![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/08...eeker-portret/ https://www.hln.be/binnenland/eva-de...vld~ac410b770/
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 augustus 2025 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frédéric De Gucht wordt getipt als opvolger. Kwestie dat de Open VLD zich nog wat meer in de markt zet als nepo partij.
Soit, tis wel de De Gucht met het meeste capaciteiten. Als ik van hem was, kbleef in de privé....
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ganse (O)-VLD verhaal van 30 jaar ver blijkt er uiteindelijk een te zijn geweest van de plaats waar goede mensen naar toe gingen om samen met hun goede ideeen verbrand te worden .
damn... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 22 augustus 2025 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad het probleem. Er zijn liberalen genoeg in Belgie, alleen is er geen partij om dat liberale gedachtengoed te faciliteren...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een opvolger voor De Bleecker is niet meer nodig, wel een curator
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klinkt eigenlijk een beetje necrofiel..... ![]()
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ‘naar voren geschoven kandidaten’ zijn allerminst zeker van winst.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De WeveR Bart De Wever BarT De Wever bart De Wever Bart DE Wever ![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
|
![]() Citaat:
Deze klucht trekt echter geen volle zalen... ![]()
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar de behoefte om te reageren op mijn bericht over Open VLD met iets dat compleet ongerelateerd is?
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou het komen dat ik deze keer nog geen opinies heb gelezen die aanklagen dat er weer een vrouw de politiek wordt uitgereden ?
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naan de afspraak of was het ter zake van een tijd geleden. De moderator liet toen niet veel van haar heel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn (bescheiden) mening heeft de OVLD tijdens de voorbije jaren véél teveel tijd en energie gestoken in de zogenaamde “ethische” kwesties zoals abortus en euthanasie. Het belangrijkste item, namelijk het economisch
liberalisme is nauwelijks aan bod gekomen. En uitgerekend dat heeft N-VA naar zich toegetrokken.
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las de laatste tijd verscheidene artikels over Orbans luxueuze landgoed. Ik wacht al lang op artikels over de Toscaanse landgoederen van onze liberale toppers ...
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat NV-A tot een linksliberale partij, tot de nieuwe PVV/open VLD, is verveld, heeft ex-NV-A'er Peter De Decker zich aangesloten bij Durf.