![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee; voor Artisjok lijkt dit opmerken 'verdacht' want dat 'speculeer' je ; het gedrag van die jongen mag geen enkele link hebben met het Turk zijn!
Alsof je door hier aandacht op te vestigen 'stigmatiseert' en 'generaliseert' of 'speculeert'! Dat is dus wat mis is met de linkse weldenkendheid; dit verband leggen tussen origine en gedrag is volkomen logisch wanneer dat een motivatie voor is; in dit geval het gedrag van die jongen zelf. Nergens stel ik dat dit gedrag een eigenschap is van ALLE TURKEN maar blijkbaar kunnen sommigen hier zelf moeilijk met enige nuancering om' je zegt iets over origine en gedrag en hupla daar komt de gedachtenpolitie weer! Laatst gewijzigd door alice : 9 december 2008 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 december 2008 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij neemt voor waar aan dat de dader van het platteland komt, in een bepaalde subcultuur is opgevoed,....., maar dat is geen feit. Je weet immers niet waar hij geboren en getogen is in Turkije. Een hypothese is geen feit. Jouw hypothese is naar mijn mening een veronderstelling. Hoe straf geloof je eigenlijk in je eigen hypothese? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=333 Als je op een veronderstelling, nog wat veronderstellingen bouwt, noem ik dat speculaties. Dat de tante van Hans van Temsche een VB-ster was, was geen hypothese maar een vaststaand feit. Zoals je zelf naar voor bracht. (Waar wek ik de indruk, stigmatiseer ik, insinueer ik? Met één citaat ben ik al tevreden) Het zou je sieren mocht je je beschuldigingen aantonen of terug intrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout; een hypothese is een vast stelling gebaseerd op feiten en(professionele) inzichten.
Het onderscheid met speculatie is dan ook veelzeggend; een speculatie is een veronderstelling zonder gegevens of (professionele) inzichten. Ik meen meer dan voldoende onderbouwd te hebben waarop ik mijn hypothese baseer, maar u blijft beweren dat ik 'speculeer' In het geval van Temsche, er is een Vlaams belangtante( feit) waarbij men ervan uitgaat dat dit mogelijk invloed had op sociaal milieu( hypothese) Dus u stigmatiseert; wanneer ik hetzelfde toepas bij de Turkse jongen beweert u dat ik 'speculeer' terwijl u moeiteloos meedraaft in de hypothese over van Temsche. Duidelijk voor u? Voor mij wel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() Zou Alice bedoelen dat de seksuele en andere misdaden begaan door Xavier Buisseret moeten uitgelegd worden vanuit zijn flamingantische subcultuur?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is helemaal geen vaststaand feit, in tegenstelling tot de tante van Van Temsche. Begrijp je echt het verschil niet? Zoek eens op in een woordenboek wat hypothese is, wat speculatie betekent. Wat heb ik ooit beweert over Van Temsche? Citeer één bericht waaruit blijkt dat ik "meedraaf"! Je doet het weer, je schrijft me weeral uitlatingen toe die ik nooit deed. Zeer professioneel. (Waar wek ik de indruk, stigmatiseer ik, insinueer ik? Met één citaat ben ik al tevreden, graag aan de hand van een citaat van mijn hand, en niet een citaat dat jij uitvindt) Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Banneling
|
![]() Het is te hopen dat onze opvoedkundige instellingen niet zullen falen. Deze zedendelinquent dient te worden heropgevoed. Ik betwijfel of het zin zal hebben. De islaam kennende zal men hem schouderklopjes geven. Ondermijnend hiermee onze opvoedkundige instellingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar mens toch! Kun je niet begrijpend lezen of zo???
Voor de zoveelste keer; ik neem het gedrag van die Turkse jongen als uitgangspunt voor mijn hypothese die ik baseer op ervaring met Turkse gezinnen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry Leddy; ik vergat erbij te zetten dat ik dit voor Artisjok bedoelde en Filo?
Wat wil je nu eigenlijk zeggen, Dat ik beweer dat je bij Vlamingen niet naar opvoeding en sociaal milieu moet kijken? Dat daar geen subculturen zijn? Wat wil je nu eigenlijk insinueren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Schepen
|
![]() Jonge verkrachters
De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens. Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=14236 Moslimbroers België verkrachtten meisje Drie minderjarige moslimbroers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf verklaarden dat ze dat niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest. http://www.nrc.nl/anp/buitenland/art...achtten_meisje Criminologist: immigrants are rape champions http://www.cphpost.dk/get/62173.html Muslim rape concern http://www.cphpost.dk/get/62605.html
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=362 Het eerste artikel van 2001 waar je naar verwijst, gaat inderdaad over jeugdige verkrachters, maar onderbouwt je stelling helemaal niet. Lees het artikel nog eens helemaal. Eén krantenartikel van één zaak bewijst helemaal niets. Kranten zijn al selectief bij wat ze publiceren. Als je de laatste artikel over zedenfeiten in een krant bekijkt, krijg je de indruk, dat bijna alle zaken pedofilie betreft. http://www.demorgen.be/dm/article/pa...=Zedendelicten Van de twee laatste artikels heb je waarschijnlijk ook alleen maar de titel gelezen. Want ook die artikels tonen je gelijk niet aan. Je zal dus nog even moeten doorgaan, om aan te tonen dat je beweringen terecht zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het jammere is dat door die mentaliteit, hoe nobel ze ook bedoeld is, passende maatregelen veel te lang uitblijven. En dat is jammer, want ze zijn nodig. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je niet akkoord met mijn argumenten, zeg dan waarom. Je antwoord is typisch voor iemand die geen argumenten heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, ik lees voor de zoveelste keer hoe je tot je hypothese komt. En dan? Door het zo dikwijls te herhalen is het nog altijd geen feit geworden. Misschien wil je antwoorden op mijn argumenten/vragen? "Wanneer bewijs je nu eens dat de dader van het platteland komt, dat hij werd opgevoed in een bepaalde subcultuur, zoals je veronderstelt. Dit is helemaal geen vaststaand feit, in tegenstelling tot de tante van Van Temsche. Begrijp je echt het verschil niet? Zoek eens op in een woordenboek wat hypothese is, wat speculatie betekent. Wat heb ik ooit beweert over Van Temsche? Citeer één bericht waaruit blijkt dat ik "meedraaf"! Je doet het weer, je schrijft me weeral uitlatingen toe die ik nooit deed. Zeer professioneel. (Waar wek ik de indruk, stigmatiseer ik, insinueer ik? Met één citaat ben ik al tevreden, graag aan de hand van een citaat van mijn hand, en niet een citaat dat jij uitvindt) Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=390 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee Artisjok , nu draaien we het eens om.
Toon jij maar eens aan waarom de link tussen het gedrag en hypothese betreffende subcultuur niet klopt. Verklaar maar eens waarom de Vlaams belang tante wel en Turkse afkomst niet in overweging genomen worden als het over sociaal milieu en mogelijke invloed op gedrag gaat. U stigmatiseert omdat u blijkbaar wel de Vlaams belang tante relevant vind maar de Turkse origine niet. En ik denk er niet aan me te verontschuldigen, dat zou u beter doen want u bent degene met twee maten en gewichten; ik pas gewoon hetzelfde principe toe op twee jongeren met bijzonder verontrustend deliquent gedrag. |
![]() |
![]() |