![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() De wachtlijsten voor sociale huisvesting groeien aan. Inderdaad, nochtans is deze Vlaamse regering de eerste die massaal veel sociale huizen heeft gebouwd. De wachtlijsten zijn ontstaan in de vorige Vlaamse regering, omdat zij verzaakt hebben om sociale woningen prioritair te maken! Deze regering heeft gereageerd. Natuurlijk te laat want tegen de tijd dat de beslissing er komt om ze te bouwen en de dag dat ze wonnklaar zijn kruipt al vlug enkele maanden, jaren. Al bij al zullen de wachtlijsten afnemen, getuige volgende grafiek.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Waarom dit alles niet in één topic?
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén topic zou veel overzichtelijker zijn maar U bent duidelijk enkel geïnteresseerd om dit forum te flooden met pro- huidig beleid topics. Voor zoiets bedank ik, ik zal zelf wel oordelen als het mag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ja, ik had van jullie (N-VA'ers) nu ook geen begrip verwacht. Dat zal ik wel krijgen dals de eerste Vlaamse eisen op tafel komen en Leterme jullie eens gretig zal uitlachen. |
||
![]() |
![]() |