![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ontgoochelde De Rammelaere (N-VA) komt niet op
![]() De Krant van West-Vlaanderen schrijft voorts dat N-VA Tielt vragen heeft bij het feit dat Vlaams minister Bourgeois zelf de federale lijst aanvoert en verklaart dat hij na de verkiezingen minister blijft. De partijwoordvoerder wil voorlopig geen uitspraken doen over de lijstvorming zolang de procedure niet volledig rond is en alle beslissingen definitief genomen zijn. (belga/sps) nooit genoeg die west vloming pasterke lookalike Boerswa... ![]() ![]() die van MR.... wat zeggen die hypocrieten dan ? Waals profitariaat ? ![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 6 mei 2010 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ???
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe dan ook, dit is een zeer slechte zaak voor de N-VA. Deze partij dankt zijn succes aan zijn imago van degelijke Vlaamse partij zonder al te veel kapsones, en dergelijke interne strubbelingen kunnen dat alleen maar in gevaar brengen. Hopelijk kunnen ze dit spoedig en discreet oplossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Benieuwd of de media hier evenveel aandacht aan gaan besteden als aan het ontslag van Bruno Stevenheydens (een vergelijkbaar voorval)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Totaal gebrek aan politieke ethiek van Bourgeois
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Azo. Ik wist al niet wat ge nu weer allemaal aan't vertellen waard. Tielt heeft vragen bij Geert. Ik ook, maar ik vind het wel logisch dat het gebeurd. Alez, ik verwijt het hun niet dat ze het doen en eigenlijk schijnkandidaten zijn. Want dat hebben we allemaal, maar ik vind wel dat ze allemaal hun mond moeten houden van 'wij doen dat niet'. Dusja, ik vraag mij af in hoeverre Peeters hier gelukkig mee is. En wat Els betreft, ik vind het cru voor haar maar dat is nu eenmaal het leven. Enja, zal nog meer gebeuren als militanten plaats moeten ruimen voor nieuwkomers.
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Waarschijnlijk niet... hoewel ze beiden even hoog op de politieke ladder stonden.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Het staat al op hoofdpagina van de Standaard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ja? Nu nog in't nieuws en op met de broek op de enkels bij linda de win en we zijn even ver.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() dat ik de link vergeten had...
Zware ruzie in West-Vlaamse N-VA ![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100506_038 schoon reklaam |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bourgeois had zoiets direct moeten afwijzen!
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |