Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2009, 07:34   #1
meulenaere
Banneling

Standaard Terreur Amsterdam verijdeld dankzij tip uit Brussel

Ik zet dit onder dit forum, aagezien het zonder die mooie immigratie en integratie waarschijnlijk nooit zo ver zou gekomen zijn: 17 mensen, van Marokkaanse afkomst.

Ooit zal het prijs zijn.

Het beste vind ik nog deze zin:
Citaat:
Alle verdachten worden voorbereidingshandelingen met een terroristisch oogmerk ten laste gelegd.
Dus eigenlijk hebben ze geen terrorisme bedreven. Dus zullen ze vrijuit gaan of zo een belachelijk strafke krijgen van enkele jaren, waarna ze weer losgelaten zullen worden in de maatschappij om dan toch bloederige aanslagen te plegen.
"Roofdieren" is eigenlijk een te verhullende, vergoeilijkende term. Want deze dieren doden om te eten, niet uit bloeddorst, m.a.w. deze dieren doen dat om te overleven
Die Marokkanen doen dat om heel andere redenen. Hun bloeddorst is ingegeven door haat tegneover het Westen, dat hen gastvrij ontvangen heeft, hen een uitkering geeft,...

Hopelijk zetten ze deze gasten LEVENSLANG vast! Zonder de minste kans op vrijkomen.
meulenaere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2009, 07:41   #2
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Allemaal uit dank voor het betere leven dat ze hier gevonden hebben.

Diegenen die nu nog niet doorhebben dat dat soort mensen niet naar hier is gekomen om te werken maar om ons te bekeren...

Laat ons die maar over diezelfde kam scheren, die zijn toch niet meer recupereerbaar.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 13 maart 2009 om 07:41.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2009, 07:44   #3
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meulenaere Bekijk bericht
Ik zet dit onder dit forum, aagezien het zonder die mooie immigratie en integratie waarschijnlijk nooit zo ver zou gekomen zijn: 17 mensen, van Marokkaanse afkomst.

Ooit zal het prijs zijn.

Het beste vind ik nog deze zin:

Dus eigenlijk hebben ze geen terrorisme bedreven. Dus zullen ze vrijuit gaan of zo een belachelijk strafke krijgen van enkele jaren, waarna ze weer losgelaten zullen worden in de maatschappij om dan toch bloederige aanslagen te plegen.
"Roofdieren" is eigenlijk een te verhullende, vergoeilijkende term. Want deze

dieren doden om te eten, niet uit bloeddorst, m.a.w. deze dieren doen dat om te overleven
Die Marokkanen doen dat om heel andere redenen. Hun bloeddorst is ingegeven door haat tegneover het Westen, dat hen gastvrij ontvangen heeft, hen een uitkering geeft,...

Hopelijk zetten ze deze gasten LEVENSLANG vast! Zonder de minste kans op vrijkomen.

Altijd dezelfde bevolkingsgroep waar problemen mee zijn
multikul een zegen en verrijking voor het westen
Islam = vrede
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2009, 08:01   #4
meulenaere
Banneling

Standaard

dat "islam = vrede" versta ik niet. Ik probeer nochtans te begrijpen door bvb de bijdragen van Rmimzaa te lezen in "Godsdienst en levensovertuigingen", een oprecht gelovige moslim, lijkt me. Ik zou het ook gr�*�*g geloven.

Maar hetgeen die mens hier verkondigt wordt bijna dagelijks tegengesproken door een enorme hoeveelheid feiten uit de werkelijkheid.
meulenaere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2009, 20:08   #5
Fabke
Partijlid

Standaard

moest er een aanslag zijn zou dat misschien de ogen openen van de personen die pro-vreemdeling zijn. (al hoop ik natuurlijk dat er nooit een aanslag zal zijn), alle regeringen willen natuurlijk een terroristische aanslag vermijden want dat levert stemmen op voor alle extreem rechtse partijen

nu zijn de meesten personen blind, of stemmen ze niet VB omdat er geen of bijna geen vreemdelingen in hun stad/gemeente zijn en ze er geen last van hebben.

en natuurlijk zijn het weer nederlanders van "marokaanse origrine" (met nadruk op mar. origine)

Laatst gewijzigd door Fabke : 13 maart 2009 om 20:15.
Fabke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2009, 21:54   #6
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

-

Laatst gewijzigd door Andy : 13 maart 2009 om 21:55.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 13:06   #7
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Vandaag, 09:27 #1
meulenaere
Banneling

En de verdachten in A'dam vrijgelaten
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 13:10   #8
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
moest er een aanslag zijn zou dat misschien de ogen openen van de personen die pro-vreemdeling zijn. (al hoop ik natuurlijk dat er nooit een aanslag zal zijn), alle regeringen willen natuurlijk een terroristische aanslag vermijden want dat levert stemmen op voor alle extreem rechtse partijen

nu zijn de meesten personen blind, of stemmen ze niet VB omdat er geen of bijna geen vreemdelingen in hun stad/gemeente zijn en ze er geen last van hebben.

en natuurlijk zijn het weer nederlanders van "marokaanse origrine" (met nadruk op mar. origine)
De straat waar ik woon: 50% vreemde origine. Ik zie ze, dus ik ben niet blind, en ik heb er geen problemen of last van.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 13:58   #9
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De straat waar ik woon: 50% vreemde origine. Ik zie ze, dus ik ben niet blind, en ik heb er geen problemen of last van.
Dat bekent niet anderen er geen last van hebben.
Een bezoekje aan onze talrijke gevangenissen / jeugdinstellingen /opvangtehuizen voor afgeklopte moslima's kan je waarschijnlijk duidelijk maken hoeveel anderen er wel al last van hebben gehad.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be