Los bericht bekijken
Oud 18 december 2008, 19:07   #521
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja, Artisjok ik wacht nog steeds op een ja of nee op een eenvoudige vraag.
Na u.

1 In deze post breng je de tante van Van Temsche naar voor.
Citaat:
Want dat heeft u nu; zou u moest het over Hans van Temsche gaan niet roepen dat zijn tante Vlaams belangster was?
.....
Hoe zit het?
Twee maten en gewichten?
In deze post beweer je dat ik meedraaf in de hypothese over Van Temsche.
Citaat:
In het geval van Temsche, er is een Vlaams belangtante( feit) waarbij men ervan uitgaat dat dit mogelijk invloed had op sociaal milieu( hypothese)
Dus u stigmatiseert; wanneer ik hetzelfde toepas bij de Turkse jongen beweert u dat ik 'speculeer' terwijl u moeiteloos meedraaft in de hypothese over van Temsche.
Duidelijk voor u?
Voor mij wel!
Wanneer ik je vraag om een bericht te citeren waaruit blijkt dat ik meedraaf met de hypothese of je woorden terug intrekt, reageer je daar niet op.
Uit deze post blijkt dat je dit niet kan aantonen.
Citaat:
Nee Artisjok; wees een flink en leg me eens uit of je vind dat het hebben van een tante bij het Vlaams belang volgens jou al of niet een feit is wat in verband kon worden gebracht met het gedrag van Hans van Temshe...
Maar blijkbaar is voor jou de schande te groot om met zoveel woorden toe te geven dat je mij meningen/uitlatingen toeschrijft, die ik nooit deed.

2 In deze post beschuldig je mij ervan dat ik stigmatiseer, dat ik insinueer dat je overwegingen discriminerend zijn.
Citaat:
.. wat u doet is stigmatiseren, u wekt de indruk dat een dergelijk inzicht een vooroordeel zou zijn bedoeld om moslims, Turken negatief voor te stellen.
Dat zegt u niet maar u insinueert dit wel; het is te gek voor woorden hoe u verwacht dat normale overwegingen prompt een discriminerend kantje krijgen wanneer
Herhaaldelijk vraag ik je om dit aan te tonen of je woorden terug in te trekken. Aantonen doe je niet, je doet er wel enkele scheppen op.
Citaat:
Discrimineert u niet tegenover die Turkse jongen, Volgens mij wel, OMDAT HIJ EEN TURK IS maakt u een probleem van wat u geen probleem zou vinden als het over Hans gaat!
Dit is de voor mij de totale waanzin van politieke correctheid; en u draait als een paling in een emmer snot!
.. u meet heel duidelijk met twee maten en gewichten en onderbouwt nergens uw zienswijze maar stelt slechts die van anderen in vraag op basis van oogkleppen waar een gemiddeld paard jaloers van wordt!
Of speelt u enkel gedachtenpolitie uit politiek correcte visie?
Eigenlijk dacht je je beschuldigingen (of althans 1 ervan) te kunnen aantonen a.d.h.v. iets wat ik nooit stelde (zie punt 1)
Citaat:
In het geval van Temsche, er is een Vlaams belangtante( feit) waarbij men ervan uitgaat dat dit mogelijk invloed had op sociaal milieu( hypothese)
Dus u stigmatiseert; wanneer ik hetzelfde toepas bij de Turkse jongen beweert u dat ik 'speculeer' terwijl u moeiteloos meedraaft in de hypothese over van Temsche.
Duidelijk voor u?
Voor mij wel!
Ik weet niet wat jij elementair vindt in een discussie.
Wat ik elementair vind (behalve beleefd blijven, niet schelden en niet minachtend doen,...) is :
1 Anderen geen beweringen, uitlatingen, meningen toeschrijven die hij/zij nooit deed.
2 Geen onterechte beschuldigingen uiten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden