Turkse Nederlander |
18 september 2008 22:42 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki
(Bericht 3698213)
Sommige rechten die de mens zich toekent kan je in tweifel trekken, zo vindt ik het recht op bezit moeilijk te verdedigen. Maar vermenging van 'rassen' is een recht dat de mens heeft.
Je mag je trouwens eens afvragen of er bij de mens sprake is van rassen. We planten perfect voort zonder steriele wezens voort te brengen, dus zijn we biologisch hetzelfde ras. Indien de neanderthaler nog geleeft had zou ik er misschien anders over denken.
|
De verschillende rassen tijgers kunnen ook perfect voortplanten en vruchtbare nakomelingen voortbrengen. Toch kiezen de wetenschappers ervoor bij de conservatie e verschillende rassen apart te houden en alle rassen te behouden.
De verschillen tussen mensen is een gevolg van isolement, wanneer de wereld globaliseerd is het onvermijdelijk dat die verschillen die daaruit voortkwamen terug afvlakken. Je kan dat spijtig vinden, maar dit is een keuze van de natuur. De verschillende rassen en culturen op aarde hebben allen hun specifieke kenmerken. Deze specifieke kenmerken moeten behouden blijven. We mogen niet over 100 jaar zeggen "er was ooit eens een Nederlands volk" of "er was ooit eens een Turks volk" etc. Als je alle rassen en volkeren in de wereld met elkaar gaat vermengen, dan zul je dat krijgen.
Citaat:
Uw leger tegenover aliens vind ik er ook maar over, die superwapens zouden trouwens een veel gotere bedreiging vormen. Waarom hebben zo veel mensen schrik voor aliens? Ik vrees de dwaasheid van de mens zelf in veel grotere mate dan dat er groene bavianen uit de hemel vallen.
|
De nieuwe wapens die we zullen ontwikkelen zullen geen bedreiging voor de mensheid vormen. Er is namelijk op aarde geen vijand meer en we hebben maar een leger. Als er ooit een buitenaardse invasie komt, dan moeten we daarop voorbereid zijn. We kunnen ons niet zomaar als makke schaapjes laten afslachten.
Citaat:
Het kiesstelsel is gewoon grof, dat komt gewoon erop neer dat we om de zoveel jaar een dictator mogen kiezen. Van een afvlakking van de democratie gesproken, misschien de natte droom van enkele partijvoorzitters maar niet de mijne.
|
Ik heb dit systeem eigenlijk bedacht voor Turkije. In Turkije was er geen politieke stabiliteit. In 75 jaar zijn er 60 regeringen gevormd terwijl de eerste 20 jaar van Turkije er een éénpartij systeem was. Gemiddeld hield een coalitie het dus een jaar vol. Voor de wereld bedenk ik mischien een ander systeem waarbij de verdeling misschien 40/30/20 wordt (3 partijen) en 10% voor de rest. Ik moet het nog allemaal bedenken. Ik heb net nog iets bedacht. Iedere partij moet minstens één vertegenwoordiger uit ieder volk in de wereld hebben. Zo voorkomen we dat ieder volk zijn eigen partij gaat oprichten en specifiek belangen van één volk gaan nastreven. Voor de belangen van de verschillende volkeren op aarde zal er een speciaal comite opgericht worden die zich bezighoudt met de gelijkwaardigheid en de bescherming van alle volkeren.
Citaat:
Nog enkel mijn kamp beginnen schrijven en je bent vertrokken.8O
|
Hahaha. Ik ben geen Hitler. Ik houd van alle volkeren op aarde. Ik houd van Joden, Duitsers, Turken, Nederlanders, Marokkanen, Russen, Japanners etc. Ik ben een liefdevol persoon. Ik zal de wereld met pure liefde regeren.
|