![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "We willen sereen en constructief debat"
za 15/04/06 - De familie van de jongen die eerder deze week in Brussel-Centraal is vermoord, vraagt een sereen en constructief debat over die onnoemelijke daad. Dat staat in een persmededeling van de familie. De familie van Joe Van Holsbeeck is bereid om een open en constructieve manifestatie te steunen, maar wel pas na de begrafenis van de vermoorde tiener. De familie distantieert zich van elk [SIZE=3]partijdig initiatief[/SIZE] dat naar aanleiding van de moord wordt genomen. De eerste en enige prioriteit is nu om de daders van de verschrikkelijke daad op te sporen en zo snel mogelijk voor de rechter te brengen, alsdus nog de persmededeling die ook is ondertekend door de familie van de vriend van de vermoorde tiener. Dit is zowat het meest verstandige en serene dat ik over deze zeer spijtige zaak heb gelezen. De vele postings op dit forum ten spijt.
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga dat maar zeggen tegen die pipo van het sossenaanhangsel dat spirit noemt. Laatst gewijzigd door daiwa : 15 april 2006 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Durft ge ook zo doen voor de neus van die ouders?
Misschien moet ge maar eens meedoen aan dat debat.8) Laatst gewijzigd door Bhairav : 15 april 2006 om 18:28. |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Moet dat nu echt zo'n reactie?? Als je ook maar een klein beetje respect hebt voor de ouders plaatst je dat gewoonweg niet zo'n reactie!
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De vader van de Vermoordde JOE, spreekt zeker verstandige taal, maar ergens ie er iets dat mijn verstand te boven gaat. Stel eens dat het uw zoon was die daar op klaarlichte dag in een overvol stationgebouw werd vermoordt, zonder dat er iemand tussenkomt daar nog eens bovenop, zou het niet logisch zijn dat je met de diepste haatgevoelens en gedachten zou zitten klaar om u te uiten en enkele allochtonen van deze wereld te gaan schieten in die wijken waar zelfs de politie zich niet meer durft laten zien!! Ik zou het alleszins wel doen. Het is toch godgeklaagd dat men een jonge man van 17 jaar oud met een heel leven voor zich zomaar beestachtig het leven ontneemt, dat roept toch om wraak of niet soms? Ik denk dat de vader en moeder op één of andere manier gebrainwasht zijn, om de zaak een stille dood te doen sterven met als enig doel, denk ik, om de rooie politiekers niet nog meer te doen afgaan. dat ruikt naar politieke chantage!!! Hopelijk krijg ik geen gelijk!!! |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gemoederen lopen weer hoog op, Bartje, maar als je je aan de ene kant in grote rode letters beroept op wat de ouders zeggen, met als enig doel je tegenstander het zwijgen op te leggen, en aan de andere kant geen woord van afkeer uit als Fouad Ahidar er als de kippen bij is om uitgerekend d�*t te doet wat de ouders niet wilden, dan verlies je alle recht om anderen de les te lezen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 april 2006 om 18:54. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
,,Deze onnoemelijke daad verdient een sereen en constructief debat over de, waarschijnlijk meerdere, oorzaken, tussen alle publieke actoren die bezorgd zijn om jongeren en ouderen het elementaire recht te garanderen zich in volledige veiligheid te verplaatsen binnen en buiten de stad.'' [SIZE=1]Probeer dit zelf eens in een keer na te zeggen ...[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk het met de witte mars. Ook toen wilde de ouders niet dat hun protest partijpolitiek zou gerecupereerd worden.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als dat al allemaal niet meer kan, tja, dan stel ik me daar héél ernstig vragen bij. Sommige reacties doen me hier dan ook weer echt walgen ![]()
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 15 april 2006 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Juist, een dikke sneer naar de publieke actoren die de laatste decennia vergaten bezorgd te zijn om dat elementair recht op veiligheid.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() error
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 15 april 2006 om 19:16. |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van politici mag je echter beter verwachten. Fouad IS er dus als de kippen bij om net d�*t te doen wat de ouders niet willen maar wie stoort zich daar geen moment aan? Juist! DIE hypocrisie, d�*�*r krijg ik het nu van, zie!
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Indd dat Spirit geval daar heb ik ook mijn bedenkingen bij zoals ik nog bij andere zaken mijn bedenkingen heb maar ik zwijg daar nu liever over.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettemin heb je gelijk. De ouders hebben dit beslist niet alleen geschreven. Toch hebben ze hun zin doorgedreven en de essentie van wat ZIJZELF wilden zeggen, doen behouden. Kijk maar naar wat vandaag de tante van Joe tegen mij zei en het komt aardig overeen.
![]() |
#19 |
|
![]() Het enige wat mij eigenlijk interesseert is dat men de daders zo snel mogelijk vat en streng bestraft.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lummels die hier zitten NIET.