![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Tja, ook zij willen niet dweilen met de kraag open?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 15 juli 2010 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Tevens uit dat artikel:
Citaat:
In plaats van dat ze er eens rigoreus de bezem doorheen halen, stellen ze de doelen naar beneden bij. En het dan schokkend vinden dat mensen op de PVV stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Die 'stoute' gemeenten toch, die doen nu eens alles om hun eigen bevolking te pesten hé....
Heey, nog een lekker haat-topic! Plezant, plezant, plezant! Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 15 juli 2010 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boeit dat ofzo, wat er in kaasland gebeurt? Zou jij u niet beter met uw eigen land bezig houden ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat omwille van een speciale dress code voor onderhoudspersoneel of zo?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er IS overlast. Gemeenten komen overeen er iets aan te doen Gemeenten krijgen extra subsidies Gemeenten weigeren geld voor doel te gebruiken. Waar lees jij de haat?(buiten je verbeelding) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de ogen van sommige mensen is alles 'overlast'.... Neem nou die zeilbotenrace nu in Antwerpen dat si toch 'overlast' en de Sinksenfoor..... Al dat volk op de Meir..... Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 15 juli 2010 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Misschien leef jij in een andere wereld/spreek je andere taal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Is werkloosheid een misdaad in Nederland?
Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 15 juli 2010 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Zoek "geluidsoverlast" in het rijtje.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze gaan daar geen commissie oprichten als er geen overlast zou zijn. Als dan uiteindelijk blijkt dat er blijkbaar geen al te fameuze resultaten verwacht moeten worden van die gezamenlijke actie, dan weet je ook dat het probleem groot is. Daar mag dan niets over gezegd worden? 't Is meteen haatspuierij?
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Volgens mij hebben princesje en vuvu zela geen hol met elkaar te maken (zeer verschillende schrijfstijlen bijvoorbeeld). Je moet eens laten kijken naar je paranoïa, Sus, want je beschuldigingen (gisteren nog suqar - uh-huh) komen mij nogal belachelijk over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Vuvudinges maakt precies dezelfde taal- en spelfouten als wijlen het princesje. Ze laat ditmaal alleen de hele gebruikelijke resem achterlijke smileys achterwege. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Nee, dat doet h/zij niet. De taalfouten van princesje waren wel van een andere orde. Uh-huh zit hier volgens mij onder een andere nick.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Bent u mij nu aan het beschuldigen? Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik en Uh huh 2 verschillende personen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rond die problemen ontstond een hele industrie, gesubsidieerd zonder ooit na te gaan wat die industrie meer levert dan gebakken lucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |