![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Resultaat na 4 dagen overstap Dommel => Telenet
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Oei
![]()
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fair use policy often het ongebreideld downloaden geldt enkel voor de zware abonnementen. Met een Telenet Express kom je er niet mee weg. Dan blijft je telemeter tellen.
En tja... die mensen van de helpdesk van telenet zijn soms echt wel te dom om te helpen donderen. "Ja ik heb mijn IP adres al aangepast" "Ga nu naar het startknopje onderaan je windows scherm... daar kan je..." "Ja godver, ik weet al hoe mijn TCP-IP instellingen staan"... en zo gaat dat voort. Dan ben je al blij dat je Belgacom betaalt voor dat telefoontje en niet Telenet. "Hallo... ik merk dat het internet al een tijdje uit ligt" "Ja meneer... dat zal aan uw modem liggen. Ik zal een afspraak maken voor een vervanging" "Beste... heeft u soms nog klachten uit mijn buurt ontvangen?" "Ehm... nu ik het zie... het staat nog niet in het systeem maar heel uw straat lijkt eruit te liggen, we hebben daar nogal wat telefoontjes over gehad. Ik zal een technieker sturen en binnen een paar uurtjes zou het in orde moeten zijn". Internet providers? *zucht* |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook al zeggen ze dat ze juist staan , je checkt ze. Enkel zo ben je zeker van je informatie die tot de oplossing kunnen leiden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit bij Mobistar en ik mag echt niet klagen over de service.
Vorige maand zat ik drie dagen zonder internet en telefoon. Ik belde naar Mobistar en ze controleerden mijn uitgaande lijn en stelden vast dat daar het probleem lag. Ze maakten een afspraak op bij mij thuis het probleem verder te komen opzoeken maar de avond voor ze de dag nadien zouden langs komen was plots alles terug in orde. Achteraf bleek dat bouwvakkers hier op de hoek een lijn hadden kapot getrokken. Enkele weken later bekeek ik mijn verbruik eens op hun site en stootte ik toevallig op de Zen garantie. Citaat:
Deze week kreeg ik mijn rekening en die bedroeg aanvankelijk 34,45 euro. Maar een lijntje eronder stond '' algemene onkosten en kortingen - 33,88 euro, totaal bedrag van deze faktuur 0,57 euro.''. ![]() Alhoewel Mobistar geen enkele schuld had aan mijn probleem had ik dus toch recht op die garantie. Laatst gewijzigd door daiwa : 28 augustus 2010 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag niet klagen eigenlijk, ben al 10 jaar klant bij Telenet, en nog nooit heb ik te klagen gehad over hun service.
De 2 keer dat ik surfproblemen had, 1 keer hun hardware, 1 keer mijn hardware. In beide gevallen heeft Telenet perfect gedaan wat ik verwachtte.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik heb constant last met Telenet. Het internet ligt hier vaak plat. Veel te vaak. De hele straat heeft problemen, maar daar wordt nooit iets aan gedaan.
En zelfs als het werkt, is er vaak vertraging. Ze zijn daarbovenop ook nog eens verschrikkelijk duur. Met de digitale televisie van Telenet ligt het probleem vooral aan die digicorder. De hardware zelf is pure rommel, slaagt vaak vast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan hun naam veranderen bij Telenet.
Er is nog duscussie of het nu "Teleslet" of "Teletet" moet worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gesprekken zijn natuurlijk extra bij te betalen. En zoals ik elders al vermelde, de huur van de lijn die je bij Belgacom moet betalen (ongeveer 20 euro per maand) is bij Mobistar gratis. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 augustus 2010 om 02:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was een van de eerste klanten bij Telenet.
Maar na een paar jaar stapelden de problemen zich op. Daarop stapte ik over naar Dommel, en daar heb ik tot op heden nog geen spijt van gehad. Het VDSL systeem werkt naar behoren. Héél af en toe zitten we even zonder netwerk. Een simpele 'release' in de modem is dan genoeg om terug te vertrekken. Ik blijf bij deze provider. In mag ongelimiteerd downen. Telenet vertrouw ik voor geen cent meer. Die eenzijdige contractswijzigingen zijn er te veel aan ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerlijk, hier eigenlijk geen noemenswaardige problemen. Zoals ik al zei, heel af en toe moet ik even de router in om een nieuwe lease te vragen. Daarna gaat het weer perfect. Vreemd overigens, dat hij dat niet zélf doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Juist een speedtest gedaan op http://www.abeltronica.com/velocimet...=uk&newlang=uk
Download : 10,9 Mbps Upload : 1,75 Mbps Edit : Op een andere speedtest krijg ik dan maar de helft van die resultaten. Speedtests zijn dus redelijk onbetrouwbaar, denk ik ? Laatst gewijzigd door hurricane : 30 augustus 2010 om 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Upload: 11,17 Mpbs Telenet expressnet. Maar waarom zou je een Spaanse snelheidsmeter gebruiken??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij http://www.speedtest.net/ Daar kan je ook instellen naar waar je wil testen. Best je eigen provider te nemen... in mijn geval Mechelen.
Kom ik overigens uit op 30+ Mpbs down en 1+ Mbps up Dat lijkt me al iets geloofwaardiger... Vooral die upload van je spaanse tester was er echt een beetje over.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 augustus 2010 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da's vrij snel. Ik kom maar op 19+ Hmm... |
|
![]() |
![]() |