![]() |
Vijf draden over het zelfde probleem!
|
De nr 6 was ik vergeten:oops:
http://forum.politics.be/showthread....45#post1657945 |
Een speciaal katern openen lost dat op, maar dat bedoelde jij niet, zeker?
|
Misschien een subforum ervan maken hé?
Tro is tro :evil: |
Je hoeft er anders niet naar te kijken.
Had jij ook zoveel last van 'tro is tro' toen er Remmeryheibel was en er direct van werd uitgegaan dat er een VB-er achter zat? Of toen Rob Klop zijn wijf aftroefde? |
Citaat:
Nu zie je tussen het bos de bomen niet meer hé;-) |
Het is bijna Pasen en de meeste mods hebben wellicht vakantie. Als de moord op Joe evenveel gaat losmaken als die Deense cartoons een paar maanden geleden, dan zal er wel vanzelf een speciaal katern voorzien worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mss toch even opmerken:
het subforum over de Deense cartoons stond in "Algemeen" net onder of net voor politiek binnenland of politiek internationaal. Onmiddellijk zichtbaar, eigenlijk. Het forum over de mp3 moord staat in "Thema-fora", na Europa na Communautaire discussies na Vreemdelingenbeleid en Integratie na Religies en andere levensovertuigingen Zoek ik spijkers op laag water? |
Citaat:
|
Hoe weet jij dat?
|
Citaat:
|
Ik vertrouw het zicht van iemand die met een paardenbril op loopt niet zo erg...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een geheime agenda is wat vergezocht maar in toeval geloof ik evenmin.
|
't is anders simpel hoor: als er twintig topics over hetzelfde worden geopend in Binnenland dan worden die samengezet. En alles gebeurt hier vrijwillig, dus af en toe kan er al wel eens een inconsistentie binnensluipen, zoals waar die subfora dan geplaatst worden. Volgens mij is het echt wel toevallig hoor, ik zie trouwens niet in wat de forummods überhaupt zouden willen bereiken daarmee, waarom zou het forum over de cartoons dan wel zo behandeld worden en het forum over de mp3 moord anders?
|
Ik denk dat Stab de plaats bedoelt die aan de MP3-moord werd voorbehouden. Volgens mij is het geen toeval dat dit thema niet, zoals het vorige thema, helemaal bovenaan is komen prijken.
Waarmee ik niet bedoel dat ik ook maar iets afkeur. |
- "hallo, met het Centrum voor Vermiste Berichten?"
- "Jawel, met Diatonos, wat kan ik voor u doen?" - <snik, zucht, traan>"Wel, ik wil u een paar vermiste berichten melden." <snik> - "Kan u mij de preciese locatie geven , waar u voor het laatst die berichten gezien hebt?" <bezorgd> - <traan> "Op forum politics.be, in het subforum 'suggesties en mededelingen, topic 'vijf dra...' - "KLIK" .................................................. ........................................ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be