![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De nieuwe regering :
In Min : - Inge Vervotte (maatschappelijk assistente) In Plus : - Guido De Padt : advokaat - Stefaan De Clercq : advokaat - Steven Van Ackere : advokaat - Patrick Dewael : advokaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Tijd voor een rechtenstudie lijkt me...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() 't Is om te janken hé, zonder meer. I can't wait for the summer to begin... Ondertussen bid ik tot de heilige martelares Sinte Inge van de Sabéniens dat de bevolking deze keer niet aan collectieve amnesie zal lijden in de stemhokjes.
Ook moet er duchtig werk gemaakt worden van een strategie om LDD te ontmaskeren. Den dikke parvenu van't Zèèitsje mag NIET in de weg gaan lopen op onze laatste herkansing in juni. Welke integere journalist trekt ZIJN beerput eens open? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Advocaten zijn zakkenvullers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij nooit vertegenwoordigd gevoeld. Logisch ook, zelfs de volksvertegenwoordigers (sic) vertegenwoordigen het volk niet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
²
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwa,
degenen waar ik op stemde werken goed in het parlement Hun beroep maakt me niet echt uit |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Normaal,ik denk niet,dat iedereen weet wat er echt gaande is.Als ze maar verdienen,en veilig zijn van het gespuis dat elke keer weer vrijgelaten wordt,de dag van vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() eigenlijk heb ik mij altijd al een beetje "over-vertegenwoordigd" gevoeld....
al die verschillende ministers, vlaamse, waalse, federale, brusselse..... die allemaal maar één doel voor ogen hebben : de meerdere eer en glorie van hun kiezer.... ik voel er mij écht belangrijk door.... nee zovéél aandacht heb ik persoonlijk niet nodig.... ![]()
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De journalisten in belgiquw zullen ldd NIET aanvallen, want eindelijk is er een "alternatief" voor het VB
Laatst gewijzigd door Miguelito : 31 december 2008 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Update :
- In Plus : Veerle Heeren : advokaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() De regering vraagt vertrouwen
Wie,wat, waarin, is een ander paar mouwen. Economisch zitten we in een regressie Politiek in een depressie Budgetair aan de grond Communautair in een afgrond Politici staan maar te lullen En ondertussen hun zakken te vullen DE MENSEN moeten hoognodig samenspannen En de huidige politiekers voorgoed verbannen Willen we nog een toekomst voor onze kinderen Dan moeten we dringend hun plannetjes verhinderen Normen en waarden moeten herleven Om iedereen weer hoop te geven Het is meer dan welletjes We hebben de buik vol van hun spelletjes Laat de basis eindelijk reageren En onze toekomst niet langer hypothekeren YES WE CAN!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik voel mij betrekkelijk goed vertegenwoordigd door de personen op wie ik gestemd heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
www.democratie.nu Paul
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat mij opvalt is dat politiekers en advocaten tot een beroepsklasse horen die er eerst en vooral op gericht is zichzelf nodig te houden op de kap van de maatschappij. Terwijl Vervotte er in slaagt nog enige ethische waarden tentoon te spreiden.