![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() ...maar er waren er blijkbaar die nog minder zin hadden in een dagje nutteloos wezen.
Voor mij persoonlijk kwam deze dag zeer ongelegen omdat ik een wedstrijd had die meetelde voor een kampioenschap Na contact met de voorzitter bleek dit geen geldige reden te zijn en zou ik een boete van ong. 250euro moeten betalen als ik niet kwam opdagen. Aangezien ik niet graag dure boetes betaal had ik besloten mijn 'plicht' te gaan doen. Maar wat bleek dus vandaag: Verschillende bijzitters kwamen niet opdagen maar ze kwamen wel in de namiddag hun stem uitbrengen... Reactie van dezelfde voorzitter die mij een boete beloofde: Spijtig dat het gerecht alle zaken hieromtrent seponeerd. Klopt dit? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Xk330 : 7 juni 2009 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wie gaat er nu stemmen of zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn allicht wel dokters die een ziektebriefje op voorhand voorschrijven ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 7 juni 2009 om 21:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb ook al moeten bijzitten hoor, het was een mooie dag, en ik had ook liever eens gaan fietsen die dag, maar ik deed wat ik moest. Als ieder zo zou redeneren, zouden we verkiezingen moeten afschaffen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Dat zou nu nog eens een heuglijke dag zijn!
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp je wel: de kiezer voelt zo weinig effect van zijn zogenaamde medezeggenschap, dat je bij ieder offer dat je brengt kunt denken: wat haalt het uit? Veel te weinig, inderdaad. De volgende keer neem ik een ruiker bloemen voor de bijzitters mee, en een fles wijn voor na de telling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik was 5 minuten te laat ( werkelijk 5 minuten) en mocht niet meer binnen. Men ging mij als afwezig/niet komen opdagen doorgeven.
![]() Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 8 juni 2009 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() En laat ons raden, het was niet jouw fout dat je te laat was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Zeg... voor die 5 minuten zo een cinema verkopen? Ik ben om 8 uur weer gegaan om te gaan stemmen maar het kantoor is dicht gebleven wegens computerproblemen. Daar heeft iedereen dan 40 minuten moeten wachten voor het open ging terwijl ze toch om 8 uur moesten open zijn. En dat is iets langer dan die 5 minuten he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Een cinema verkopen? Gewoon doen wat de regels zijn, meer hebben die niet gedaan. Maar de regels moeten aangepast worden naar uw believen zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ook, ze hadden al de eed afgelegd, ik had 15minuten zitten zoeken achter het lokaal... nu mijn voorzitster was iets meer open van geest veronderstel ik dan toch, ze heeft mij afgepunt
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 8 juni 2009 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() En daarbij dat ze hiervoor werklozen inschakelen. Een werkmens draagt al genoeg bij tot de gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb zo ook stillekes aan de indruk dat ik de enige zot ben die nog wil werken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |