![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Zuig me ene!! Vuile hoerezonen, ik hoop dat hier toevallig mensen van jullie kutbedrijven op dit forum zitten en dit lezen en als ge dan ook nog toevallig iets te zeggen hebt daar, voel u dan aangesproken als ik zeg, lek aan mijn zak, blaas me ene en uw moeder...
Trouwens, snul van telenet, als ge meeleest, begin al maar te lachen. Ik ga uit miserie terug heel de shit van belgacom naar telenet switchen, ja eikel (als ge meeleest), de enige reden waarom ik u heb gepakt was de voetbal, egaal, ik kijk toch op café. Constant valt die shit uit, internet en zo, tv... laat me nie lachen, hoe vaak is het al gebeurt dat ik aant zappen ben en bam, geen geluid meer. Enige wa ik kan doen is da belgacom kaske afzette, 10 minuten wachten en met een beetje geluk heb ik terug geluid, mja, dan bolt mn internet weer nie ... enz... ...shit da deed goed mensen van telenet en belgacom (die iets te zeggen hebben daar): ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ze zullen schrik hebben hoor
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tevreden klant bij telenet. Niet altijd zo geweest maar ik weet intussen hoe je hen moet sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Geen problemen bij Telepret... Alles werkt zoals het hoort
![]()
![]() |
#5 |
|
![]() Er zullen koppen rollen, let op mijn woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel te duur Telenet ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar aan welke prijs? Ik heb de telefoon en de televisie van Telenet buitengesodemieterd en heb nu voorlopig alleen nog hun internet. Van zodra ik daar een betere oplossing voor vind, vliegen ze daar ook mee buiten! Ze vragen véél te veel geld en bieden daarvoor een waardeloze dienstverlening. Iemand al eens geprobeerd daar telefonisch binnen te raken bij problemen? Je wordt er van het kastje naar de muur gestuurd, �*ls je al verbinding krijgt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tevreden Telenet-klant (digitale tv - internet - telefonie)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
case 2: Je weet dat je pc en je bekabeling goed werken. Je trekt de stekker van de modem uit. Je belt. "Ha meneer, we gaan je modem eens testen. Ja, die is inderdaad stuk. Kunnen we een afspraak maken om een technieker langs te sturen?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit geldt voor om het even welke telecom provider.
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Dommel ADSL Cityconnect: 11 euro per maand , 35GB pr maand download, 24mbps snelheid (sneller dan telenet!) ik ben een tevreden Dommel klant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat werkt niet tegen autisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die tekenen New York uit hunne kop.
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Al acht jaar teveden Telenet-klant. Nooit problemen gehad eigenlijk...
Ben trouwens Telenet-klant geworden toen ik nog voor de concurrent werkte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() Ik betaal 50€ voor onbeperkt internet en onbeperkt telefoneren naar vaste lijn. Dommel.
TV kijken doe ik al lang niet meer, da's iets voor schrale mensen zonder sociaal leven. Ik begin het kappen op de grote telecombedrijven overigens behoorlijk triest te vinden. Als ge minder wilt betalen dan verandert ge simpelweg van provider ipv te mekkeren op een forum.
Laatst gewijzigd door Thanatos : 2 november 2009 om 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |