![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Hans Van de Cauter (B.U.B.) (4 tot en met 10 mei) Bij de verkiezingen van 2007 diende BUB lijsten in voor alle regio's. Dit jaar blijft het beperkt tot Brussel: een lijst voor het Brussels Parlement en een lijst voor het Vlaams Parlement in de Brusselse regio. Hans Van de Cauter is de kopman van de organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De Bub haalt de verkiezingsdrempel helemaal niet, die zaak staat als een paal boven water.
Wat is het nut dan om verder te doen, met partij Bub ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Zolang ze niet evenveel subsidies krijgen, gelijke reclametijden en de aandacht die iedereen krijgt, zal het moeilijk worden inderdaad. Dit weerhoudt ons niet om door te gaan. VB is ook ooit klein begonnen, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
1978 Kamer 1,4% 1978 Senaat 1,5% 1981 Kamer 1,1% 1981 Senaat 1,2% 1984 Europees Parlement 1,3% 1985 Kamer 1,4% 1985 Senaat 1,5% 1987 Kamer 1,9% 1987 Senaat 2,0% 1989 Europees Parlement 4,1% 10 verkiezingen op rij haalde het Vlaams Blok de kiesdrempel niet, en kijk waar ze nu staan: de tweede grootste partij Vlaanderen als ik me niet vergis. Ik acht de kans eerder klein dat de BU ooit de kiesdrempel zal halen, maar ik zou niet weten waarom ze niet zouden mogen vechten voor hun idealen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Er zijn twee redenen waarom we meedoen aan verkiezingen:
1) publiciteit via affiches, folders, media-optredens etc., dus verspreiding van ideologie; 2) "je weet maar nooit" Persoonlijk ben ik er zelfs 90% van overtuigd dat het unitaristisch gedachtegoed (niet noodzakelijk de B.U.B., maar momenteel is het wel de enige organisatie die die ideologie uitdraagt) in de komende jaren massaal zal doorbreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In 2003 ging 'onze soort' toch al baan ruimen voor u in het parlement?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
belgique heeft sinds haar begin op de Vlamingen neergekeken en misbruikt, de gevolgen kunnen niet uitblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Het waren de "Vlaamse" bourgeoisie die Frans bleven praten en het "hun" eigen bevolking moeilijk maakten. De situatie is nu goed geevolueerd, al moet de taalapartheid nu nog weg.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |