![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() yow forummers
Vraagje voor de harde downloaders hier: Doen jullie dat met torrents? zoja, welke en waar? goede tips voor muziektorrents (met kwaliteitsmuziek)? (moderators, ik bedoel hier uiteraard legale muziek mee ![]() Ik werkte tot voor kort altijd met P2P maar die losse liedjes was een dikke chaos, slechte tags, dikwijls slechte kwaliteit etc. Nu ben ik dus netjes albums aan 192kbps aan het zoeken. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 7 februari 2008 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik gebruik wel eens Utorrent om een film of een game binnen te trekken, en heb hier vrij goeie ervaringen mee. Muziek down ik meestal via itunes: prijs kwaliteit vind ik 0,99/lied nog gaan, al zou ik 75 cent een redelijkere prijs vinden.
Ik denk wel dat het niet zozeer het programma is dat een invloed heeft, maar wel de site waarvan je je torrents vandaan haalt. Torrentspy is de grootste dacht ik, maar als je op google torrent+een artist intikt krijg je waarschijnlijk ook wel een hoop interessante links. Laatst gewijzigd door Public energy : 7 februari 2008 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() filemp3.com gebruik ik voor elektronische muziek (moet ge wel geregistreerd zijn)
torrentz.com ken je waarschijnlijk al wel als de overkoepelende torrentzoekmachine Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 7 februari 2008 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() ok, eens proberen dan. Ik heb alleen nog maar iets proberen af te halen van "pirate bay" en dat lukte wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() ik gebruik utorrent en voornamelijk pirate bay
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 7 februari 2008 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 februari 2008 om 16:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Ja, maar een MP4(AAC)(gebruikt bij iTunes) van 128bit heeft een betere kwaliteit dan een een MP3 van 128bit.
Laatst gewijzigd door De Sponkmeester : 7 februari 2008 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() ach zo, en hebben bijv. DJ's daar genoeg aan?
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 7 februari 2008 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() 128bit is bijna-cd kwaliteit(voor de meesten is het verschil onhoorbaar), maar niet exact hetzelfde als cd-kwaliteit(daarvoor heb je een lossless format zoals flac,wav of ape voor nodig).
Dus als je een echt professionele DJ bent zijn CD's nog altijd de beste keuze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() btjunkie en mininova de beste torrent-sites op het net.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar via een computer kan je verschil uiteraard nog zien, weet niet of zoiets een verschil maakt als je wilt remixen ofzo. Laatst gewijzigd door De Sponkmeester : 7 februari 2008 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Hoger dan 192 heeft voor mij echt geen nut.. ik download alleen hoger als er niks anders is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste resultaat is de eerste generatie mastertape, analoog gemixed en daarna op CD, maar liever nog DVD-A gezet. SACD is ook mooi, maar is helaas niet doorgebroken.
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() mag niet he