![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst zelf lezen en naar de foto kijken: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-t-huilen.aspx
titel in de GVA: Verhalen over armoede brengen prinses Astrid aan 't huilen Dat gebeurde zaterdag tijdens de "Werelddag van verzet tegen extreme armoede" in Brussel. Ja mijn teelballen. Ze weende uit schrik dat zij het yacht niet zou erven waarschijnlijk. Diskusiepunt: Met zulke koekendozen krantenartikels van het hoogste nivo, worden vele simpele mensen toch te erg beïnvloed om hun politieke keuze te uiten in het stemhokje.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat onbeschoft, net als Astrid staat ze midden bij de mensen en voelt ze zich niet te goed het leed onder ogen te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() schuldgevoelens, of spijt dat pa en de rest van de familie nog al dat geld voor hulp laten liggen hebben...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Fabiola geeft bijna alles weg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besef je eigenlijk wel wat je zegt ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is aan het bleten omdat ze de DVD vergeten programeren heeft om "Day's of our lives" op te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zij was er ten minste wel om steun te geven... En wat deed u ?
Blazen dat zij wél geld heeft en geld krijgt is wel heel makkelijk. Er zijn nu éénmaal rijken en er zijn nu éénmaal armen. De Koninklijke familie is daar noch verantwoordelijk voor, noch schuldig aan. Met haar aanwezigheid bewijst Prinses Astrid dat het haar wel wat kan schelen. En zij maar gerust, dat dat voor veel mensen een hart onder de riem is, zelfs al hebben ze 's avonds evengoed niets te eten. Ze had waarschijnlijk ook gewoon op haar gemak kunnen gaan shoppen. Maar wat doen al die o zo democratisch verkozen politici ? Zij kunnen beslissingen nemen, en dat doen ze niet, dus reageert u af op hen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Koningskinderen zijn niet toevallig rijk, dit is namelijk zo geregeld.
Er zijn namelijk veel armere mensen die een deel van hun welverdiende geld af moeten geven aan de rijke koninklijke familie. Zodat de rijke koninklijke familie nog rijker wordt, en de belastingbetalers armer. De rijke koninklijke familie-leden 'mogen' dan een dagje per jaar ramptoerist zijn. IK zou respekt hebben voor de koninklijke familie indien ze hun geld aan de armen zouden verdelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was aan het sparen. Voor een boot. 't Zal waarschijnlijk een plastieken opblaasbare zijn, of misschien wel een PVC 'n kano. Maar toch geen masjien van meer dan 4 mio € ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Huilen? Te veel fijn stof in de lucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sommige mensen kunnen nooit iets goeds doen. Als ze huilen, is het komedie. Als ze niet huilen, zijn ze hardvochtig.
Gelieve massaal op te groeien. Dank u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Als ze ermee gebaat zijn, wil ik daar gerust ook eens komen bleiten hoor.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de beelden gezien.
Kunnen we dat volk niet gedwongen in een beschutte werkplaats laten werken tegen een normaal loon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ze was misschien aan het wenen omdat ze aan Prince Laurant dacht die binnenkort ook als ervaringsdeskundige voor de armen mag opdraven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flinke jongen!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |