![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Zonet op 't VRT nieuws gehoord.
Enkele agenten gingen rond 4 uur 's morgens een winkel in om 2 inbrekers te klissen ... maar begonnen zelf mee te stelen. Verborgen camera legde dit vast. Zouden die even hard gestraft worden als Debie destijds ? hmm de vraag stellen ... Voorlopig blijven ze gewoon in dienst want - om de woordvoerder van de politie te citeren - "als ze geschorst worden zitten ze gewoon thuis en moeten ze zelfs niet werken voor hun loon" en "de zaak wordt verder onderzocht". Grappig kutland waar wij in leven. mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 19 november 2008 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dit geen slechte redenering, want door te schorsen beloon je eigenlijk de agenten: niets doen en toch volledig betaald worden.
Ze zouden wel een minder leuke job moeten krijgen als straf in afwachting van hun afdanking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze worden niet eens gestraft als ze mensen "per ongeluk" doodschieten in de rug. En kom me nu niet zeggen dat een jaar voorwaardelijk een gepaste straf is om mensen dood te schieten he want dan stamp ik alles kapot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar wachten ze op? Het ligt vast op camera! Als men hier morgen op mijn werk via de security camera's zien dat ik iets steel dan mag ik een half uur later mijn persoonlijke bezitting in een doos laden en oprotten. Zonder oprotpremie, wel te verstaan. En dan ben ik nog niet eens in een funktie waarin ik misdaad zou moeten bestrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() van stroper tot boswachter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() En dan verschieten ze ervan dat de politie ondanks de hervormingen hun slechte naam blijft behouden. Voor de hervormingen van 2001 was het al een klucht, maar nu is het nog een grotere klucht geworden.
Ik kan iedereen aanraden om het boek eens te lezen van Guido De Ville : Flik Geflikt, en U zal bepaalde topfunctionarissen bij de politie en bepaalde rechters leren kennen die een stinkende, walgelijk troep vormen en straffeloos hun gangetje gaan in de prostitutie e.d. Wie te dicht hun 'nevenactivieiten' nadert, verliest alles. Om te overleven is het een kwestie van 'gatlikkerij' en ...'bazenpoeperij'. Ook schrijft hij over commissaris gangbang die samen met zijn vrouw gangbangs organiseerd(e). http://www.moonartgallery.be/print.p...N&item_id=3888 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die mannen deden alleen maar hun werk. Wat is er goed voor de politie ? Een onveiligheidsgevoel bij de burger. Wat veroorzaakt een onveiligheidsgevoel bij de burger ? Inbraken. Dus wat heeft de politie nodig om meer manschappen, beter materiaal enz.; te bekomen ? Een onveiligheidsgevoel bij de burger, bijgevolg moet de politie wel zorgen voor meer inbraken.
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() De stropers zijn de beste boswachters zeker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 november 2008 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Degene die Anti-virus programma's maken ook.
![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 20 november 2008 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...echtbank.dhtml beiden geschorst, de ene wordt voor de rechtbank gedaagd.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben weer eens benieuwd... Waarschijnlijk een sanctie of een blaam... Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 20 november 2008 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Die agent probeerde maar goed te doen immers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nee dat heet "in beslag nemen" van goederen... ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |