![]() |
Zo wordt het eens van een ander gezegd.
Misschien zouden we beter eens stoppen met het kankeren over Filip Dewinter en eens beginnen te luisteren naar wat er gezegd wordt. Ok als je dat niet kunt op brengen, luister dan maar hiernaar. Mij ook goed.
http://dotsub.com/view/84f5c72d-b0ba...3-8cc40995e011 |
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
D�*�*r hoor je Arti en Rafje, natùùrlijk niet over. |
Citaat:
Ik heb het aantal dat hij gaf; echter niet nageteld. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Deze bijvoorbeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus?
Ceterum censeo Arabia Saudiana esse delendam LOL! Pat en Dawkins zijn dogmatische atheïsten. Wat deze twee "republieken der cellen" uit hun monden werpen, heeft derhalve geen waarde en geen betekenis. Ga jij echt dood? |
Citaat:
Is dat de juiste vertaling? Ik versta geen woord Latijn maar omdat een klassiek geschoolde zoals u, het benul niet heeft te weten dat wij niet allemaal Latijnse hebben gedaan, moet een onwetende het werk doen en de vertaling opzoeken. Kunt u dat in het vervolg even zelf doen, ja? Wat dogmatische atheïsten zeggen heeft dus geen waarde en geen betekenis. Wie bepaalt dat? U? Hebt u het recht om andere mensen hun mening te laten uiten of niet? Van wie hebt u dat recht gekregen? |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik zie eigenlijk niet in waarom wat Pat Condell zegt fout is, heb nog niemand inhoudelijk horen weerleggen wat hij zegt...
|
Citaat:
Voor de extremisten is elke vorm van kritiek een belediging per default. Nogal wiedes; als bepaalde aantijgingen en waarheden niet te weerleggen zijn geef je ze de stempel belediging en klaar is kees; je kan ze naast je neerleggen. Is trouwens wat ze o.a. hier op het forum ook graag doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be