![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door wagner.666 : Gisteren om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() En nog meer bagger uit de beerput, deze keer van dienstencheques...
ACC Dienstencheques en grootschalige sociale fraude. Gent, het rood-linkse bolwerk. 18 juni 2025: Citaat:
Het bedrijf werd bovendien vrijgesproken voor valsheid in geschrifte. ![]() Het gebruiken van valse namen, valse hoedanigheden of valse adressen of aan het stellen van een andere frauduleuze handeling om dienstencheques ten onrechte te verkrijgen en dienstencheques afgeven voor geleverde prestaties door personen die nooit in dienst zijn geweest zijn wel degelijk BEWIJZEN van valsheid in geschrifte. De linkse krombank in werking. Zolang het maar gaat om gesjoemel en stelen van gemeenschapsgeld hoeft sociale fraude voor miljoenen euros niet terugbetaald te worden.
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij zal wel vriendjes hebben in het gentse rode/groene bolwerk. https://fincheck.be/nl/A.C.C.-DIENST...0.410.602/Gent Het is grappig om naar de naam van de vertegenwoordiger te kijken, ![]() Laatst gewijzigd door wagner.666 : Gisteren om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook nog ja...
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wrijf je me wel eens meer aan. En ik vraag me af waarom? Ga jij dat in een Gaza-draad ook vragen? Waarom mensen zich daar druk in maken terwijl ze niet in Gaza wonen? Of in Oekraine? Ga je in een draad over ruimtevaart van uw kloten maken dat degenen die daar mee discussieren geen astronauten zijn? In draden over geslachtsoperaties of de deelnemers hun fluit wel hebben laten afzetten? ... Nee, he? Maar als ik mijn mening geef over een onderwerp is dat blijkbaar wel plots nodig... Ik mag dus blijkbaar alleen praten over dingen die me aanbelangen, maar als ik dat dan doe, krijg ik het verwijt dat ik vind dat heel de wereld rond mij draait. ![]() Je weet het allemaal niet goed meer eh? Citaat:
Waarom noemen ze het plan dan "onaanvaardbaar"? Weet jij wel waarover je het hebt? Maaltijdcheques verhogen vanaf 2026 met 2 euro, Unizo noemt beslissing “onaanvaardbaar” Citaat:
Het is eens een ander verwijt dan "u hebt een probleem met begrijpend lezen." Maar het achterliggende idee blijft wel hetzelfde: u weet gewoon niet hoe er op te reageren. Elke keer hetzelfde: hier verkoopt u aantoonbare bs over de werkgever. In een andere draad reageerde ik net nog op een uitlating van uw waar u beweert nooit een docent van de poltieschool "tuig" te hebben genoemd (terwijl u dat een paar post van te voren, zwart op wit wel degelijk deed). En dan gooit u het maar op "aanstellerij". Prima hoor. De rest kan gewoon meelezen. Die zullen ook wel inzien wat uw probleem is. U begint hier wel opvallend vaak door de mand te vallen hoor...
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een minister die meer dan €20.000/maand verdient (dat is meer dan €600/dag!!) geeft de mensen waar hij zeggenschap over heeft €2/dag (dat is nog geen halve procent van wat hij zelf opstrijkt) en bazuint dan nog in het rond dat ze daar flink mee geholpen zijn... Dit is het equivalent van een middeleeuwse koning die op zijn paard door de straten rijdt en de bedelaars langs de weg wat graankorrels toewerpt.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : Vandaag om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En welk punt wil je nu maken?: - dat de loonsverhoging in te klein is om van te spreken? Voor mij alvast niet. - dat maaltijdcheques een vorm van georganiseerde ontwijking van sociale lasten zijn? Dat is zo, maar die discussie ligt een jaar of 40 achter ons. Het is met dat gevloek en getier moeilijk de ratio achter je betoog te ontwaren
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met maaltijdcheques kan je niks in't buitenland kopen. Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou er rekening mee dat de naft aan de pomp kan verdubbele' in prijs.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik drink geen aardolie
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |