![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Ik zet dit onder dit forum, aagezien het zonder die mooie immigratie en integratie waarschijnlijk nooit zo ver zou gekomen zijn: 17 mensen, van Marokkaanse afkomst.
Ooit zal het prijs zijn. Het beste vind ik nog deze zin: Citaat:
"Roofdieren" is eigenlijk een te verhullende, vergoeilijkende term. Want deze dieren doden om te eten, niet uit bloeddorst, m.a.w. deze dieren doen dat om te overleven Die Marokkanen doen dat om heel andere redenen. Hun bloeddorst is ingegeven door haat tegneover het Westen, dat hen gastvrij ontvangen heeft, hen een uitkering geeft,... Hopelijk zetten ze deze gasten LEVENSLANG vast! Zonder de minste kans op vrijkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Allemaal uit dank voor het betere leven dat ze hier gevonden hebben.
Diegenen die nu nog niet doorhebben dat dat soort mensen niet naar hier is gekomen om te werken maar om ons te bekeren... Laat ons die maar over diezelfde kam scheren, die zijn toch niet meer recupereerbaar.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 13 maart 2009 om 07:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Altijd dezelfde bevolkingsgroep waar problemen mee zijn multikul een zegen en verrijking voor het westen Islam = vrede |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() dat "islam = vrede" versta ik niet. Ik probeer nochtans te begrijpen door bvb de bijdragen van Rmimzaa te lezen in "Godsdienst en levensovertuigingen", een oprecht gelovige moslim, lijkt me. Ik zou het ook gr�*�*g geloven.
Maar hetgeen die mens hier verkondigt wordt bijna dagelijks tegengesproken door een enorme hoeveelheid feiten uit de werkelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() moest er een aanslag zijn zou dat misschien de ogen openen van de personen die pro-vreemdeling zijn. (al hoop ik natuurlijk dat er nooit een aanslag zal zijn), alle regeringen willen natuurlijk een terroristische aanslag vermijden want dat levert stemmen op voor alle extreem rechtse partijen
nu zijn de meesten personen blind, of stemmen ze niet VB omdat er geen of bijna geen vreemdelingen in hun stad/gemeente zijn en ze er geen last van hebben. en natuurlijk zijn het weer nederlanders van "marokaanse origrine" ![]() Laatst gewijzigd door Fabke : 13 maart 2009 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() -
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 13 maart 2009 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Vandaag, 09:27 #1
meulenaere Banneling En de verdachten in A'dam vrijgelaten |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een bezoekje aan onze talrijke gevangenissen / jeugdinstellingen /opvangtehuizen voor afgeklopte moslima's kan je waarschijnlijk duidelijk maken hoeveel anderen er wel al last van hebben gehad. |
|
![]() |
![]() |