![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() OTTOWA - Ecologisch bewuste mensen zijn vaker gemeen, egoïstisch en oneerlijk, dat beweren Canadese psychologen althans. De wetenschappers ontdekten dat mensen die bijvoorbeeld biologische voeding kopen, dit compenseren met egoïstisch en dubieus moreel gedrag.
![]() Milieuvriendelijke shoppers stelen zes keer zo vaak dan anderen De onderzoekers lieten de proefpersonen een test met geld doen, daaruit bleek dat groene consumenten minder snel hun geld delen dan degenen die 'gewone' producten kopen. http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...oistisch.dhtml Zit veel waarheid.... die groenen bvb. in de politiek gebruiken sociale thema's, mensenrechten, natuurbehoud.... niet zozeer uit compassie voor mens en natuur, maar vooral voor zichzelf ( Mieke Vogels en Volvo, Ecolo en Reynders, mei 68 typetjes, leven in kasten van villa, rijden in jeeps,... ) en altijd de burger veroordelen... Heeft de psycholoog gelijk ? Laatst gewijzigd door BlueThunder : 28 april 2010 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik heb er al spijt van dat ik de moeite genomen heb het te lezen...
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=135113
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 + 1 = 2
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb nog zelden de arrogantie zien, als die van een groene die doodleuk vertelt dat iedereen verplicht moet worden zonnepanelen te installeren op hun dak, omdat dat toch zo goed kan dienen om zwembaden op te warmen
![]()
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Een simplistische aanval op milieubewuste mensen.Groen in de stricte zin van het woord is iets goeds.De politieke partij van die naam is helaas allang van het stricte milieupad afgeweken en in links vaarwater terechtgekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Met echte Groenen valt moeilijk te discussiëren, het eigen gelijk is heilig.
Met echte Blokkers idem... Echte Groenen zijn vaak gezondheidsfreaks, hechten veel belang aan het fysieke welzijn van hun eigen ik, en het eigen volk. Echte Blokkers doen dit ook (eigen ik en eigen volk eerst), eerder op materieel gebied(welvaart, veiligheid,...) Vreemden vormen een aanslag op hun leefbaarheid. Beide groepen hechten enorm veel belang aan het eigen welzijn en zijn in wezen wat asociaal ingesteld. In stembureaus is het bijzonder interessant de ongeldige stembiljetten door te nemen, met name deze waarvan de kiezer voor twee partijen stemt. Wat niet kan. Als hoofdgetuige heb ik ooit eens deze formulieren doorgenomen van 46 teltafels. Eenzaam bovenaan in de telling een stem voor Groen én het Blok samen. De studie bewijst wat logisch is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Dit forum bewijst toch genoeg hoe bekrompen, gemeen en haatdragend de kleinzielige linkse groenen zijn? Dat daar een studie voor nodig was lijkt me overbodig, hier eens komen kijken zegt boekdelen over hoe rot links is.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Bestaan echt, ik ken er een aantal. Heb al heel wat afgelachen bij diverse (vriendschappelijke) discussies. Bv. over kernenergie of windmolens...
Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 2 mei 2010 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want wat telt is hun zalig luizenleventje. En daar mag niemand aan raken. Laatst gewijzigd door fonne : 2 mei 2010 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat bepaalde groenen van vandaag overeen komen met het soort van oude vrijsters van vroeger die maar 2 dingen deden: in de mis zitten en hun naasten ampeteren. Wat natuurlijk niets zegt over alle andere groenen/Christelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het dommere deel van rechts dat denkt dat milieu links is eens in de spiegel zou moeten kijken.Geen aangenaam zicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |