![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 3 mei 2010 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het bericht gelezen. Een van de redenen dat ik met het voorstel tot een maatschappelijke dienstplicht kwam.
De oplossing is enigszins wonderlijk: wil je alle gebouwen roze spuiten c.q. alle verlichting roze maken? Tja, buitenlanders zullen dan denken in een grote bordeelbuurt terecht te zijn gekomen ......
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Klassieke muziek, wordt dat ook ergens gebruikt? Lijkt me erg leuk om in het straatbeeld te horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() In Groot-Brittannië blijken ze de roze verlichting al te hebben toegepast:
Citaat:
![]() In verschillende Nederlandse steden wordt er op straat muziek afgespeeld via speakers, maar of deze ook worden gebruikt om hangjongeren te verdrijven dat weet ik niet.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 3 mei 2010 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerder Van Schoonhovestraat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ik denk dat je niet alleen de hangjongeren zult verdrijven met je radiating pink...
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Krijgen we dan binnenkort last van hanghomo's???
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Hangbang homo's ?
Alleen in West-Vlutië
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Allee de toekomst ziet er rooskleurig uit.
We evolueren naar een ouwemeekessamenleving waar mensen mensen jonger dan 30 uit de openbaarheid geweerd worden. We kunnen hen misschien verplichten om lange afdekkende klederen te dragen met enkel een gaasje ter hoogte van hun ogen. Ik zeg maar wat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Roze verlichting, klassieke muziek op straat, ik denk dat ik ga emigreren.
![]() ( ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() @ Cdude - Dat strekt je tot eer! Roze is per definitie een "Wallenkleur" .......
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je met ons delen hoe het zo gekomen is dat jij de Van Schoonhovenstraat kent?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar alleen de ouwe nichten, die geen last meer hebben van acné en jeugdpuistjes en dies meer.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
meestal op plaatsen waar jongeren grafiti komen spuiten. Na het plaatsen van zo'n speaker geraken die muren minder snel vol ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Wat is de Van Schoonhovenstraat? Zo goed ken ik België nu ook weer niet. De Lammetjesmarkt wel, (voor het beste rundvlees wel te verstaan) .......
Dat stuk vlees �* l'Os - daar hoef je niet voor naar de States ........ sorry, off topic ......