![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zouden we beter eens stoppen met het kankeren over Filip Dewinter en eens beginnen te luisteren naar wat er gezegd wordt. Ok als je dat niet kunt op brengen, luister dan maar hiernaar. Mij ook goed.
http://dotsub.com/view/84f5c72d-b0ba...3-8cc40995e011 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
D�*�*r hoor je Arti en Rafje, natùùrlijk niet over.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pericles vraagt of Pat Condell iets zegt wat gelogen is. Raf heeft er niets mee te maken. U heeft dat natuurlijk begrepen maar houdt u van den domme en gaat voor de 3183ste keer weer off topic.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus?
Ceterum censeo Arabia Saudiana esse delendam LOL! Pat en Dawkins zijn dogmatische atheïsten. Wat deze twee "republieken der cellen" uit hun monden werpen, heeft derhalve geen waarde en geen betekenis. Ga jij echt dood? Laatst gewijzigd door porpo : 19 juni 2010 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat de juiste vertaling? Ik versta geen woord Latijn maar omdat een klassiek geschoolde zoals u, het benul niet heeft te weten dat wij niet allemaal Latijnse hebben gedaan, moet een onwetende het werk doen en de vertaling opzoeken. Kunt u dat in het vervolg even zelf doen, ja? Wat dogmatische atheïsten zeggen heeft dus geen waarde en geen betekenis. Wie bepaalt dat? U? Hebt u het recht om andere mensen hun mening te laten uiten of niet? Van wie hebt u dat recht gekregen?
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Yes Sir!
![]() Ik heb twee antwoorden. Een is privé, is van mij en is islamitisch. Tweede mogelijke antwoord zal gebaseerd zijn op wat je zelf denkt en gelooft, welk kies jij dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie eigenlijk niet in waarom wat Pat Condell zegt fout is, heb nog niemand inhoudelijk horen weerleggen wat hij zegt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor de extremisten is elke vorm van kritiek een belediging per default. Nogal wiedes; als bepaalde aantijgingen en waarheden niet te weerleggen zijn geef je ze de stempel belediging en klaar is kees; je kan ze naast je neerleggen. Is trouwens wat ze o.a. hier op het forum ook graag doen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |