![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat waren volgens jullie de grootste bloopers in ons apenland van 2007 ?
DIT IS DE MIJNE EN IK GEEF 10/10 http://www.intertet.org/?post_id=214403 ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Crochettie : 6 april 2008 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joelle Milquet die blijkbaar niet wist dat er voor de term SNCB ook een Nederlandse vertaling bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mjah, daar ga ik niks over zeggen... Als ik tegen een Franstalige spreek, heb ik het ook over de "NMBS" hoor.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Grootste blooper van 2007
Diegene die na al die jaren van bedrog nog steeds onze overheid erkennen en denken verantwoording hebben af te leggen voor zulke bedriegers.Wohahaha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Milquet ambieerde ook geen ministerpost, dat was de dagen voor de eedaflegging toch wel héél duidelijk, dacht ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al de mensen die NIET voor het Vlaams-Belang hebben gekozen
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge toch pietje just wil spelen, durf dan te zeggen welke funktie ze op dat ogenblik echt uitoefende in een zogenaamd-tweetalige hoofdstad, waar ze dus deel uitmaakte van de overheid, ook van Vlamingen die er meer dan op fasiliteiten, want echt-wettelijk-teoretisch tweetalig, moeten kunnen rekenen. Maar overigens vind ik de flater van dit jaar op dit forum, wel deze draad. In april vragen welke de bloepers van vorig jaar waren ... presies of ik nog weet of iets bepaald dat ik in mijn kop heb, van december 2006 of van januari 2008 was ... als je zoiets vraagt begin januari, dan kan je nog eens het jaaroverzicht overlopen ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() De grootse blooper van 2007 :
![]() Maar wellicht is zij alsnog dé sleutel tot de oplossing vh B-probleem.
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 6 april 2008 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten er wel aan toevoegen dat een heel aantal liberale politici uit het Zuiden zeer goed Nederlands spreken, en in ieder geval veel vooruitgang geboekt hebben. Laatst gewijzigd door Patriot! : 6 april 2008 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Dit is werkelijk de blooper allertijden op dit forum van de Schoofzak
Kijk wat hij schrijft en zie dan daaronder zijn vaste tekst --"Kijk verder dan je neus lang is" ![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Crochettie : 6 april 2008 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |