![]() |
Laloux neemt ontslag als staatssecretaris
Citaat:
Al een regering-Leterme II. :D |
:cheer:
|
Mijn hartje bloedt...
|
eindelijk , Laloux was gewoon een verkeerde keuze van don Diripu
|
Citaat:
|
Citaat:
die man heeft toch gelogen en zo ? |
Die man was totaal ongeschikt als staatssecretaris: een zeer slecht gevoel voor humor en een geur van corruptie die hem omgeeft. Hij heeft nog geen afdoende uitleg gegeven voor zijn tankkaartgebruik.
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, maar het is ook niet rechtvaardig om dit tot de allerlaatste snik vol te houden. Museeuw heeft zogezegd ook maar één keertje doping geslikt. Ik stel voor dat Laloux afstand neemt van zijn positie in functie van het blazoen van zijn partij die - om het voorzichtig te zeggen - een probleem met corruptie heeft. Het wordt tijd dat er nieuwe, onbesproken PS'ers komen. |
Hier is de officiële aankondiging:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=104669 |
Citaat:
jij had het voorspeld hé, dat ie het einde van de maand niet zou halen.:-) terecht ontslag, die kerel heeft genoeg bewezen dat ie een echte paljas is. Eindelijk beginnen ze bij de PS ook in te zien dat dit soort pipo's niet thuishoort op topfuncties (en eigenlijk zelfs niet in de politiek in 't algemeen) |
Hoeveel tijd krijgt hij nu nog zijn pree uitbetaald, hoeveel vooropzeg heeft zo iemand?
Lijkt me lukratief te zijn: één maand klooien en x maanden dik binnen. |
Citaat:
Staatssecretaris voor Armoedebestrijding Frédéric Laloux geeft uitleg bij zijn ontslag -de redactie wat een debiel zeg |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=104663 |
don Dicorupto : we hadde let cousin Laloux go
|
Het moeilijkste moet nu nog komen: een andere PS-er vinden die niet verdacht wordt van corruptie!
|
Citaat:
|
Misschien brengt naamswijziging enig soulaas?
|
Citaat:
|
.
|
Spirit?
|
:cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be