![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat des nachts met de ganse familie douchen. Er zijn dan twee mogelijkheden:
Natuurlijk zal de boiler de watertemperatuur niet onder een bepaalde temperatuur laten gaan, maar hij zal de boiler ook niet verwarmen tot de max ingestelde temperatuur. Mijn warm water is ongeveer: 54° C maximum temperatuur. 38° C minimum temperatuur, het water gaat in principe nooit onder die temperatuur, tenzij er extreem veel water verbruikt wordt, maar als ik dat op voorhand weet, kan ik met een simpele handeling de boiler eerder laten opwarmen. PS: Ik heb dat laatste nog nooit moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je veel kalk in het water hebt, en je boiler werkt met een inwendige spiraal, kan het nuttig zijn om de spiraal te ontkalken. Bij veel boilers heeft de spiraal geen contact met het water, daar geldt dat dus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.boiler-shop.be/a-9676412...-eu-mono-fase/
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onderhoud heeft dan weinig zin. |
|
![]() |
![]() |