![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Lees dit ff
http://tinyurl.com/9ulkc4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!
![]() Laatst gewijzigd door Dajjal : 30 december 2008 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een gek is me dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mooie borsten,ik ben het verhaal met al dat vergeten te lezen
Afvoeren naar K&K |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat men voor de zwaar geshoqueerde allochtonen voorziet in:
- Een heel donkere zonnebril of - Een kaartje met plaatsen waar vooral geen andere mensen met andere gewoontes komen of - Een ticketje terug naar huis. Kan je niet tegen blote prammen? Kijk dan niet. Problemen met de locale cultuur? Blijf dan weg.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Voor de muslims een ticketje naar mekka : one way ticket.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() De eerste reactie vond ik schitterend
Uit onderzoek is gebleken dat mannen die naar tieten kijken gemiddeld jaar 5 jaar langer leven. Uit een ander onderzoek is gebleken dat dit klinkklare onzin is. Ik neem liever het zekere voor het onzekere In ieder geval is Australië mijn zorg niet ... laat hen het maar verbieden ... dan hebben de Moslims een nieuw Mekka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De inquisitie is immers ook overgewaaid he.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door barbaar : 30 december 2008 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Aan de ene kant van de planeet word gedacht over monokini verbieden, hier willen allochtoonse vrouwen in burkini zwemmen...Zie je welke kant het opwaait !! In de kiem smoren, al deze preutse, religieus geïnspireerde zever ! We hebben er eeuwen over gedaan om het juk van het christendom (gedeeltelijk ) van onze schouders te gooien, dat is toch niet om nu opnieuw zichzelf aan de ketting te smeden, en de belachelijke, tyrranieke regels van een religie uit vervlogen tijden te gaan respecteren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Een stukje uit dat artikel:
Citaat:
Duimzuigerij van de bovenste plank dus dus en zo'n idiote uitspraak miskent trouwens elk zelfbeschikkingsrecht van vrouwen, om al dan niet hun borsten te ontbloten, waar dat toegelaten is. Citaat:
Ik hoop dat die prediker voor zichzelf spreekt, want laat die multi-culturele strandgangers dan maar eerst eens zelf het nodige respect betonen, voor de plaatselijke cultuurgebruiken van het land waar ze vrijwillig zijn geimmigreerd en zelf eens te tolereren, wat ongebruikelijk is in het land van herkomst. Topless hoort daarbij, alsook een hoop andere dingen die eveneens niet halal zijn. Even dikke vrienden, maar take it or leave it, zou ik zo zeggen De niet-moslim word het dan ook stilaan dik beu, om steeds maar meer maatschappelijke vrijheden en culturele gebruiken onnodig op te offeren, voor een in spe onverdraagzame bevolkingsgroep, met een blijkbaar rigide voorkeur voor een democratievreemde bestuursvorm en dito rechtspraak. Trouwens, de kerk zelf heeft vrouwen eeuwenlang met een valse schaamte opgezadeld en als tweederangsburgers behandeld en erger, en nu de vrouwenschare zich hier stilaan uitworstelt, zouden we opnieuw gehoor moeten geven aan de verzuchtende obscure doctrines annex sexuele frustraties, van een hoop binnengewaaide islamfundi's ea hypocriete sujetten ? Ach ja, de allesslikkende poco's, zelf gelovig of niet, die steeds maar voor die religiueze afpersers door de knikkende knieen gaan, zijn eigenlijk een groter gevaar voor de eigen bevolking en elke democratische evolutie daarvan, dan degenen die liefst zo snel mogelijk elke westerse waarde of vrijheid willen vernietigen. En die tendens is in het eigenste Europa, ook al een heel tijdje aan de gang. Wat betekende inshallah ook al weer ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 31 december 2008 om 01:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Het zal je dan ook pas een zorg beginnen te wezen, wanneer moslims hier in Europa een topless-verbod beginnen te eisen. Het nogal naieve hanteren van "het is mijn zorg niet", is tegen dan wel het understatement van je leven, dacht ik zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Kijk naar de bron: Spits, een gratis krantje, dat iets schrijft over een plan van een Australische dominee-parlementarier.
![]() ![]() (en kijk naar de vorige posts van Orfeus) Laatst gewijzigd door filosoof : 31 december 2008 om 01:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Gratis krantje of niet, Filo, de islamitische tendens tot censuur is er, evenals de hiermee collaborerende poco-censuur, ook al wens je dit liever niet te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() 1 conservatief parlementslid zal het er wel niet door krijgen. Het wordt wel een probleem als de linkse poco-goegemeente er ook op springt.
En Australie heeft wel iets met ons te maken: het is ook een vrij Westers land dat meer en meer met moslimfundamentalisten te maken heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Sommige mensen missen precies het punt, het gaat om een conservatieve dominee die tolerantie en moslims gebruikt als excuus om zijn eigen wereldvisie door te drukken.