een berg schulden in het midden. Dat staat nu al vast. En de laatste Belgen, die zullen denken "hoe ben ik zo dom kunnen zijn?".

Die mensen zullen dezelfde evolutie meemaken als honderduizenden ex-Belgen die ook ooit in het Belgisch sprookje hebben geloofd. Alleen zal voor hen de ontwaking niet langzaam en stapsgewijs gebeuren, maar ogenblikkelijk en brutaal. Ik heb het met die mensen te doen.
Vind je dat Verhofstadt met zijn weggesmeten burgermanifesten er een hogere ethiek op na hield dan de klassieke machtspartijen ? Zijn manifesten maken duidelijk dat juist het teveel aan overheid het probleem is. In zijn beleid hebben ze de politiek vermaakt tot een dure theatershow door Villa Politica toe te laten in het parlement.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 november 2011, 14:10   #118
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Vind je dat Verhofstadt met zijn weggesmeten burgermanifesten er een hogere ethiek op na hield dan de klassieke machtspartijen ? Zijn manifesten maken duidelijk dat juist het teveel aan overheid het probleem is. In zijn beleid hebben ze de politiek vermaakt tot een dure theatershow door Villa Politica toe te laten in het parlement.
Beste ik reken Verhofstadt tot de belgicistische politici. M.a.w een bedrieger. Een leugenaar. Een politieke hoer. Een ...

Het is moeilijk om beleefd te blijven als ik aan die man denk. En aan Leterme. Maertens. Dehaene. H. Van Rompuy. Stuk voor stuk leugenaars. Hypocrieten. Verdorie daar begin ik weer. Sorry !
Kaal is offline  
Oud 24 november 2011, 14:17   #119
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Beste ik reken Verhofstadt tot de belgicistische politici. M.a.w een bedrieger. Een leugenaar. Een politieke hoer. Een ...

Het is moeilijk om beleefd te blijven als ik aan die man denk. En aan Leterme. Maertens. Dehaene. H. Van Rompuy. Stuk voor stuk leugenaars. Hypocrieten. Verdorie daar begin ik weer. Sorry !
En waar staan dan de politici die je niet onder die noemer laat vallen ? Ofwel aan de zijlijn ofwel worden ze eruit gerangeerd. Je kan moeilijk blijven discussiëren over welk van die 2 het nu is. Feit blijft dat als je in de politieke arena stapt jezelf niet mag verraden door een hoge ethiek of moraliteitsbesef aan te hangen. Je wordt altijd op gepakt.

Alleen al van inkomsten is het een speelveld van 300 miljoen € jaarlijks voor onze heren/dames politici. Dan heb je nog hun impact op het beleid en hervormingen waar je invloed hebt op een bbp van een nog groter jaarlijks bedrag met nog 3 nullen extra achter.

Laat ons wel wezen, we stemmen zelf geen moeder Theresa in de politiek die een gelofte van armoede heeft afgelegd.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 november 2011, 14:21   #120
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Vind je dat Verhofstadt met zijn weggesmeten burgermanifesten er een hogere ethiek op na hield dan de klassieke machtspartijen ? Zijn manifesten maken duidelijk dat juist het teveel aan overheid het probleem is. In zijn beleid hebben ze de politiek vermaakt tot een dure theatershow door Villa Politica toe te laten in het parlement.
Waar staat dat? Verhofstadt is iemand die alleen kijkt waar de wind waait.
Zijn burgermanifest heeft hij geschreven om destijds opportunisten van de VU te doen overlopen niet meer niet min.
Toen de buit binnen was, bespeelde hij een andere snaar, om dan vanaf 2001 zijn ware gelaat te tonen.

Verhofstadt is een belgicist puresang, omdat de Loge hem dit oplegt.
giserke is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be