![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste moderators en administrators,
Vandaag om 14 uur is er een samenkomst van forumleden gepland aan het centraal station in Brussel. Meer bepaald op de plaats waar onlangs een jongen werd vermoord omdat hij zich niet vrijwillig zijn mp3 liet ontfrutselen. Ik veronderstel dat jullie goede contacten onderhouden met de media. Kunnen jullie daarom voor wat media-aandacht zorgen? Wij zullen de media die opdagen van onze kant ervan op de hoogte brengen dat dit initiatief op het forum van Politics.be ontstond. Desnoods herhalen we onze actie tot de daders gevonden en opgepakt zijn. Met dank bij voorbaat, Knuppel
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 april 2006 om 08:01. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ah, mooi initiatief.
ik kan er spijtig niet zijn. |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 april 2006 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Een overweldigend succes, dit initiatief...
![]() De voltallige pers zal zich haasten om bij dit massa-evenement aanwezig te zijn... ![]()
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Nederlands was niet uw sterkste vak op school, neem ik aan?
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]()
#11 |
Minister
|
![]() Omdat u met uw walgelijke post gewoonweg spuwt op die overleden jongen en zijn ouders.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Onzin. Ik spuw op de mensen die dit politiek willen recupereren of die er zich anderszins mee in de belangstelling willen werken.
#13 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door vercetti : 15 april 2006 om 14:14. |
||
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja...
#15 |
|
![]() Enfin, ik ben daar daarnet dus bloemen gaan neerleggen. Ik was duidelijk niet de enige. Toen ik er was (ongeveer 14u15) lagen ee volgens mijn schatting zo'n 50 bloemstukken allerhande, waarvan verschillende met een boodschap. Ook behoorlijk wat kaarsen.
Een aantal jongeren waren bezig met een petitie (heb ik getekend). Er hielden heel veel mensen (alle leeftijden) halt bij de plaats van het misdrijf. Dit heeft duidelijk heel veel mensen geraakt. Er waren een tweetal fotografen verwoed foto's aan het nemen. De politie hield vanop afstand een oogje in het zeil. Ik hoop dat de daders vlug gevat worden. Maar vooral hoop ik ook dat deze zinloze misdaad niet weer snel vergeten wordt. |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ben eigenlijk benieuwd wat anderen ervan dachten.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Idem dito. Roofmoord vind ik persoonlijk één van de meest walgelijke misdaden.Ik help het je hopen, maar ik vrees ervoor. Het zal net zo lang duren tot de media - eender welke strekking - weer iets nieuws hebben "gevonden". Enige jaren geleden hebben er zich in Nederland vrijwel identieke feiten voorgedaan (Leeuwarden en Nijmegen). Geen kat die er nog aan terugdenkt. Ik ben hierover eerder pessimistisch gestemd.
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() En het meest irritant vrouwke van het forum heeft erop geantwoord.