Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud Gisteren, 07:59   #81
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Maak het toxisch....

https://www.youtube.com/watch?v=6wtw...&start_radio=1

Wat lachen...
Oud Gisteren, 08:12   #82
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jagen is niet natuurlijk.

Pesten is wel natuurlijk.

https://www.youtube.com/watch?v=OwbI...&start_radio=1
Oud Gisteren, 08:14   #83
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=Wunh...&start_radio=1

Pesten is natuurlijk.

Oud Gisteren, 08:27   #84
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Westerse vrouwen, ze zijn allemaal prostitué.

https://www.youtube.com/watch?v=Wunh...&start_radio=1
Oud Gisteren, 08:30   #85
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ne 9mm met frangible munitie lijkt me beter te werken dan pepperspray op een stijf van de coke en/of meth en/of alcohol staande idioot.
Daar is onderzoek naar gedaan en dat valt dik tegen.

Zelf ne .45 magnum is niet altijd in staat om een razende zot met 1 kogel te stoppen. Doodbloeden zal m wel doen natuurlijk, maar als ge hem niet recht tussen zijn ogen of door zijn achterhoofd hebt, is het geen garantie dat m niet blijft staan. Gesteld natuurlijk dat ge met nen berserker te doen hebt.

ik zou zeggen ne .50 ACP , .50 BMG. of .577 Nitro Express speciaal gemaakt om Olifantjes en dergelijke mee om te leggen, dat gaat ge wel liggen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 08:34   #86
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat balsap....
Oud Gisteren, 08:39   #87
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Niemand respecteert je. Westers wijf. Is eens goed om je lul op af te russen.

Niemand... !
Oud Gisteren, 14:58   #88
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Escuseer, ik zou het normaal vinden dat vrouwen en meisjes, maar ook mannen en jongetjes veilig over straat kunnen wandelen.

Helaas, da's niet normaal, en utopisch denken.

U bent 1 van de redenen waarom het niet kan.

Als ik u op straat zou tegenkomen, en vriendelijk, zonder bijbedoelingen zou zeggen "mevrouw, U ziet er fenomenaal uit". Dan mag ik van geluk spreken dat U me niet martiaal gewijs een haarlak enema geeft.
Waar heb ik ooit beweerd dat mannen geen compliment mogen maken naar vrouwen toe?
Zolang het niet seksistisch is mag het gewoon he!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 17:09   #89
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Het gaat niet om te gaan winkelen of om een ijsje te gaan eten.
Het gaat om lastiggevallen worden in de bus of in de trein.
Heb beetje de indruk u zelf niet weer weet of eerder gelooft wat u schrijft.

Ze houden het de hele tijd in hun hand wanneer ze alleen over straat gaan. + Hun sleutelbos tussen hun vingers.

Ze houden dus de hele tijd hun sleutelbos tussen de vingers als ze alleen over straat gaan en dit om te vermijden van niet te worden lastiggevallen op trein of bus. T'ja .....

Laatst gewijzigd door fred vanhove : Gisteren om 17:12.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 17:15   #90
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar heb ik ooit beweerd dat mannen geen compliment mogen maken naar vrouwen toe?
Zolang het niet seksistisch is mag het gewoon he!
Wat is seksistisch ? Dat is nogal voor veel interpretatie vatbaar. Als ik jou lees moeten we binnenkort een handleiding meenemen als we iets gaan drinken en er zit toevallig iemand van het andere geslacht bij

Dus de volgende keer een vrouw me een opmerking geeft over mijn kalend grijze kopje (wat regelmatig gebeurd) mag ik die terecht wijzen.? .....Van mij mogen al die ijskonijnen (M&V) de pot op. Ik weet wel plekken genoeg waar mensen nog lekker zichzelf durven zijn en enige erotieke sfeer niet direct als bedreigend wordt ervaren.

Maar goed ik begrijp wel waar die verzuring bij veel (oudere) mensen vandaan komt.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : Gisteren om 17:21.
Oud Gisteren, 17:47   #91
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Heb beetje de indruk u zelf niet weer weet of eerder gelooft wat u schrijft.

Ze houden het de hele tijd in hun hand wanneer ze alleen over straat gaan. + Hun sleutelbos tussen hun vingers.

Ze houden dus de hele tijd hun sleutelbos tussen de vingers als ze alleen over straat gaan en dit om te vermijden van niet te worden lastiggevallen op trein of bus. T'ja .....
Ofwel bent u wereldvreemd, ofwel minimaliseert u het feit dat er zowat elke dag jonge meisjes/ vrouwen ongepast betast, aangevallen en verkracht worden. Dus ja: mijn kleindochters dragen een busje haarlak in de ene hand en de sleutelbos in hun ander hand wanneer ze alleen over straat gaan en ja: ook in de bus of de trein!
Oud Gisteren, 17:57   #92
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is seksistisch ? Dat is nogal voor veel interpretatie vatbaar. Als ik jou lees moeten we binnenkort een handleiding meenemen als we iets gaan drinken en er zit toevallig iemand van het andere geslacht bij

Dus de volgende keer een vrouw me een opmerking geeft over mijn kalend grijze kopje (wat regelmatig gebeurd) mag ik die terecht wijzen.? .....Van mij mogen al die ijskonijnen (M&V) de pot op. Ik weet wel plekken genoeg waar mensen nog lekker zichzelf durven zijn en enige erotieke sfeer niet direct als bedreigend wordt ervaren.

Maar goed ik begrijp wel waar die verzuring bij veel (oudere) mensen vandaan komt.
Wat is seksistisch? Oudere mannen die mijn minderjarige kleindochters achterna fluiten, oudere mannen die ongepaste opmerkingen maken tegen minderjarige meisjes (oa mijn 11-jarige kleindochter). Mannen die tegen vrouwen opmerkingen maken die ze nooit tegen hun moeder/ zus/ dochter zouden maken. U noemt dat dus verzuring....
Oud Vandaag, 11:15   #93
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Daar is onderzoek naar gedaan en dat valt dik tegen.

Zelf ne .45 magnum is niet altijd in staat om een razende zot met 1 kogel te stoppen. Doodbloeden zal m wel doen natuurlijk, maar als ge hem niet recht tussen zijn ogen of door zijn achterhoofd hebt, is het geen garantie dat m niet blijft staan. Gesteld natuurlijk dat ge met nen berserker te doen hebt.

ik zou zeggen ne .50 ACP , .50 BMG. of .577 Nitro Express speciaal gemaakt om Olifantjes en dergelijke mee om te leggen, dat gaat ge wel liggen.
Beter mikken.
Oud Vandaag, 12:55   #94
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is seksistisch? Oudere mannen die mijn minderjarige kleindochters achterna fluiten, oudere mannen die ongepaste opmerkingen maken tegen minderjarige meisjes (oa mijn 11-jarige kleindochter). Mannen die tegen vrouwen opmerkingen maken die ze nooit tegen hun moeder/ zus/ dochter zouden maken. U noemt dat dus verzuring....
Wat uw minderjarige kleindochters zie kinderen allemaal doorstaan en moeten meemaken grenst aan het ongelofelijke. Ik zou heel erg beginnen nadenken over emigreren.
Oud Vandaag, 13:02   #95
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ofwel bent u wereldvreemd, ofwel minimaliseert u het feit dat er zowat elke dag jonge meisjes/ vrouwen ongepast betast, aangevallen en verkracht worden. Dus ja: mijn kleindochters dragen een busje haarlak in de ene hand en de sleutelbos in hun ander hand wanneer ze alleen over straat gaan en ja: ook in de bus of de trein!
Dus zoals ik terecht opmerkte altijd ....ook als ze een ijsje gaan halen of even om de hoek bij de bakker achter een brood gaan. Moet niet handig zijn je ijsje opeten met in de ene hand een bus haarlak en in de andere een bos sleutels.

Niks mis mee maar wat een elfjarig meisje gaat beginnen tegen tegen 2 potige 25 jarige viezerikken van 80 kg zelfs al heeft ze haar sleutelbos in het handje vraag ik me wel af

Het valt me op uw posts steeds hallucinanter worden.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : Vandaag om 13:09.
Oud Vandaag, 16:57   #96
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat uw minderjarige kleindochters zie kinderen allemaal doorstaan en moeten meemaken grenst aan het ongelofelijke. Ik zou heel erg beginnen nadenken over emigreren.
De meeste meisjes zullen je dat soort verhalen vertellen. Ik hoor precies hetzelfde van mijn dochters.
Oud Vandaag, 17:01   #97
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Een goede zaak vind ik. Je kan dat moeilijk een aanvalswapen noemen.
En u?
Het lijkt me onzin.

1. Als de maatregel zijn doel wil behalen, moet het voor mannen verboden worden. Is dat voorzien?
2. Sexuele roofdieren zullen zich van dat verbod niks aantrekken en kunnen dan overal aan pepperspray geraken om hun slachtoffers mak te maken.
3. Dit is allemaal kurieren am Symptom. Het echte probleem is ons rotte politie- en vooral gerechtssysteem dat krapuul allerhande lustig laat rondlopen of binnen de kortste keren weer op de bevolking loslaat.
Oud Vandaag, 17:02   #98
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Steak au poivre?
Oud Vandaag, 17:06   #99
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De media hier brengen regelmatig toffe berichten over mensen die anderen beschermen, en daarom de cel in gaan en jaren wettelijke marteling mogen ondergaan.

Agenten die hun werk deden, en omdat de minderjarige misdadiger domme dingen deed, mogen ze de cel in, verketterd door vele "formumgenoten".

Of die juwelier die in een vlaag van woede zwaar gewapende overvallers neerschoot op een beter moment...

Mijn ervaring is dat "ome agent" liever het laaghangende, veilige fruit plukt. En ik begrijp ze ook. Als ze succesvol het gevaarlijke fruit pukken, dan hebben ze meer gezeik en werk dan het waard is.
En mijn lip met lidteken is daar een bewijs van.
In de VS wordt dit rotte systeem momenteel omgekeerd. Op sommige plaatsen raadt de politie de mensen aan om inbrekers neer te schieten. Activistische rechters die uitsluitend misdaden beschermen worden aan de kaak gesteld. Enzovoort.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be