![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
los van de discussie over multiculturaliteit, is het toch duidelijk dat er een belangrijk democratisch deficit is in onze maatschappij. in een organisatie bestaande uit 80% allochtonen, is het blijkbaar zo dat 20% in feite de bestuur in handen heeft en zelfs schaamteloos de meerderheid kan discrimineren en buitenwerken. Dit is toch niet meer democratisch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() hoezo ja?
vind jij dat wel democratisch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het vreemde feit doet zich voor dat autochtone leden zich schamen voor hun club in de huidige samenstelling en daarom zinnen op een schaamteloze actie. Wat is moraal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
allochtonen hebben vaak die mogelijkheid niet... ze zijn meer dan anderen bezig met het "dagdagelijks overleven en de eindjes aan elkaar knopen". En lui zijn ze totaal niet. Ze hebben alleen een andere werkattitude... ze laten zich niet graag commanderen ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 3 mei 2010 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat een relatief groot aantal allochtonen er een andere arbeidsmoraal op na houdt, is mij bekend ja. Vooral de jongere garde staat om hun afwijkende werkattitude bekend. Voor zover er überhaupt sprake is van werken uiteraard, tenzij men drugsdealen, hosselen, inbraken plegen en mensen beroven als werk wenst te beschouwen natuurlijk. Want dan zijn ze namelijk wel vaak overijverig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
want daar gaat het om! niet om het "niet breed hebben" maar om pure miserie! Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 3 mei 2010 om 18:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar toch gebeurt het. De realiteit is niet mooi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
En zelfs toen had ik dus wel gewoon de tijd en energie om vrijwilligerswerk voor rode kruis en sportclub te doen. Dus bespaar me uw gezever verder. Citaat:
Daarbij uiteraard het fenomeen 'eigen verantwoordelijkheid' volledig links laten liggen. Kijk, ik heb hierboven mijn situatie toentertijd geschetst en ik heb daar mijn conclusies uit getrokken en vervolgens mijn eigen verantwoordelijkheid genomen, en ben door kei- en keihard werken en nooit opgeven er zonder hulp van buitenaf weer relatief snel bovenop gekomen, zonder me aan welke vorm van criminaliteit dan ook bezondigd te hebben. Ik ben geen supermens en als ik dat kan, kan ieder ander het ook. Zo eenvoudig is dat gewoon. Citaat:
Dat is dus het tegenovergestelde van veralgemenen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geld genoeg? Neen! Waar haalt u dat??? Ik leef van een stempelgeldje, woon in een huurappartementje en kan geen euro teveel uitgeven. Ik heb geen mogelijkheden om me bezig te houden want zowat alles kost geld. Alleen vrijwilligerswerk, dat kost me niets, ik heb er voldoening van en het zorgt ervoor dat ik voortdurend contact houd met andere mensen. Men heeft er zelf geen extra geld voor nodig, gelukkig maar, anders moest ik er meteen mee uitscheiden.
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Sus iratus en marie van de koster
kijk, ik wil niemand schofferen. Sorry hiervoor. In mijn eerdere post ben ik mss te kort door de bocht gegaan. Misschien is geld en tijd niet de ultieme bepalende factoren maar eerder de ingesteldheid. Maar die ingesteldheid zit heus niet in je genen hoor. Een veelheid aan factoren bepalen die ingesteldheid. Hoofdzakelijk wat je meekrijgt van je familie, de opvoeding dus. Maar deze dingen zijn echt niet onafhankelijk van tijd en geld. dus ben ik nu vergeven, sus iratus en Marie vd Koster? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ge kunt niemand dwingen om braaf honger te zitten lijden of gewoon toe te zien in armoede te blijven. Mensen zijn gelijk water, ze zoeken hun weg. Als het niet op een schone manier kan, dan maar op een andere manier... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier krijgen ze een woning EN geld aangeboden. Waar de Duitse wagen vandaan komt weet ik niet... (armoede ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 4 mei 2010 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
je beseft toch dat je alleen maar de vooroordelen van de laatste 30 jaar aan het herhalen zijt hé |
|
![]() |
![]() |