Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 3 juni 2010, 02:14   #1
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard Vlaamse overheid trekt nog maar eens alle registers open tegen het VB.

Citaat:
BOEK
Titel: Eigen belang eerst
Subtitel: De vuile oorlog binnen het Vlaams Belang
Auteur: Tom Cochez
Uitgever: Van Halewyck
Verkoopprijs: € 14,95
Uitvoering: paperback
Verschijnigsdatum: juni 2010
ISBN-nummer: 9789056179793
Het zal waarschijnlijk wel toeval zijn (sic) dat dit boek op minder dan twee weken voor de verkiezingen op de markt komt en dat het gedrukt werd met een subsidie van 4100 euro Vlaams overheidsgeld.

Wanneer een boek over de rode corrupte bende?

Laatst gewijzigd door daiwa : 3 juni 2010 om 02:24.
daiwa is offline  
Oud 3 juni 2010, 02:18   #2
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Het zal waarschijnlijk wel toeval zijn (sic) dat dit boek op minder dan twee weken voor de verkiezingen op de markt komt en dat het gedrukt werd met een subsidie van 4100 euro Vlaams overheidsgeld.

het maakt het nog erger dat dit boek er komt met een deel van ons belastingsgeld!!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 3 juni 2010, 02:24   #3
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
het maakt het nog erger dat dit boek er komt met een deel van ons belastingsgeld!!
Inderdaad!
Het zal mij er toch niet van weerhouden mijn stem aan het VB te geven.

Laatst gewijzigd door daiwa : 3 juni 2010 om 02:32.
daiwa is offline  
Oud 3 juni 2010, 03:33   #4
ecrins
Vreemdeling

ecrins's schermafbeelding

Standaard

Doe nog wat verder loosers. Jullie paar jaar laten zingen en dan zien we zulke steden met kramp in de rechterarm (dat bordje is prachtig en zegt genoeg).
http://www.youtube.com/watch?v=J2oPH21jPdQ (jullie houden alleszins van het liedje, luidop bij het ontwaken)

Mooi dat jullie de eeuwige loosers zijn. En zeggen dat de besten in het Oosten met massa's vielen terwijl jullie kliek laffaards Hitler naar de mond praatte naast het haardvuur, ver van het front terwijl jullie de man in de steppe aan het front in de steek lieten. Een KZ besturen is natuurlijk makkelijker en meer jullie ding dan heldhaftig te strijden.. Shame on you. ("500ton per dag, wij leveren het Führer"), dixit dikke Herman ivm de leveringen op de 3 luchthavens, jullie weten wel waar, allez dat hoop ik toch met mensen die te weinig lucht kregen bij de geboorte).

NVA rules!

Jullie liedje, gratis (goed kijken wat gebeurd is met Keulen, zeker op 2:04): http://forum.politics.be/showthread....=1#post4788648

Het echte Vlaamse volk wint altijd en de Cyrielekes Verschavens of de hedendaagse would be Gauleiters verliezen altijd wanneer de schellen afvallen. Bende zakkenvullers en cummulkampioenen, hoe durven jullie het heilige woord "Vlaanderen" maar in de mond te nemen.

NVA rules!

Om de dag goed te starten met een voor jullie mooie TERUGblik, op algemene aanvraag: http://www.youtube.com/watch?v=OnGAgS8GzYg
Voor jullie een makkelijke meezinger, hup hup!

Laatst gewijzigd door ecrins : 3 juni 2010 om 03:59.
ecrins is offline  
Oud 3 juni 2010, 06:00   #5
ecrins
Vreemdeling

ecrins's schermafbeelding

Standaard

Lafaards dus met 1 "f" alhoewel het voor de lieden van de voor rascisme veroordeelde anti-vlaamse partij wel in het $$$Texaans$$$ mag.

Begin maar al te wenen en verklaringen uit te vinden. Blijt blijt, de kiezers zijn allemaal omgekocht
ecrins is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:00   #6
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

1) Is de periode vanaf het moment dat er verkiezingen gingen komen tot nu niet te kort om dat boek klaar te stomen? Waarschijnlijk was het al eerder gepland? En waar vind ik een bevestiging van dat verhaal met subsidies?

2)alsof er nog actie gevoerd moet worden tegen het VB, ze hebben zichzelf gecastreerd en zijn verworden tot een impotente en ongevaarlijke groep mensen die uitgeblust wachten op hun parlementair pensioen

toccata is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:01   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ecrins Bekijk bericht
Doe nog wat verder loosers. Jullie paar jaar laten zingen en dan zien we zulke steden met kramp in de rechterarm (dat bordje is prachtig en zegt genoeg).
http://www.youtube.com/watch?v=J2oPH21jPdQ (jullie houden alleszins van het liedje, luidop bij het ontwaken)

Mooi dat jullie de eeuwige loosers zijn. En zeggen dat de besten in het Oosten met massa's vielen terwijl jullie kliek laffaards Hitler naar de mond praatte naast het haardvuur, ver van het front terwijl jullie de man in de steppe aan het front in de steek lieten. Een KZ besturen is natuurlijk makkelijker en meer jullie ding dan heldhaftig te strijden.. Shame on you. ("500ton per dag, wij leveren het Führer"), dixit dikke Herman ivm de leveringen op de 3 luchthavens, jullie weten wel waar, allez dat hoop ik toch met mensen die te weinig lucht kregen bij de geboorte).

