![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hallo,
heeft er iemand al ervaring met Google Docs? Dus dat je zgn Word-, Excel- of Powerpoint-bestanden maakt via je browser en opslaat op een server. Je kan ten allen tijde je bestanden op je harde schijf zetten (lokaal dus, bij jou thuis op die pc). Het grote voordeel is, dat je bestanden kunt delen. Mijn zoon moet een groepswerk maken en dan zou het handig kunnen zjn, moest er één file ergens bereikbaar zijn voor iedereen, ipv elk zijn eigen kopie. Ik zie een grote toekomst weggelegd voor dit systeem. Maar er zijn sceptici die vinden dat Google niet onze bestanden mag beheren... Wat vinden jullie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[EDIT]Even voor de duidelijkheid: ik ben één van die sceptici, niet een van die bestanden. Deze extra info om flauwe moppen te vermijden.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 14 maart 2008 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Op het eerste zicht zit het wel snor met de privacy policy aangaande gebruik van google docs.
Het staat iedereen natuurlijk ook vrij om geen gebruik te maken van google docs.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ja natuurlijk, maar als het je privacy repecteert, is het een prachtig systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...tware_packages
maar dan moet je de bestanden wel overenweer sturen, zonder filesharing (op msn kan je ook aan filesharing doen) Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2008 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat google met zijn poten van mijn bestanden moet blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er geen last mee. Ik zet daar wat niet-persoonlijke zaken op, die google allemaal mag lezen, etc.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |