Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 mei 2015, 11:15   #21
vuggie
Parlementsvoorzitter
 
vuggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2009
Berichten: 2.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dat het in Europa stikt van de witte huilbeta's die vinden dat Europa de 'plicht' heeft om hen op te vangen.

Die dan weer samen werken met rijke lieden die nog rijker worden door de illegale en veel goedkopere arbeid van deze ellende ontsnappenden doordat ze het werk doen waar een Europeaan zijn nest niet voor uit komt omdat een uitkering makkelijker verdiend is.
__________________
I want to light the lights of patriotism.
Lech Walesa
vuggie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2015, 18:53   #22
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuggie Bekijk bericht
Je kan er een mening over hebben en je kan inzien dat de enige constante in de wereldgeschiedenis de volksverhuizingen zijn.

Tot aan de tweede helft van de twintigste eeuw woonden er anders alleen Europeanen in Noord-Europa hoor.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2015, 19:30   #23
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.514
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Wat voor iets is dat ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2015, 20:36   #24
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.459
Standaard

Dat ze al eens beginnen met wat minder te kweken alginder, dat zou al veel miserie voorkomen.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2015, 14:19   #25
vuggie
Parlementsvoorzitter
 
vuggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2009
Berichten: 2.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Tot aan de tweede helft van de twintigste eeuw woonden er anders alleen Europeanen in Noord-Europa hoor.
Zeg dat maar niet tegen de Joden die hier in diaspora waren en de Sinti die in de 15e eeuw naar noordwest Europa kwamen.
__________________
I want to light the lights of patriotism.
Lech Walesa
vuggie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2015, 19:34   #26
stropke
Minister-President
 
stropke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2009
Locatie: Oost-Limburg
Berichten: 4.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ik weet het, op al die de foto's lijkt het 100%.
Maar er zijn effectief af en toe ook vrouwen en kinderen bij, vandaar.

Maar terug laten we bij de les blijven: Waarom komen al die jonge, gezonde, weldoorvoede mannen naar hier en laten ze hun land, hun ouders, hun kinderen en vrouwen in de steek?
Omdat het simpel weg een invasieleger van profiteurs en lanterfanters is.
__________________
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!!
stropke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2015, 19:44   #27
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuggie Bekijk bericht
Je kan er een mening over hebben en je kan inzien dat de enige constante in de wereldgeschiedenis de volksverhuizingen zijn.
Etnisch geweld als gevolg van volksverhuizingen is ook een constante in de wereldgeschiedenis.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2015, 19:59   #28
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

http://www.iflscience.com/environmen...ze-perspective

Ik vroeg me al een hele tijd af waarom ze die boten gebruiken om de zee over te steken tot in Italië ?

Ik ga even mijn geografische wereldkaart mogen opfrissen..er zijn namelijk nog twee snellere gemakkelijker routes te nemen om europa binnen te komen...

Enerzijds via Marokko naar Spanje en aan de andere kant via Egypte over Palestina/Israël en Turkije, in het midden is een boot overtocht via Tunesië naar Italië te ondernemen.

Op die drie fronten zou je een versterkte controle moeten uitvoeren, als je dan toch de poging onderneemt de boten te vernietigen voordat ze gebruikt worden voor de overtocht worden ze gedwongen in Marokko, Tunesië of Egypte te blijven, maar dat zal de meeste smokkelaars worst wezen en ga je sowieso werk moeten maken van veel speurwerk om de boten te vinden langs de kusten tussen de twee uiterste ingangen (Marokko en Egypte).

Ofwel vangt europa de vluchtelingen op ofwel zegt europa van we gaan iets anders moeten doen om afrika te helpen uit hun lijden...de angel van de oorlog er uit te trekken maar de lokale bevolking zelf heeft geen idee hoe ze er van af kunnen komen dus is hun enigste optie vluchten een noodgedwongen manier van de problematieken te ontvluchten !
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2015, 22:48   #29
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
http://www.iflscience.com/environmen...ze-perspective

Ofwel vangt europa de vluchtelingen op ofwel zegt europa van we gaan iets anders moeten doen om afrika te helpen uit hun lijden...de angel van de oorlog er uit te trekken maar de lokale bevolking zelf heeft geen idee hoe ze er van af kunnen komen dus is hun enigste optie vluchten een noodgedwongen manier van de problematieken te ontvluchten !
Wat bedoelt u hier met zelf?
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2015, 00:47   #30
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. Bovendien is vluchten uit hun verschrikkelijke landen enkel maar weggelegd voor de sterksten en moedigsten.
En de tocht ook kunnen betalen.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2015, 02:56   #31
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2015, 07:13   #32
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Echte helden zijn dat. Vrouw en kind achter laten om hier een nieuwe toekomst uit te bouwen.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2015, 12:21   #33
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Echte helden zijn dat. Vrouw en kind achter laten om hier een nieuwe toekomst uit te bouwen.
Nee, echte helden geven alleen commentaar op alles op een forum.
Thuis luistert er niemand meer naar ze. Ze zijn het zat.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2015, 13:58   #34
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.766
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Omdat het simpel weg een invasieleger van profiteurs en lanterfanters is.

ja feitelijk heb jij gelijk stropke,

Wieroe en ik bekijken dit evolutionair, en dan krijg je een perfect inzicht.

stel dat zij dit 20.000 jaar geleden hadden gedaan, tsja, hoe zou het dan aflopen met deze sterke, gezonde negers en arabische mannen zonder winter jassen en kennis van harde, Arctische klimaat zones??? Ja, ze zouden dan de eerste winter absoluut niet overleven, 60 procent zou doodvriezen en dan zou hun evolutie pas lekker begonnen zijn, letterijk:

bijbels gezegde:

'in het zweet zijns aanziens zal gij uw brood verdienen'.

is evolutionaire stelling in de bijbel, geweldig he.

pleur deze zwarte gasten in natuurlijke werkkampen ergens op de wadden of achterland van noord frankrijk, of in zwarte woud van duitsland he om daar maar komende honderd jaar verder te evolueren, natuurlijk he zonder bijstand.

of anders moeten wij luisteren naar de slimme oplossing die Wieroe heeft ontwikkeld vor deze zwarten en arabische profiteurs.

Europa is vol:

--------------- REF::: zo moet elke Arctische ('blanke') Europeaan het bekijken:

WEBpublication BOOK WART0159 / EPAGE 18 of 58
Eerbetoon aan profeet Hans Janmaat
Een persoonlijke impressie
2. Level 2: Janmaat op oorlogspad
2.1. Janmaat mantra 1: "Vol is vol"


Offeraar Dewanand
Offercode WART0159
Offerdatum 16 juni 2006
Offerlokatie Rotterdam, PI Noordsingel, cel CS16

Go to previous Epage ... Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: Eerbetoon aan profeet Hans Janmaat

De kreet "Vol is vol", bestaat uit slechts drie woordjes en tien karakters. Toch heeft deze simpele zin tot nu toe heel veel gevolgen voor de denkwereld van veel mensen in Nederland. Vrijwel iedereen associeert deze kreet volautomatisch met Janmaat en de Centrum Democraten en krijgt er dan een misselijk gevoel bij. Dit toont aan hoe succesvol de indoctrinatiecampagne van Janmaat niet is geweest.

Voor mijzelf is deze kreet niets anders dan een van de twee mantras van Janmaat. Ik denk immers Hindoeistisch en geloof dat Janmaat mediteerde op deze kreet. Hij wilde dat iedereen ervan doordrongen raakte, dat Nederland echt vol is en dat het roer radicaal omver geworpen moest worden. Het lijkt er soms op dat hij een revolutie wilde ontketenen en Nederland daarna wilde ontvolken. Maar de grote vraag is. Hoe en met welke middelen? Ja, soms kreeg ik best de kriebels van deze rechtse rakker, want iedereen dacht negatief over hem. Maar als ik eens zelf eerlijk nadenk over Nederland en al de maatschappelijke problemen dan concludeer ik al na tien minuten dat dit kikkerlandje inderdaad barstensvol is.

Het is voor geen enkele onderzoeker een geheim dat Nederland overbevolkt is. Het file probleem toont dit duidelijk aan. De hele congestie belemmert nu zelfs het welzijn van de individuele burger. Op een bepaalde wijze moet hier echt snel iets aan gedaan worden. De grenzen sluiten kan het probleem niet echt oplossen, want het land is reeds nu al te vol. Er moet eerder gedacht worden aan het laten emigreren van enkele miljoenen mensen uit dit land, zodat de bevolkingsdichtheid significant afneemt. Maar dan weet niemand wat er dan met de welvaart zal gebeuren en niemand wil consuminderen. Dus emigratie is iets waar geen enkele politicus zich over wil uitlaten. Men zwijgt in alle talen over deze optie. Misschien vindt men het lekker warm, zo dicht bij elkaar, in dit overbevolkt Hollands nest.

Kortom, de combinatie van overbevolking en welvaart zorgen voor een onoplosbaar probleem, in de stedelijke gebieden wel te verstaan. Geen enkele deskundige weet wat de oplossing is. Urbanisatie is geen echte optie, want dan ontstaan er alleen maar langere files, door de toename van het woon-werk verkeer. Wat is dan de oplossing? Had een kronkel van Janmaat misschien een geniale oplossing bedacht? Ik geloof het niet, want Janmaat heeft geen geniale ontdekkingen of echt intelligente uitspraken gedaan, gedurende zijn levensloop. De meeste Nederlanders zeggen zelfs openlijk tegen mij dat Janmaat heel simpel dacht over complexe politiek/maatschappelijke vraagstukken. Juist hierom is het verrassend dat zo een figuur in de Tweede Kamer kon belanden in een technologisch hoogontwikkeld land. Dit zijn dingen die technici niet kunnen waarderen en juist hierom geloof ik dat er iets grondig mis is met de democratie in de rijke Westerse landen.

Ik zal in dit boek waarschijnlijk enkele complexe oplossingen presenteren voor het vreemdelingenvraagstuk, hoewel ik vermoed dat slechts weinigen mij ervoor zullen bedanken. In zekere zin keur ik het volmondig goed dat Janmaat met mantras rondstrooide, zoals "vol is vol", maar ik geloof dat hij niet over voldoende deskundigheid beschikte om zijn eigen kreten totaal te begrijpen. Het gaat feitelijk om een meerdimensionaal vraagstuk en dat is stukken complexer. In de hele wetenschap werkt men met gelinealiseerde modellen, voor complexe dynamische problemen. In de techniek heeft men in sommige vakgebieden wel dynamische wiskundige modellen ontwikkeld. Al deze modellen zijn het werk geweest van vele geniale individuen uit alle windstreken en daar ben ik blij om. Het wordt volgens mij hoog tijd dat ditzelfde gebeurt in de politieke wereld, zodat het allemaal wat stabieler en humaner wordt.

Volgens mij moet politiek niet op angst en (vreemdelingen)haat gebaseerd zijn, want uiteindelijk hebben wij die vreemdelingen ook hard nodig. Neem eens een simpel voorbeeld. Het zijn allemaal (zwarte) vreemdelingen die elke koffieboon verbouwen, waarvan de Nederlander een kopje gebrande koffie maakt. Let op de consequentie en de logica. Een consequente racist en vreemdelingenhater zou feitelijk moeten weigeren om koffie van (zwarte) vreemdelingen te drinken, want alleen dan denkt en handelt hsij strikt logisch. Dit betekent dat Janmaat nooit een kopje koffie zou moeten drinken als de bonen uit het buitenland komen, want "vol is vol", ook voor de koffiebonen. Maar ja, Janmaat was niet strikt logisch en dronk elke dag een kopje buitenlandse koffie, zelfs terwijl hij bezig was met haatcampagnes tegen vreemdelingen. Hij zou mij koelbloedig antwoorden dat er betaald is voor het kopje buitenlandse koffie en geloven dat de koffieboon na het branden in een Nederlandse fabriek, verandert, als bij toverslag, in een honderd procent Nederlands product. En dan drinkt hij automatisch Nederlandse koffie.

Beschouw dit koffieboon vraagstuk eens procesmatig in onderstaande figuur.

ze vervolg hier deeplink:
http://www.dewanand.com/janmaat18.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2015, 20:57   #35
jodewa
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 31 mei 2004
Locatie: oost vlaanderen
Berichten: 366
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ik weet het, op al die de foto's lijkt het 100%.
Maar er zijn effectief af en toe ook vrouwen en kinderen bij, vandaar.

Maar terug laten we bij de les blijven: Waarom komen al die jonge, gezonde, weldoorvoede mannen naar hier en laten ze hun land, hun ouders, hun kinderen en vrouwen in de steek?
2 redenen;

- een vrouw en kinderen zijn er geen kluit waard, dus waarom plaats aan hen verspillen? Ze nemen nog liever hun hond mee, die kan hun nog verdedigen. ten andere �*ls ze er op zouden gezeten hebben en een eerdere boot zinkt, dan gaan zij overboord en blijven alle mannen in een tweede boot om hun reis verder te zetten.

- Al die zwarten zijn goed opgeleide IS strijders die in het geheim de coup in Rome en andere grootsteden komen voorbereiden voor IS. De bedoeling is om binnen enkele maanden of jaren ongenadig toe te slaan en alle blanken tot slaven te degraderen en het kot hier vol te zetten met minaretten en "islam klu klux clan" zotten
Misschien utopie, maar wel mijn persoonlijke overtuiging.
jodewa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2015, 21:51   #36
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.679
Standaard

Zijn de Vlamingen echt zulke zielige broekenschijters als hier blijkt?
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2015, 08:26   #37
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jodewa Bekijk bericht
2 redenen;

- een vrouw en kinderen zijn er geen kluit waard
Daar lijkt het inderdaad op.
Die mogen ginder blijven creperen blijkbaar.

Citaat:
- Al die zwarten zijn goed opgeleide IS strijders die in het geheim de coup in Rome en andere grootsteden komen voorbereiden voor IS. De bedoeling is om binnen enkele maanden of jaren ongenadig toe te slaan en alle blanken tot slaven te degraderen en het kot hier vol te zetten met minaretten en "islam klu klux clan" zotten
Misschien utopie, maar wel mijn persoonlijke overtuiging.
Als de moderne Europeaan het zelfs nog niet snapt wanneer ISIS openlijk zijn strategie kenbaar maakt, ga je je toch afvragen of we die op til zijnde vorm van natuurlijke selectie eigenlijk wel moeten tegengaan.

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...oen-migranten/
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2015, 09:42   #38
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.679
Standaard

Wat een belachelijke grootspraak.
ISIS kan geen 500.000 strijders op de been brengen;
laat staan dat ze die naar Europa kunnen verschepen.
De doorsnee bootvluchteling is vluchteling of economisch migrant.

Syrische vluchtelingen nu vooral vrouwen en kinderen
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2015, 11:40   #39
jodewa
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 31 mei 2004
Locatie: oost vlaanderen
Berichten: 366
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Wat een belachelijke grootspraak.
ISIS kan geen 500.000 strijders op de been brengen;
laat staan dat ze die naar Europa kunnen verschepen.
De doorsnee bootvluchteling is vluchteling of economisch migrant.

Syrische vluchtelingen nu vooral vrouwen en kinderen
Een economisch migrant...????
Die eerst 2000 �* 3000 euro neerlegt om een gearrangeerde boottrip te krijgen en daarvoor wellicht al clandestien enkele grenzen is gepasseerd.
En d�*�*rvoor wellicht de reclameborden diep in Afrika heeft gelezen waarop hem het paradijs wordt beloofd dat vandaag "Europa" heet en morgen misschien "china", wie weet...

En mits hij natuurlijk eerst 2000 �* 3000 euro betaald aan de plaatselijke maffia om dit georganiseerd snoepreisje te krijgen

En aangezien die kerel zo dom is als koperlood, trapte hij en enkele andere duizenden met ogen open in de val.

En daar zitten ze dan....met zijn allen op een gammel bootje....met een spoor van dode vrouwen en kinderen in hun zog, die ze overbood hebben gekieperd om meer plaats te hebben.

Een economische vluchteling....bullshit, een toekomstige profiteur zal er beter op trekken.
jodewa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2015, 15:43   #40
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jodewa Bekijk bericht

Een economische vluchteling....bullshit, een toekomstige profiteur zal er beter op trekken.
Jamaar ze zijn zo zielig.
Precies zeehondjes.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be