![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
Bekijk resultaten enquête: Zou u stemmen op een politica om haar naakt te zien | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 36,11% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
18 | 50,00% |
misschien |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,89% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() in een interview lang lang geleden verklaarde u dat als mensen stemden op u voor u naakt te zien dat hun volste recht was.
Wat bedoelde u hiermee? Dat u la ciculina ging nadoen? of iets anders?
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat uw vraagstelling betreft in de poll...
Wat denkt u dat ik zou doen bij Margriet Hermans, Mieke Vogels, Magda Aelvoet,...? En wat denkt u dat ik zou doen bij Anke Van dermeeersch, Marie-Rose Morel, Freya Van de Bossche,...??? ![]()
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Iedereen heeft zijn redenen om op iemand te stemmen. Ik zou daarvoor nu niet op iemand stemmen. Maar als je dat wil, is dat toch je volste recht.
Het zijn dan natuurlijk cadeaustemmen voor de persoon in kwestie, maar die stemmen gaan het verschil niet maken met al-dan-niet betere politiekers |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat dat vooral ligt in welke partij ze zitten. Ik zou nooit op iemand van het Blok stemmen, ook algaat deze naakt. Als Tinne Van der Straeten daarentegen morgen zou zeggen dat ze naakt gaat als ze in het EP komt te zitten, ga ik persoonlijk voor haar campagne voeren!!
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Of je nu blond of brunette bent, man of vrouw, wat maakt het uit. Voor mij tellen alleen daden bij de woorden en daar heeft Anke vdm nog niks van laten zien, alleen blote tieten misschien.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |