![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
1 per 100 000 000 levensjaren. Met een groeiende bevolking.
![]() |
![]() |
#702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder, ah ja???
Geweld Brussel Men zou kunnen stellen dat: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kindjes tot een jaar of 7 , die hebben het niet door, die vinden het gewoon vervelend, geen vriendjes kunnen bepotelen. Relikwieten, het is zoals het onzichtbaar vriendje wil.
![]() |
![]() |
#705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staat de cybercrime ? Ik ken verschillende mensen die serieuze sommen geld zijn kwijt geraakt, sommige hun hele spaarboek.
Laten we ook niet vergeten dat het aantal mensen dat in beveiliging (politie, beveiligingsfirma's) werkt enorm gestegen is. Of over de technologieën die ze beschikken waardoor ze efficiënter zijn dan ooit. Om nog te zwijgen over al het geld wat naar preventie gaat. Of over alle victimblaming wanneer het niet over vrouwen (mijn fiets moet ondertussen twee sloten hebben en achter een gesloten deur ergens aan vasthangen of het is mijn eigen schuld wanneer iemand hem bij vergissing wegneemt). Het zou maar triest zijn mochten we niet hier en daar een vermindering in de cijfers zien.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : Gisteren om 06:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch is er soms twijfel ver het virus. https://www.gezondheidenwetenschap.b...-voor-vrijheid Dat men de mensen bang maaktdat is een feit. Broek vol poep dat lijkt mij twijfelachtig. Waarom gaan al die inwijkelingen/illegalen niet terug naar hun eigen landen Dat is pas broek vol poep volgens wat ik ergens ten velde las. (Link kwijt ![]() In extremis zou men zich kunnen afvragen: wat komt die met zijn jetski al lachende hier doen al achterlatende zijn vrouw en kinderen???? Is dat een plan? ![]() ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ChatGPT leert:
Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : Gisteren om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Minister-President
|
![]() opmerkelijk ok
de jonge potente blanke Hetero mannen naaien toch te weinig moslim meiden uit denk ik al die Moslim meiden lekker hard en diep dus plat leggen he benen wijd en volpompen met liters vers warm Blank HOllandse sperma hahha en ok dit is ook hun natte vingerfantasie ok ===================== Waldo Wieroe Phagalwa ahha hah allemaal oppakken, bewapenen met grote Strapons en naar Oekraine Front deporteren hahah haha beetje trainen jochies om Nederland te Bevrijden ok en rara hoe gaan jullie de wilde, geile, onderworpen, Poedelnaakt in PIKzwarte Boerkas geharnaste, Mekkaanse Baargeitjes van Allah nou plat kunnen krijgen met jullie onbesneden, homofiele MINI piemeltjes??? Allah alleen weet wat zijn OPGEHOKTE Mekkaanse Baargeitjes lusten in de keuken, aan de eettafel en in bed. 1 min Beantwoorden Waldo Wieroe Phagalwa ahha haha allemaal uitkleden en bukken uitvechten in SA homo bordelen van Duitsland hahah hha 5 m Beantwoorden René Bossaert Heel normaal toch. 5 u Beantwoorden Simon Vleeshouwers Het was een top actie Nederland eindelijk in opstand 5 u Beantwoorden |
![]() |
![]() |