![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Goedenacht, ik keek gisteravond naar een programma genaamd ''Een tegen 100'' (http://player.omroep.nl/?aflid=9454162) op Nederland 1 en het is lange tijd geleden dat ik mij zo heb vermaakt voor de tv. Ik vroeg mij nu af of er meerdere Nederlandse zenders zijn waar dit soort groteske (spel)programma's opkomen, want in Vlaanderen kennen wij dat eigenlijk niet.
En wat is de goedkoopste manier om deze zenders in huis te halen? Ik zat zelf te denken aan Telenet Digital TV maar goed, er zijn vast mensen die hier meer van af weten dan ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo in Vlaanderen kennen we dat niet - heb je nooit VTM gekeken?
Datzelfde programma, zelfde concept, identiek hetzelfde is al eeeeeeuwen geleden op VTM geweest met Koen Wouters als presentator. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 4 mei 2009 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar allee , de forummers hier kijken enkel naar de zevende dag en zo ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het mes op tafel is een kleine show voor intellectuelen Dat zijn shows die ik leuk vind. Met het mes op tafel komt op de publieke omroep op vrijdag om 20:50 uur. Miljoenenjacht komt op RTL en kan je helaas niet ontvangen. Dat is nogal raar geregeld. Je kunt wel beide shows nakijken op internet. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 4 mei 2009 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Lotto Weekend Miljonairs natuurlijk, hartstikke gezellige show. Naar bekend concept, terug te vinden in veel andere landen. Van Endemol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |