![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft Verene Shephert recht van spreken? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 14,71% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
27 | 79,41% |
Geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk: verbiedt iets en je krijgt de tegenovergestelde werking. Zo simpel is dat. Religieuze feesten interesseren me weinig. Ik ben altijd blij wanneer dat ellendige commerciële kerstvreetfeest weer achter de rug is. Ik zou de feesten niet verbieden maar ze niet meer op de kalender zetten en er ook geen vrije dagen voor geven.
Idem voor de mohammedanen. Geen ramadan specials etc. Niet mee eens? Baan kwijt en oprotten. Zo tegen december loopt de productiviteit naar nul en begint ergens mid januari. Twee maanden van het jaar volledige verzopen in vraatzucht en drankgebruik. Ben ik asceet? Misschien. ik eet vier boterhammen per dag en daarna een lichte avondmaaltijd. Meer niet. Met wijn doe ik net als de Romeinen: ik verdun het met bronwater. Liefst Pellegrino. Een gang naar een resto kost me twee maanden havengeld. En dan is het vaak slecht voedsel ook nog. Ik kook zelf graag en wat anderen zeggen goed. Daar houd ik het dan maar bij.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar niets verloren , uitgezonderd ....
het nutteloos verspild schaalgeld bij de ophaling en .... het geld dat de kerk heeft ontvangen voor de begrafenis van mij pa !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je wat een knop kost ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 oktober 2013 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelfs lak aan beide !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nederland zal dat geld dan moeten terugvorderen van de Afrikaanse stammen die deze slaven aan de Nederlanders verkocht hebben. En door de afstammelingen der vrijgelaten slaven kan misschien een vergoeding worden uitgekeerd aan de 'afstammelingen' van de slavenhouders, die immers al 30 miljard afdokken om onrechtmatig gewin uit slavernij goed te maken. Laatst gewijzigd door Zondag : 31 oktober 2013 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens wikipedia is dit Europa: Dat lijkt me dus eerder Eurazië. ![]() Mijnheer VandenBerghe. u bent Belg en ook dit ontkennen heeft geen zin. U bent Belgisch staatsburger en dat is uw nationaliteit. In geval je begint te protesteren gelieve dan even je portefeuille te nemen en daar je identiteitskaart te lezen. Dan zul je zien dat ik gelijk heb..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast gooit u EU en Europa door elkaar. De Russen delen inderdaad met ons een Europese beschaving, waarvan het christendom de pijler vormt. U zult dan ook wel kunnen afleiden hoe ik over Turkije denk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |