![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Weinigen zullen het weten, maar ...
![]() ![]() En die verkiezing gebeurde uiterst democratisch… Nogal iets anders dan in de VS,waar de presidenten - zogezegd via democratische verkiezingen - door reptielen worden aangesteld... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 3 maart 2008 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Op 7 februari, in de draad 'toont Amerika de wereld hoe de democratie werkt, schreef ik:
Citaat:
Medvedev : 70,2 % Zjoeganov: 17,8 % Zjirinovski: 9,4 % Bogdanov: 1,3 % (Kassianov mocht niet meedoen). http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7274395.stm#graph
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 3 maart 2008 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() En binnenkort krijgen wij Tony Blair, die schuldig is aan GENOCIDe in de Eu aan de macht.
Hij was het die zei dat er massadestructiewapens wapens waren in Irak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zagen zoiets bij de opkomst van Hitler in Nazi-Duitsland. We zien iets dergelijks bij de ommezwaai van de Chinese ‘communistische’ leiders, die van communistisch naar rechts-autoritair kunnen draaien, zonder dat het volk mort dankzij de economische vooruitgang. We zien het in Rusland, waar Poetin oude autoritaire bestuursstructuren in ere hersteld, terwijl nieuwe rijken in Moskou in de Gul paraderen. Laatst gewijzigd door Sjaax : 3 maart 2008 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De Medvedev heeft dat weer goed gedaan.
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dycore : 3 maart 2008 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dat was mijn punt natuurlijk, plukke-boring die Russische verkiezingen. Als ik C2C was, dan zou ik beweren dat ik voorspellende gaven heb, maar dat is niet het geval. ![]()
![]() |