![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn, dat is onder de armoedegrens leven, maar abject arm zijn, dat is niet om te lachen.
Afijn, het is ook niet gemakkelijk daarmee te lachen. Ik kan tenminste geen min of meer grappige one-liners daarover bedenken. Maar misschien zijn een paar forummers daar wél toe in staat? Laatst gewijzigd door eno2 : 24 augustus 2009 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik abjekt zie staan in een titel van een draad, dan vloeit alle humor weg uit mijn speldekopke groot brein ...
maar als ik lees dat iemand wanlijners zoekt om te lachen met heel arm zijn, dan komt een vuile smaak in mijn grote mond ... met andere woorden, ik veeg mijn vuil gat in dit geval aan de draadopstarter ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Tavek : 24 augustus 2009 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Hartelijke gelukwensen met je recente verovering. Duileijk gelijke karakters, zij het niet gelijk voorkomen. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 augustus 2009 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Wat is 'abjekt arm'? = verwerpelijk arm?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Wie geen geld heeft, is geen mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eno2 gebruikt graag moeilijke woordjes, ook al weet hij vaak niet wat ze precies betekenen. Niet op letten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Abject arm zijn = ontdaan zijn van belangrijke basisvoorzieningen, zoals gezondheidszorg, onderdak, kledij, voeding, onderwijs, etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga werken, dan ben je niet "ontdaan".
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Van www.filosofie.be:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb tenminste aangegeven waarom ik mijn vuil gat veeg. Zelfs voordat ik schreef dat ik het ging vegen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |