![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Israëlische militairen hebben vanochtend op de Westelijke Jordaanoever de leider van de gewapende tak van de radicale Islamitische Jihad gedood. De 40-jarige Walid Abeidi kwam om tijdens een vuurgevecht bij zijn omsingelde huis ten noorden van de stad Jenin.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/86695 En nu de rest nog van dat geteisem!
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad, zéér goed gedaan.
Hadden de Duitsers vroeger ook maar heel het verzet uitgemoord. (Oei, nee dat is iets anders. De Duitsers hadden immers ons land bezet.)
Racism is a weapon of mass destruction Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 16 januari 2008 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hopelijk krijgen de daders een molotov in hun huis gesmeten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Right on!
Toch knap hoe Israël erin slaagt zich te blijven verdedigen in het hol van de leeuw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Duitsers waren in WO II toch duidelijk, net als de Palestijnen, de agressors.
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Of olijfbomen omzagen van een oud vrouwtje omdat er sluipschutters in gingen zitten. Er bomen stonden in the middle of nowhere, er was niets om op te schieten. Maar dat vrouwtje was wel ineens haar hele inkomen kwijt. Het is dus maar te bezien wie de agressor is. Het probleem ligt bij allebei, als Israel stopt met die pesterijen en de Palestijnen een levensvatbaar land teruggeven, dan zullen de extremisten véél minder steun vinden bij de bevolking en is het Israelische volk direct een pak veiliger. Aangezien Israel behoort tot de "beschaafde" landen, mag Israel ook wel de eerste stap zetten me dunkt. Een volk dat door de geschiedenis heen zo geleden heeft, mag wel wat meer inzitten met een ander volk. Maar daar komen we weer bij het heikele punt dat de mens maar niet lijkt te leren uit de geschiedenis. Ik snap trouwens niet dat Flaminganten en Vlaams-nationalisten, ik weet niet of u bij die groep behoort maar dat even terzijde, aan de ene kant het feit aanklagen van dat Franstaligen zich niet aanpassen in Vlaanderen m�*�*r het wél normaal vinden dat de Joden grond afpakken van de Palestijnen om er kolonies op te bouwen. Iets wat nog een véél agressievere vorm van imperialisme is.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik vraag me af waarom ze de leeuw niet gerust laten en uit z'n hol kruipen.
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 16 januari 2008 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk aan Jodanie, Libanon, Tunesie.. Overal worden ze weggeschopt en onderling maken ze elkaars levens ook al zuur. Israel heeft best wel fouten gemaakt, maar ik denk dat Israel niets anders wil dan in vrede leven met haar buren. Zolang die vele elkaar beconcurerende Palestijnse terreurbewegingen actief zijn is vrede nog ver weg.
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Wat moet ik me daarbij voorstellen, leren uit de geschiedenis?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Imperialisme is het, van de zuiverste soort, 100000 keer erger dan wat de Franstaligen in de Rand en in Voeren proberen te doen.
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
De steun van een groep zelfverklaarde "volksnationalisten" aan de zionistische schurkenstaat is niet alleen niet consequent, het is immoreel en verwerpelijk. Ik distantieer mij van alle vormen van dit soort ego-"nationalisme" dat evengoed in dezelfde imperialistische categorie van Frankrijk of China geplaatst kan worden. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 januari 2008 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Palestijnen bestaan helemaal niet!
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ziehier een spook:
![]() Ernstig nu: gaan zeveren over de naam die je aan de Palestijnen moet geven is een even zielig als de BUB die beweert dat Antwerpenaren en Hasselaren geen Vlamingen zijn.
Laatst gewijzigd door Burkide : 16 januari 2008 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Mensen ook niet!! Enkel apen achter computers!!!
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit er altijd voor, beetje lastig met dat toetsenbord.
Palestijnen zijn gewoon bedoeïen die voorheen in Trans-Jordanie woonden.
![]() |
#20 |
|
![]() de holocaust heeft nooit bestaan
er zijn geen tanks in bagdad etc etc Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 januari 2008 om 14:16. |
![]() |
![]() |