NVA rules!

Jullie liedje, gratis (goed kijken wat gebeurd is met Keulen, zeker op 2:04): http://forum.politics.be/showthread....=1#post4788648

Het echte Vlaamse volk wint altijd en de Cyrielekes Verschavens of de hedendaagse would be Gauleiters verliezen altijd wanneer de schellen afvallen. Bende zakkenvullers en cummulkampioenen, hoe durven jullie het heilige woord "Vlaanderen" maar in de mond te nemen.

NVA rules!

Om de dag goed te starten met een voor jullie mooie TERUGblik, op algemene aanvraag: http://www.youtube.com/watch?v=OnGAgS8GzYg
Voor jullie een makkelijke meezinger, hup hup!
Verschaeve!
Oud 3 juni 2010, 09:03   #8
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
1) Is de periode vanaf het moment dat er verkiezingen gingen komen tot nu niet te kort om dat boek klaar te stomen? Waarschijnlijk was het al eerder gepland? En waar vind ik een bevestiging van dat verhaal met subsidies?

2)alsof er nog actie gevoerd moet worden tegen het VB, ze hebben zichzelf gecastreerd en zijn verworden tot een impotente en ongevaarlijke groep mensen die uitgeblust wachten op hun parlementair pensioen
Dat is goed nieuws, dan kan eindelijk het toppunt van de anti-democratie, het cordon, afgeschaft worden.

Juicht Vlamingen, we krijgen democratie.
Oud 3 juni 2010, 09:05   #9
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is goed nieuws, dan kan eindelijk het toppunt van de anti-democratie, het cordon, afgeschaft worden.

Juicht Vlamingen, we krijgen democratie.
We hebben al democratie, maar inderdaad het cordon mag de vuilbak in van mij, ik heb daar geen schrik van

toccata is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:09   #10
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waar vind ik een bevestiging van dat verhaal met subsidies?
Was gisterenavond te horen bij Phara.
De Winter bracht dat ter sprake en geen van de aanwezige panelleden ontkende het.
daiwa is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:13   #11
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We hebben al democratie
Yeah, right...

Als het van Reynders afhangt, krijgen we binnenkort zelfs nog wat meer democratie in belgique: een federale kieskring met speciale beschermingsmaatregelen voor de Franstaligen. Leuk, he?
Zwartengeel is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:14   #12
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We hebben al democratie, maar inderdaad het cordon mag de vuilbak in van mij, ik heb daar geen schrik van
Sinds wanneer? De laatste keer dat ik gekeken heb werden er in Belgie mensen opgesloten voor hun mening.

In een democratie is er vrijemeningsuiting en zelfbeschikking. In Belgie hebben we geen van beide.

Ergo, Belgie is geen democratie.
Oud 3 juni 2010, 09:15   #13
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) Is de periode vanaf het moment dat er verkiezingen gingen komen tot nu niet te kort om dat boek klaar te stomen?
Het boek kan al langer klaar geweest zijn maar zoals ik al zei kan men tot minder dan twee weken voor de verkiezingen gewacht hebben om het op de markt te brengen.
daiwa is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:15   #14
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht

4100 euro, dat dekt de volledige kost ...
voor een productiesubsidie is dat een ongewoon hoog bedrag
Anna List is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:19   #15
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In 20 en meer vuilzakken zijn de groenen goed in,al is het maar om de mensen op kosten te jagen.
daiwa is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:22   #16
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
4100 euro, dat dekt de volledige kost ...
voor een productiesubsidie is dat een ongewoon hoog bedrag
Politici moeten er ook wat aan verdienen.
daiwa is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:23   #17
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Ik zie een claim van de topic starter dat dit boek zou gesubsidieeerd zijn door de Vlaamse overheid doch geen enkel bron of bewijs voor die claim...
Wiley E Coyote is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:25   #18
Dregon
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
democratie? ik zal is en voorbeeld geven en aantal jaren terug had VB bijna 25 percent van de stemmen Die werden dan ook gewoon genegeerd wat betekent da 25 percent van Vlaamse stemmen toen gewoon genegeerd werden terwijl dat groen door van die onnozele coalities wel de zaak konden beïnvloeden hoe is dat democratisch?
Dregon is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:28   #19
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Ik zie een claim van de topic starter dat dit boek zou gesubsidieeerd zijn door de Vlaamse overheid doch geen enkel bron of bewijs voor die claim...
Dan had je gisteren naar Phara moeten kijken.

Laatst gewijzigd door daiwa : 3 juni 2010 om 09:35.
daiwa is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:51   #20
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Als NVAer wind ik het een dikke schande voor de VRT hoe men het VB behandelt. Als ik van Filip dewinter was zou ik klacht neerleggen.

Het is de taak van een openbare omroep, die van IEDEREEN is, om ten minste de schijn van neutraliteit te bewaren. Het is duidelijk dat men met de standpunten van het VB het niet eens is, maar weet je wat? Dat MAG NIET DUIDELIJK ZIJN. De nationale omroep MOET neutraal kunnen berichten, en daar zijn hun redacties duidelijk niet toe in staat.

Uitmesten die stal, iedereen buiten en enkel nog journalisten waarvan je niet kan raden welke partijkaart ze op zak hebben. Als ze niet neutraal kunnen zijn, horen ze op een neutrale zender NIET THUIS.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be